Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd, naprawa,legalizacja i konserwacja sprzętu przeciwpożarowego i jego utylizacja, łącznie z gaśnicami samochodowymi, oraz konserwacja hydrantów będących w użytkowaniu KMP w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przegląd, naprawa,legalizacja i konserwacja sprzętu przeciwpożarowego i jego utylizacja, łącznie z gaśnicami samochodowymi, oraz konserwacja hydrantów będących w użytkowaniu Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy ,nie podlegają wykluczeniu z art.24 Ustawy PZP -należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania przeglądów i naprawy sprzętu gaśniczego oraz hydrantów. Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 -zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia; nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Oświadczenie , że Wykonawca dysponuje, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania przeglądów i napraw sprzętu gaśniczego oraz hydrantów. 2.1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w pkt. XI pkt 1, SIWZ, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 3. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 3.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty-załącznik nr 1. 4. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt XII 1. SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 4.1. niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy i serwisowanie podręcznego sprzętu ppoż, gaśnic, sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz remont gaśnic dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy: DO/DZ-381-1-55/16
Dodano: 2016-05-12 - Usługa konserwacji systemów p- poż. SAP oraz systemów alarmowych (antywłamaniowych) w Kasie , Aptece i Zakładzie Radioterapii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie w lokalizacji przy ul. Bialskiej 104/118.
Dodano: 2013-04-26 - usługi wykonania okresowych przeglądów i bieżących remontów podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych (zamówienie: DPPOŻ-27-pPN/23-2012)
Dodano: 2012-07-11 - Naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego dla Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie.
Dodano: 2012-04-18 - Konserwacja i naprawa sprzętu ppoż. na terenie województwa śląskiego i opolskiego
Dodano: 2012-02-14 - Naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego dla Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie
Dodano: 2012-02-10 - Usługa konserwacji sprzętu p- pożarowego
Dodano: 2011-06-03 - Naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego dla Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach
Dodano: 2011-02-24 - Konserwacja i naprawa sprzętu ppoż.
Dodano: 2010-12-17 - Serwis sprzętu ppoż dla KMP w Gliwicach i jednostek podległych
Dodano: 2009-08-18