32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-113 Buczek, Gucin
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Gucin 58 A
98-113 Buczek, woj. łódzkie
tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
REGON: 73009757200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd konserwacyjny i naprawa zasilaczy UPS, przetwornic napięcia oraz częstotliwości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe wykonanie przeglądu konserwacyjnego i naprawa bezprzerwowych zasilaczy UPS, przetwornic napięcia oraz częstotliwości. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera formularz cenowy załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi: 5.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie zamawiającego w kompleksie: Gucin 58A, 98-100 Łask. 5.2. Dostarczone przez Wykonawcę materiały i części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 5.3. Wykonawca zapewnia zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 5.4. W związku ze specyfiką wykonywania prac wykonawca zobowiązany jest do: 5.4.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki; 5.4.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki; 5.4.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki. 5.5. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. 5.6. W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy: 5.6.1. wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi do zaakceptowania zamawiającemu; 5.6.2. osobą uprawnioną do akceptacji kosztorysu jest pan Jan SZAŁAPSKI tel. 785 198 613; 5.6.3. zamawiający w formie pisemnej zleci wykonawcy usunięcie uszkodzenia; 5.6.4. wykonanie zlecenia zostanie potwierdzone osobnym protokołem odbioru robót. 5.6.5. na wykonaną naprawę wykonawca udzieli zamawiającemu min. 24 miesięczny okres gwarancji; 5.6.6. za wykonaną naprawę wykonawca wystawi osobną fakturę. Kwota tej faktury nie pomniejsza wartości umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 460,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 0,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 160,00 PLN; 1.3 dla części 3-11 – 0,00 PLN; 1.4 dla części 12 – 650,00 PLN; 1.5 dla części 13 – 650,00 PLN; 1.6 dla części 14-15 – 0,00 PLN. 2 Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 57/PN/2017”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 23.10.2017 r. do godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6a do SIWZ; 5. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6b do SIWZ; 6. potwierdzenie wpłaty wadium; 7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi elektryczne III/ 2020
Dodano: 2021-01-13 - Usługi elektryczne III/ 2020
Dodano: 2020-11-05 - Usługi elektryczne II/ 2020
Dodano: 2020-07-24 - Usługi elektryczne/ 2020
Dodano: 2020-05-15 - KONSERWACJĘ ORAZ NAPRAWĘ ZASILACZY UPS I PRZETWORNIC
Dodano: 2020-03-12 - Konserwacja oraz naprawa bezprzerwowych zasilaczy UPS
Dodano: 2019-07-19 - Konserwacja i naprawa bezprzerwowych zasilaczy UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości
Dodano: 2019-06-28 - wykonywanie bieżących (comiesięcznych) przeglądów, konserwacji bieżącej oraz obsługi ruchowej wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń będących na wyposażeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi, obejmujących: 1) Instalację elektryczną (gniazda, oświetlenie, tablice TO,TOE, TK, TN, TWG itp.); 2) Instalację systemu alarmowego ŁOG; 3) Instalację systemu ewidencji czasu pracy ŁOG; 4) Doraźne prace elektryczne wynikające z eksploatacji budynku, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy, w ilości do 80 godzin.
Dodano: 2019-04-11 - Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części).
Dodano: 2018-11-15 - Konserwacja oraz naprawa zasilaczy UPS i przetwornic
Dodano: 2018-05-14