Przetargi.pl
Przegląd oraz konserwacja bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd oraz konserwacja bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części (patrz pkt 18). 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 3.2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3.3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 4 do 12 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii (telefonicznie lub faxem). 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 020,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część I - 450,00 PLN; 1.2. część II - 250,00 PLN; 1.3. część III - 180,00 PLN; 1.4. część IV - 140,00 PLN; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w uPzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium na przegląd i konserwację bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów, nr sprawy 29PN2016, Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.05.2016 r. do godz. 1100 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone w pieniądzu z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach