Przetargi.pl
Przedszkole Marzeń w Gminie Szamocin - Koordynator projektu

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2848003 , fax. 67 2848065
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2848003, fax. 67 2848065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszamocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole Marzeń w Gminie Szamocin - Koordynator projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie usługi rozumianej jako wykonywanie czynności właściwych dla Koordynatora Projektu (dalej jak KP), a opisanych szczegółowo we wniosku o dofinansowanie. W celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu, Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego ogłasza przetarg na ww. usługę. KP będzie odpowiedzialny za sprawną oraz zgodną z prawem UE i krajowym (w tym wytycznymi właściwymi dla projektu) realizację usługi zdefiniowanej jako zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane oraz bierze odpowiedzialność za całość projektu. Do zadań KP należą w szczególności: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami we wszystkich jego etapach; 2) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z postanowieniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem; 3) koordynowanie działań projektowych, w tym merytorycznych i logistycznych; 4) kierowanie wykonaniem projektu; 5) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6) nadzorowanie pracy personelu projektu; 7) utrzymanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w IP; 8) współpraca z osobami realizującymi zajęcia (po stronie Zamawiającego i Wykonawcy) w zakresie przygotowywania szczegółowych programów zajęć; 9) nadzorowanie przebiegu zajęć, w tym nad jakością materiałów dydaktycznych; 10) nadzór na opracowaniem szczegółowego harmonogramy zajęć; 11) opracowanie materiałów promocyjnych i zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu, 12) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu; 13) nadzór nad wydatkowaniem środków w projekcie; 14) odpowiedzialność za rekrutację; 15) współpraca przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej projektu; 16) przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 17) każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji (organów) kontrolnych, 18) przewidywany miesięczny czas świadczenia usługi to ok. 120 h, 19) przewidywany czas świadczenia usługi to ok. 22 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1800 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszamocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach