Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowo-remontowo-budowalne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski.”

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Sportowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 598 429 254
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 598 429 254
    REGON: 55137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaslupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowo-remontowo-budowalne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1: Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynków wchodzących w skład zagrody nr 5 w Swołowie w ramach realizacji przedsięwzięcia „Rewitalizacja i zagospodarowanie zagród oraz stawu w Swołowie” 1) Lokalizacja Działka nr13 znajduje się w północno-wschodniej części wsi Swołowo, gmina Słupsk. W skład posesji wchodzi budynek mieszkalny wchodzący oraz zabudowania gospodarcze tworzące typowy układ historycznej zabudowy siedliskowej wsi pomorskiej. Działka oprócz części zabudowanej obiektami gospodarczymi jest użytkowana rolniczo. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Wieś Swołowo znajduje się w granicach zespołu przyrodniczo-krajobrazowego „Kraina w kratę” w dolinie rzeki Moszczeniczki. 2) Istniejący stan zagospodarowania terenu Na terenie działki znajduje się budynek mieszkalny, stodoła z dobudowaną wiatą, budynek inwentarski z brama przejazdową oraz małe budynki gospodarcze; teren zagospodarowany i ogrodzony. Zjazd z drogi dz. 28/1 istniejący. Do budynków doprowadzony jest wodociąg, energia elektryczna i kanalizacja sanitarna. 3) Projektowane zagospodarowanie terenu Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje wyburzenie istniejących dwóch współczesnych niewielkich parterowych budynków gospodarczych (jeden to murowany kurnik a drugi to szopa z desek), remont i przebudowę budynku mieszkalnego; przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku stodoły wraz z wiatą; przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego bramnego. Wykonanie utwardzeń na terenie i ogrodzenie terenu. 4) Zabudowa a) Budynek gospodarczy nr 1. Przewiduje się jego remont obejmujący rozebranie, wymianę zniszczonych elementów konstrukcyjnych oraz odtworzenie w pierwotnym kształcie. b) Budynek nr 2. Przewiduje się rozebranie, wymianę zniszczonych elementów konstrukcyjnych, odtworzenie w pierwotnym kształcie. c) Budynek nr 3 mieszkalny. Przewiduje się rozebranie ścian szkieletowych (szachulcowych) wraz z fundamentami. Ściany murowane kuchni wraz z stropem odcinkowym i kominem do pozostawienia. Elementy szkieletu drewnianego zniszczone do wymiany. Budynek przeznaczony do przebudowy, układ konstrukcyjny bez zmian, wzmacniane fundamenty. Funkcja budynku pozostaje mieszkalna. Częściowo zmieniony został układ pomieszczeń w budynku. Forma, kubatura i wysokość budynku bez zmian. d) Budynek nr 4 bramny składający się z wczesnej części historycznej (zlokalizowanej przy drodze z bramą) i dobudowanym skrzydłem. Budynek zostanie rozbudowany i zostanie uzyskane pomieszczenie z dotychczasowego przejazdu. Budynek zostanie przebudowany, w części bramnej zostaną wzmocnione fundamenty, przebudowany będzie strop między kondygnacjami. Zostanie zmieniona funkcja oraz zmianie ulegnie rozkład pomieszczeń wewnętrznych. W części budynku przewiduje się lokalizacje sklepu produktów regionalnych. Skrzydło zostanie rozebrane i odtworzone. e) Budynek nr 5 stodoły wraz z przybudówką oraz przyległą wiatą ulegną przebudowie i zmianie sposobu użytkowania. Budynek stodoły zostanie przystosowany do funkcji świetlicy wiejskiej, istniejąca wiata zostanie przystosowana do funkcji wydzielonego z przestrzeni pomieszczenia przystosowanego do rekreacji. 5) Ukształtowanie terenu Istniejące ukształtowanie terenu ulegnie niewielkim modyfikacjom. Przewiduje się ukształtowanie terenu które ułatwi odpływ wód opadowych od budynku mieszkalnego. 