Przetargi.pl
Przeglądy eksploatacyjne dwóch modułów kogeneracyjnych typu VITOBLOC 200 BM-190/238 wraz z konserwacją programu sterującego modułami zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Chełmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl, www.mpgk.home.pl – adres techniczny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy eksploatacyjne dwóch modułów kogeneracyjnych typu VITOBLOC 200 BM-190/238 wraz z konserwacją programu sterującego modułami zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów eksploatacyjnych dwóch modułów kogeneracyjnych typu: VITOBLOC 200 BM-190/238 wraz z konserwacją programu sterującego modułami kogeneracyjnymi, zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Bieławin 5a w Chełmie. 1.1. W ramach działań opisanych w ust. 1 zamawiający planuje zlecić realizację przeglądów w ilości 10 szt., przy czym jeden przegląd obejmować będzie dwa moduły kogeneracyjne. 1.2. Pierwszy przegląd niezależnie od przebiegu obejmować będzie wszelkie czynności wynikające z przeglądu/remontu w zakresie jak po przepracowaniu przez urządzenia 18 000 mth, zaś drugi przegląd będzie realizowany po przepracowaniu przez urządzenia 20 000 mth. 1.2.1. Zamawiający rezygnuje z przeglądu po przepracowaniu przez urządzenia 19 000 mth. 1.3. Następne przeglądy realizowane będą co 1000 mth, aż do wykonania przez wykonawcę przeglądu po przepracowaniu przez urządzenia 28 000 mth. 1.4. Opis zakresu czynności wynikających z przeglądów/remontów zawarty jest w załączniku pn. „Plan przeglądów”, który stanowi załącznik nr 2b do DIWZ. 1.5. Podczas pierwszego przeglądu Wykonawca zobowiązany będzie do zweryfikowania stanu modułów kogeneracyjnych i przedstawienia pisemnej analizy ich stanu z uwzględnieniem ewentualnych remontów i napraw nie wynikających z „Planu przeglądów”. 1.5.1. Na podstawie powyższej analizy Zamawiający zdecyduje, które czynności i w jakim terminie zostaną wykonane. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany wycenić w załączniku nr 2 - kalkulacja do DIWZ, dodatkowe czynności, których wartość zwiększy cenę przeglądu określonego przez Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania tych czynności. 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a do DIWZ. 1.7. Przeglądy opisane w ust. 1 obejmują dostawę i wymianę części zużywających się (eksploatacyjnych). 1.7.1. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie wymienione części będą fabrycznie nowe i bez defektów, a wszystkie zespoły wpisane w załączniku nr 2 – kalkulacja do DIWZ, skalkulowane będą jako kompletne na jeden moduł kogeneracyjny, chyba że Zamawiający określi inaczej. 2. W ramach przeglądów wykonawca zobowiązany jest po przepracowaniu przez moduły 18 000 mth i 27 000 mth do wykonania dodatkowych czynności określonych w załączniku nr 2b do DIWZ. 3. Wykonawca w ramach realizacji przeglądów zobowiązuje się do badania oleju silnikowego MOBIL PEGASUS 710 z obu modułów kogeneracyjnych. 3.1. Wymagany minimalny zakres badania oleju określony został z załączniku nr 2d do DIWZ. 4. Strony dopuszczają bezpośredni zakup oleju, filtrów oleju, płynu antyzmrożeniowego oraz ich wymiany przez zamawiającego zgodnie z dokumentacją modułu. 5. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę /wytwórcę użyte w Opisie przedmiotu zamówienia mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów i urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały i urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90481000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej. 1.3.1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 3 przeglądy jednostkowe modułu kogeneracyjnego zasilanego biogazem. 1.3.2. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi: - Świadectwo Kwalifikacji SEP typu E - zaświadczenie ze szkolenia przeprowadzonego przez producenta silników, w zakresie obsługi, przeglądów i konserwacji silników zasilanych biogazem. 1.3.3. Zamawiający dopuszcza zamiennie w zakresie pkt 1.3.2. myślnik drugi, inny dokument potwierdzający kompetencje podmiotu składającego ofertę, wystawiony przez producenta silników, w zakresie obsługi, przeglądów i konserwacji zespołów kogeneracyjnych z silnikiem zasilanym biogazem. 1.3.4. Zamawiający pod pojęciem silnika napędzanego biogazem rozumie dowolną markę silnika. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu. - Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 2. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 2.1.1 Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 przeglądów jednostkowych modułu kogeneracyjnego zasilanego biogazem, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6 do DIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługa wskazana w powyższym wykazie została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 2.1.2. Wykaz osób (załącznik nr 6a do DIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, który powinien zawierać osobę lub osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. - osobę posiadającą Świadectwo Kwalifikacji SEP typu E - osobę posiadającą zaświadczenie ze szkolenia przeprowadzonego przez serwis fabryczny w zakresie obsługi, przeglądów i konserwacji modułów kogeneracyjnych zasilanych biogazem, wraz z informacjami na temat jego/ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego/nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą/tymi osobami. 2.1.3. Zamiennie w zakresie pkt 2.1.2. myślnik drugi, dokument potwierdzający kompetencje podmiotu składającego ofertę, wystawiony przez producenta silników, w zakresie obsługi, przeglądów i konserwacji zespołów kogeneracyjnych z silnikiem zasilanym biogazem. 2.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 12 ust. 2 pkt 1 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 3.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 3.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, pkt 1b, pkt 2.2. lub pkt. 3.1 oraz w ust. IX pkt 1 składane są dla każdego partnera z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 4.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 5. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 4.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania, bądź na wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym (również w zakresie uzupełnień lub wyjaśnień) nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub braku podstaw do wykluczenia, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach