Przetargi.pl
„PRZEGLĄD INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH, KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z USUWANIEM AWARII W BUDYNKACH: EC1 ZACHÓD „EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY” W ŁODZI””

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ec1lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEGLĄD INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH, KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z USUWANIEM AWARII W BUDYNKACH: EC1 ZACHÓD „EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY” W ŁODZI””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów instalacji niskoprądowych, konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej wraz z usuwaniem awarii w budynkach EC1 ZACHÓD kompleksu „EC1 ŁÓDŹ – MIASTO KULTURY” w Łodzi. Usługa polega na zapewnieniu przez Wykonawcę stałej sprawności technicznej instalacji niskoprądowych i jej systemów opisanych w przedmiocie zamówienia poprzez: Zakres podstawowy - obowiązkowy jednorazowy przegląd okresowy i wykonanie konserwacji systemów instalacji niskoprądowych opisanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres dodatkowy - sukcesywne usuwanie awarii i dokonywanie napraw w okresie obowiązywania umowy instalacji niskoprądowych na zlecenie Zamawiającego w kompleksie budynków „EC1 Łódź Miasto Kultury” w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 obejmujące budynki EC1 Zachód. Zamawiający przewiduje, w ramach zakresu dodatkowego (usuwanie awarii, naprawy), zlecenie maksymalnie 75 roboczo - godzin pracy w okresie trwania Umowy. Instalacje i systemy objęte zamówieniem: SSP - System Sygnalizacji Pożarowej służący do wykrywania zagrożenia pożarowego, sygnalizowaniu i powiadamianiu o zagrożeniu oraz wykonywaniu funkcji sterujących realizowane przez moduły funkcyjne inicjujące elementy (pożarowe klapy odcinające, trzymacze drzwi, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze, itp.) i systemy współdziałające (System Kontroli Dostępu, Dźwiękowy System Ostrzegania, Samodzielne Urządzenia Gaśnicze, Centrale Systemu Oddymiania, Centrale Systemu Napowietrzania, Dźwigi, Bramy i Kurtyny dymowe, itp.). SNP - systemy niskoprądowe, obejmujące systemy sygnalizacji włamania i napadu, kontrolę dostępu, telewizję przemysłową, domofony, systemy telewizji kablowej, BMS - zarządzanie budynkiem. CSP - Centrala Systemu Pożarowego. SOD - System Oddymiania. DSO - Dźwiękowy System Ostrzegania. SSWiN – System Sygnalizacji Włamania i Napadu. SKD - System Kontroli Dostępu. DOM - Instalacja domofonowa BMS - Building Management System (System Zarządzania Budynkiem). BMS SERWISOWY Building Management System wraz infrastrukturą (urządzeniami INPUT/OUTPUT komunikacyjnymi) służącą do odczytywania sygnałów alarmowych i sterowania urządzeniami (klimatyzacja, wentylacja). IPTV - Internet Protocol Television (System monitoringu oparty o kamery cyfrowe). PRZY - Instalacja przyzywowa. IV.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ, w tym częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji zostały określone w Załączniku 1 do SIWZ. SOPZ zawiera ponadto niżej wymienione Załączniki, opisujące dodatkowo sposób realizacji zamówienia. Załącznik Nazwa Załącznika 1A Lista obowiązkowych czynności przeglądów i konserwacji 1B Lista instalacji i wymaganych dla nich dodatkowych dokumentów upoważniających do wykonywania przeglądów i konserwacji 1C Protokół odbioru przeglądu okresowego i konserwacji 1D Protokół zgłoszenia awarii i odbioru 1E Dokumenty Poglądowe DOKUMENTY POGLĄDOWE (ZAŁĄCZNIK 1E do OPZ) Dodatkowo, Zamawiający udostępnia poglądowo dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi rozmieszczenia i schematy instalacji poszczególnych systemów oraz instrukcje ich użytkowania: https://betelgeza.ec1lodz.pl/index.php/s/sa1IBJ3rKIcxpoF Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia min. na sumę ubezpieczenia w kwocie min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne postanowienia umowy nie podlegają negocjacjom. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji w okresie minimum 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamówienia Zamawiającemu gwarancji (jednak nie krótszej niż 12 miesięcy) na całość napraw zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy - §11a, na dostarczone i zamontowane urządzenia, części i materiały w systemach i instalacjach niskoprądowych oraz gwarancji na czas trwania umowy na wszelkie wykonane prace będących przedmiotem zamówienia. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. Zamawiający informuje, że okres udzielanej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny oferty. Opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ. WIZJA LOKALNA: 1) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego pisemnie lub e-mailem, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 4) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze - w godzinach 800 – 1600. 5) O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym e-mailem do Zamawiającego na adres: Adam Sikorski, e-mail: a.sikorski@ec1lodz.pl, do wiadomości: zamowienia@ec1lodz.pl. We wniosku należy wskazać Wykonawcę oraz ilość osób, która będzie uczestniczyła w wizji. 6) Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym w drodze e-mailowej. 7) W przypadku pytań zgłaszanych w trakcie wizji, Wykonawca po jej zakończeniu winien przesłać je na adres e-mail: zamowienia@ec1lodz.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: PKO BP S.A Oddział w Łodzi Numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Wadium wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty (w odrębnej kopercie), a jego kopia w ofercie. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 608/DTOK/PN/2018
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t. jedn., Dz.U. z 2017 r. poz. 2213).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Zobowiązane składa się w formie pisemnej (oryginał – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach