Przetargi.pl
Przedszkole Miejskie nr 22 ul. S. Żeromskiego - remont obiektów

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice. eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole Miejskie nr 22 ul. S. Żeromskiego - remont obiektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania "Przedszkole Miejskie nr 22, ul. S. Żeromskiego - remont obiektów". Zadanie zostało podzielone na dwie części i obejmuje swym zakresem wykonanie następujących robót budowlanych: Część I - zagospodarowanie terenu: 1) wzmocnienie zboczy skarpy przy parkingu 2) wykonanie nowej nawierzchni z betonowych płyt ażurowych na drodze wewnętrznej 3) wykonanie odwodnienia liniowego zjazdu 4) stabilizacja obrzeży chodnikowych 5) zabezpieczenie antykorozyjne ogrodzenia systemowego i stabilizacja słupków ogrodzeniowych przy bramie 6) podłączenie oświetlaczy piwnicznych do kanalizacji deszczowej 7) wykonanie warstwy wykończeniowej murków pochylni przy parkingu 8) wymiana wpustów krawężnikowych betonowych na wpusty ze studniami. oraz wykonania wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Część II - budynek przedszkola: 1) wykonanie nowego pokrycia dachu z foli dachowej PVC wraz z dociepleniem poddasza nieużytkowego, wymianę włazu dachowego i wykonaniem nowych obróbek blacharskich 2) naprawa izolacji między tarasem a budynkiem 3) naprawa tynków mozaikowych cokołu wraz z poprawą mocowania izolacji termicznej 4) wykonanie nowych okładzin ceramicznych na schodach i pochylni przy wejściu głównym do budynku wraz z wymianą tynku na powłoki poliuretanowe 5) wykonanie nowej nawierzchni tarasu 6) naprawa obramowań okiennych 7) naprawa tynków wewnętrznych 8) wykonanie wzmocnienia 10 szt. parapetów wewnętrznych 9) doposażenie okien w nawiewniki oraz wykonania wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem zamówienia został opisany: a) we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) b) w programie funkcjonalno-użytkowym (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) c) w ekspertyzie stanu technicznego budynku przedszkola po wykonaniu termomodernizacji - ekspertyza wykonana przez firmę BUD SERWIS RDK sp.zo.o.sp.k.w marcu 2017 r. (stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ) d) w ekspertyzie technicznej skarpy - opracowanie pod nazwą "Regulowanie zobowiązań związanych z procesem inwestycyjnym - PM 22, wykonanie ekspertyzy skarpy" z grudnia 2015 r. sporządzone przez Politechnikę Śląską (stanowiącej załącznik do 14 SIWZ) UWAGA 1. Z zakresu określonego w opracowaniu "Ekspertyza stanu technicznego budynku przedszkola po wykonanej termomodernizacji opracowanie z marca 2017 r. sporządzone przez firmę BUD SERWIS RDK sp.zo.o.sp.k." Zamawiający rezygnuje z robót związanych z wymianą kostki na zjeździe (wymiana kostki gr. 8cm na kostkę o grubości 10cm) 2. W zakresie wymiany pokrycia dachowego wskazanego wariantowo w opracowaniu "Ekspertyza stanu technicznego budynku przedszkola po wykonanej termomodernizacji opracowanie z marca 2017 r. sporządzone przez firmę BUD SERWIS RDK sp.zo.o.sp.k."Zamawiający wskazuje wykonanie pokrycia z folii dachowej PCV. 3. Zakres rzeczowy i finansowy zgłaszany do odbioru częściowego, stanowiącego podstawę dla wystawienia faktury częściowej, winien być zbieżny z zakresem rzeczowym i finansowym wskazanym dla danej płatności częściowej w harmonogramie. W przypadku braku takiej zgodności inspektor nadzoru jest uprawniony do odmowy podpisania protokołu odbioru częściowego. 4.Brak potwierdzenia faktu zakończenia robót przez właściwego inspektora nadzoru lub nieprzedłożenie dokumentacji powykonawczej do sprawdzenia inspektorowi nadzoru stanowi o bezskuteczności zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru końcowego. Termin, o jakim mowa w § 6ust. 4 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), rozpoczyna bieg w dniu następnym po prawidłowym powiadomieniu Zamawiającego o gotowości Wykonawcy do odbioru końcowego. UWAGA! Przedstawione w w.w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Wymagany termin gwarancji: min. 36 max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36 max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach