Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
REGON: 16252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd i konserwacja kanalizacji teletechnicznej na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji i kontroli technicznej kanałów kablowych tranzytowych, których gestorem jest Zamawiający oraz na konserwacji studni w tych kanałach, w latach 2018-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50332000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wyceniony formularz cenowy, sporządzony w oparciu o załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wycena polega na każdorazowym wpisaniu przez wykonawcę cen jednostkowych usług obejmujących koszty wykonania wszelkich czynności określonych w pkt 16 SIWZ, do kolumny pn. „Cena jedn.” lub „Cena” oraz wartości iloczynu ilości i ceny jednostkowej do kolumny pn. „Wartość” formularza cenowego wycenianego przez wykonawcę. 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów - załącznik nr 8 SIWZ (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną