Przetargi.pl
Przeglądy konserwacyjne oraz usuwanie awarii logoterm, wymiana urządzeń służących do pomiaru zużycia ciepła, wodomierzy w logotermach, a także wymiana urządzeń służących do pomiaru zużycia ciepła i wodomierzy zainstalowanych poza logotermami, w budynkach będących własnością Gminy Wrocław w rejonach D, E, M, N, J, K, C, L

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy konserwacyjne oraz usuwanie awarii logoterm, wymiana urządzeń służących do pomiaru zużycia ciepła, wodomierzy w logotermach, a także wymiana urządzeń służących do pomiaru zużycia ciepła i wodomierzy zainstalowanych poza logotermami, w budynkach będących własnością Gminy Wrocław w rejonach D, E, M, N, J, K, C, L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądów konserwacyjnych oraz usuwaniu awarii logoterm, wymianie urządzeń służących do pomiaru zużycia ciepła, wodomierzy w logotermach, a także wymianie urządzeń służących do pomiaru zużycia ciepła i wodomierzy zainstalowanych poza logotermami, w budynkach będących własnością Gminy Wrocław w rejonach D, E, M, N, J, K, C, L. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 51210000-7 - usługi instalowania urządzeń pomiarowych. 4. Usługi będą realizowane w budynkach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usług, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy. 6. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca w zakresie przeglądów konserwacyjnych zobowiązuje się w szczególności do wykonywania dwóch przeglądów logoterm, bez odrębnego zlecenia. Ustala się, że pierwszy przegląd zostanie wykonany przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, nie później jednak niż do 30.09.2020 r., natomiast drugi przegląd zostanie wykonany po zakończeniu sezonu grzewczego, nie później jednak niż do 31 maja 2021 r. W zależności od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych, wpływających na rozpoczęcie bądź zakończenie okresu grzewczego, Zamawiający przewiduje na podstawie pisemnego zawiadomienia możliwość przesunięcia terminów realizacji przeglądów konserwacyjnych o kolejne 30 dni. 7. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii i usterek w budynkach wymienionych w załącznik nr 1 do umowy. Za awarię należy rozumieć stan niesprawności logotermy lub urządzeń związanych z pomiarem zużycia ciepła uniemożliwiający jego prawidłowe funkcjonowanie, występujący nagle i powodujący jego niewłaściwe działanie lub całkowite unieruchomienie. 8. Przeglądy konserwacyjne oraz usuwanie awarii i usterek będzie wykonywane na terenie czynnym na nieruchomościach zabudowanych zamieszkałych lub użytkowych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić prace z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby bezpośrednio wykonujące prace fizyczne dotyczące wykonania przeglądów konserwacyjnych oraz usuwania awarii i usterek urządzeń pomiarowych. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51210000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (wzór zał. nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert składa odrębnie i podpisuje każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. OŚWIADCZENIE, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 6 rozdz. XIII SIWZ, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach