Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Bircza w sezonie 2014/2015 r. a w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Bircza w sezonie 2014/2015 r. a w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Bircza w sezonie 2014-2015 r. a w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej. 2.2 Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia określają : - niniejsza Specyfikacja, - projekt umowy Uwaga! Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia . Termin ten może ulec zmianie ze względu na występujące warunki atmosferyczne. Oferent składa ofertę na: - odśnieżanie; - posypywanie z materiałem Wykonawcy; - odśnieżanie i posypywanie z materiałem Wykonawcy dla każdej części zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na samo odśnieżanie!!! Zamawiający nie zabezpiecza materiału do posypywania! Zamawiający ze względu na specyfikę terenu oraz stan dróg dopuszcza składanie ofert na wybrane części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zadania lub kilka części zadania łącznie. (Poszczególne części zadania określone są w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.) Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne odcinki dróg oraz ulic. Od Wykonawcy oczekuje się : - gwarancji prowadzenia prac również w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne) we wszystkie dni tygodnia z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy włącznie. - dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu przystąpienia do pracy, oraz podjęcia pracy nie później niż do jednej godziny od chwili zgłoszenia. Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do godz. 7°° umożliwiając jej użytkownikom dotarcie na czas do pracy oraz dojazd do szkół; - w pierwszej kolejności będą odśnieżane na trasach dojazdów dzieci do szkół z terenu Gminy Bircza; - posiadania odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania; - w przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny; - prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania; - prowadzenia dziennika akcji zimowej rozliczanego tygodniowo u Zamawiającego i potwierdzenia każdorazowo po zakończeniu pracy przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Dziennik akcji zimowej należy przedłożyć Zamawiającemu do dwóch dni po zakończeniu pracy; Udostępnienia dziennika akcji zimowej do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia dziennika kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą. Zamawiający będzie prowadził dziennik pogody na podstawie którego dokona weryfikacji dziennika akcji zimowej. Zweryfikowany dziennik będzie podstawą do wystawienia faktury. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie na wskazany numer telefonu, przez wyznaczone osoby (sołtys, radny, pracownik Urzędu Gminy). Wyznaczone przez Zamawiającego osoby wskazują miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem. Czas dojazdu do wskazanych w wykazie dróg nie jest zaliczany do wykonywania przedmiotowej usługi. Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie jedynie za odśnieżanie, posypywanie oraz odśnieżanie i posypywanie na drogach ujętych w poniższym wykazie dróg na podstawie wydruku z urządzenia GPS. Integralną częścią umowy będzie mapa ewidencyjna drogi z naniesionym kilometrażem drogi. Mapa ta będzie weryfikowana z wydrukiem z systemu GPS. W sytuacjach szczególnych (tj. np. zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców) Zamawiający może skierować Wykonawcę do odśnieżania dróg, które nie zostały ujęte w poniższym wykazie dróg. UWAGA!!! Zamawiający w pojazdach wykorzystywanych do odśnieżania zamontuje system monitoringu i lokalizacji pojazdów typu GPS. Podstawą rozliczenia faktury za wykonaną usługę będzie potwierdzenie wykonanej usługi na podstawie danych z systemu GPS. Od chwili zgłoszenia Wykonawca ma 1 godz. na rozpoczęcie wykonywania usługi! Odpowiedzialny za kierowanie akcją zimowe utrzymanie dróg jest pracownik Urzędu Gminy Pan Krzysztof Kipisz tel. stacjonarny 16 6726090 wew. 12, który ma obowiązek utrzymywać stały kontakt z radnymi i sołtysami oraz prowadzenia dokumentacji potwierdzającej fakt utrzymywania tego kontaktu w powyższym temacie Poprzez jednostkę (sprzęt) odśnieżającą rozumie się: równiarkę, ciągnik gąsienicowy lub kołowy o mocy powyżej 65 kM, samochód ciężarowy, ładowarkę, koparko-ładowarkę - jednocześnie wyposażone w pług śnieżny o szerokości roboczej co najmniej 2,50 m, z regulowaną wysokością ustawienia pługa śnieżnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia czy posiadany sprzęt odpowiada ustalonym kryteriom, o których mowa powyżej. Wykaz dróg gminnych i wewnętrznych do zimowego utrzymania w sezonie 2014-2015 stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: : Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bircza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach