Przetargi.pl
Przegląd konserwacyjny i naprawa zasilaczy UPS, przetwornic napięcia oraz częstotliwości

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd konserwacyjny i naprawa zasilaczy UPS, przetwornic napięcia oraz częstotliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe wykonanie przeglądu konserwacyjnego i naprawa bezprzerwowych zasilaczy UPS, przetwornic napięcia oraz częstotliwości. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera formularz cenowy załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi: 5.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie zamawiającego w kompleksie: Gucin 58A, 98-100 Łask. 5.2. Dostarczone przez Wykonawcę materiały i części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 5.3. Wykonawca zapewnia zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 5.4. W związku ze specyfiką wykonywania prac wykonawca zobowiązany jest do: 5.4.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki; 5.4.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki; 5.4.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki. 5.5. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. 5.6. W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy: 5.6.1. wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi do zaakceptowania zamawiającemu; 5.6.2. osobą uprawnioną do akceptacji kosztorysu jest pan Jan SZAŁAPSKI tel. 785 198 613; 5.6.3. zamawiający w formie pisemnej zleci wykonawcy usunięcie uszkodzenia; 5.6.4. wykonanie zlecenia zostanie potwierdzone osobnym protokołem odbioru robót. 5.6.5. na wykonaną naprawę wykonawca udzieli zamawiającemu min. 24 miesięczny okres gwarancji; 5.6.6. za wykonaną naprawę wykonawca wystawi osobną fakturę. Kwota tej faktury nie pomniejsza wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 460,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 0,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 160,00 PLN; 1.3 dla części 3-11 – 0,00 PLN; 1.4 dla części 12 – 650,00 PLN; 1.5 dla części 13 – 650,00 PLN; 1.6 dla części 14-15 – 0,00 PLN. 2 Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 57/PN/2017”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 23.10.2017 r. do godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6a do SIWZ; 5. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6b do SIWZ; 6. potwierdzenie wpłaty wadium; 7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach