Gmina Koźminek ogłasza przetarg
- Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
- Data zamieszczenia: 2015-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
ul. Kościuszki 7 7
62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
REGON: 25085541700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole czas zacząć - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: Przedszkole czas zacząć 2. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń i wyposażenia a w szczególności: zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, zabawek, montaż, mebli i wyposażenia sal, kuchni, szatni, toalet oraz zakup i dostawa sprzętu RTV, AGD, ICT w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych. Wykaz rzeczowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został : 2.1 Dla części I: Organizacja placu zaabw przy Szkole Podstawowej w Moskurni - w załączniku Nr 6.1 SIWZ 2.2 Dla części II: Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowym Nakwasiniei - w załączniku Nr 6.2 SIWZ 2.3 Dla części III: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Moskurni - w załączniku Nr 6.3 SIWZ 2.4 Dla części IV: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Nowym Nakwasinie - w załączniku Nr 6.4 SIWZ 2.5 Dla częsci V: Wyposażenie do Szkoły Podstawowej w Moskurni - w załaczniku nr 6.5 SIWZ 2.6.Dla częsci VI: Wyposażenie do Szkoły Podstawowej w Nowym Nakwasinie - w załączniku nr 6.6 SIWZ Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. załącznikami na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ dla I,II, III, IV oraz załącznik 5.2 do SIWZ dla V i VI. cz. zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 6 pakietów
Dodano: 2016-07-27 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 12 pakietów
Dodano: 2016-03-11 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 2 pakiety
Dodano: 2015-12-03 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 3 pakiety
Dodano: 2015-11-18 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 16 pakietów
Dodano: 2015-11-03 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Pobórce Wielkiej i Dębówku Nowym w ramach projektu pn. Mały oddział w kosmosie
Dodano: 2015-10-28 - dostawa wraz z montażem mebli i foteli biurowych do Instytutu Biologii Molekularnej i Biotechnologii Wydziału Biologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-17 - dostawa wraz z montażem wyposażenia do Sali Rady Wydziału i Gabinetu Dziekana w budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-03 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 10 pakietów
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do budynku dydaktycznego Wydziału Historycznego Uniwersytetu im Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-07-02