6) Uzbrojenie terenu Budynki są podłączone do istn. gminnej sieci wodociągowej, budynek mieszkalny jest podłączony do kanalizacji sanitarnej; do działki jest doprowadzona energia elektryczna. Przewiduje się odprowadzenie wód opadowych za pomocą kanalizacji deszczowej. Z pomieszczenia technicznego przewiduje się doprowadzenie do budynków instalacji C.O. Na terenie działki przewiduje się lokalizację wymienników gruntowych na potrzeby zlokalizowanych w budynkach pomp ciepła. Na terenie przewiduje się lokalizację oświetlenia terenowego – latarni nasłupowych. Teren będzie oświetlony oprawami zawieszonymi na budynkach i stylizowanych słupach drewnianych w stylu elektryfikacji z lat międzywojennych. 7) Komunikacja kołowa i piesza Dojazd i zjazd na posesję za pomocą istniejącego oraz projektowanego zjazdu z drogi gminnej (dz. nr 28/1). Przewiduje się również dojście do sklepu. Wewnętrzne utwardzenia będące drogami i dojściami wewnętrznymi wykonane z kamieni polnych. Istniejące utwardzenia z kamienia polnego należy rozebrać, wymienić podbudowę, skorygować spadki i wbudować ponownie. Krawężniki granitowe nieobrobione „surowe” wtopione. Zaprojektowano wewnętrzną drogę dojazdową biegnącą do dwóch budynków gospodarczych zlokalizowanych w głębi posesji. 8) Ogrodzenia a) Przewiduje się wymianę w całości ogrodzenia. Przewiduje się zastąpienie istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej na ogrodzenie drewniane i ogrodzenie szachulcowe. Konstrukcja ogrodzenia drewnianego - drewniane sztachety, poprzeczki, słupki stalowe wbetonowane w grunt; elementy drewniane dębowe. Bramy i furtki konstrukcji stalowej wypełnienie drewniane dębowe –, okucia indywidualne roboty kowalskiej. Drewno malowane preparatami koloryzującymi. Ogrodzenie konstrukcji szachulcowej wykonane z drewna impregnowanego w kolorze czarnym, wypełnienie cegłą ceramiczną licową mrozoodporną. Fundamenty żelbetowe. b) Ławki i mała architektura c) Tereny zielone i plac gospodarczy. d) Teren nieutwardzony przeznaczony pod zieleń – trawnik wielogatunkowy typu łąkowego i oraz niewielki plac zabaw. Przewiduje się wyrównanie i splantowanie terenu oraz obsianie trawą. Istniejące na terenie nieliczne drzewa owocowe do pozostawienia. 9) Powierzchnie zabudowy − bud. nr 1 gospodarczy 25,61m² − bud. nr 2 gospodarczy 11,7m² − bud. nr 3 dom mieszkalny 186,0m² − budynek nr 4 bramny + rozbudowa171,39+20,41= 191.8m² − budynek nr 5 świetlica + wiata 162,7+78,8 = 241,5m² powierzchnia zabudowy ogółem 656,61m² Powierzchnie utwardzone: dojścia, dojazdy, place 881,9m² Placyk gospodarczy 6,0 m² Tereny zielone trawnik 1412,38m² 10) Ochrona konserwatorska. Teren znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej wsi Swołowo. Zagroda nr 5 jest wpisana do rejestru zabytków nieruchomych województwa pomorskiego pod numerem rejestru A-1944 11) Wykonanie instalacji elektrycznej we wszystkich obiektach Wykonanie instalacji wod- kan i grzewczej Instalacja nisko prądowa - INSTALACJA SYSTEMU RTV i sieci WiFi - Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu - Instalacja systemu telewizji przemysłowej CCTV - Instalacja systemu automatycznego wykrywania i sygnalizacji pożaru 12) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej Wykonanie instalacji fotowoltaicznej on-grid o mocy 39.6 kWp. Instalacja ma zostać podłączona do instalacji elektrycznej zagrody nr 5 Swołowo dz. nr 13. Panele fotowoltaiczne planuje się umieścić na gruncie na konstrukcji montażowej wolnostojącej wbijanej w grunt. Panele mają być zorientowane w kierunku południowym. Instalacja ma służyć wytwarzaniu energii elektrycznej na częściowe pokrycie zapotrzebowania na energię elektryczną obiektu. W instalacji nie planuje się możliwości magazynowania energii elektrycznej. Podczas zaniku napięcia z sieci elektroenergetycznej instalacja fotowoltaiczna zostanie odłączona, obiekt pozostanie bez zasilania. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączonym projektem technicznym 13) Uzupełnienia do dokumentacji projektowej. W ramach zadania należy uwzględnić w ofercie: 1. Budynek nr 5 Świetlica - posadzka w obrębie wiaty wykonana z cegły ceramicznej kl.250, rysunek cegły rustykalny (niejednorodny) 2. Budynek nr 4 Sklep - posadzka opisana jako z płytek ceramicznych o wymiarach 20x20x2cm wykonana z płytek produkowanych w sposób tradycyjny, rysunek płytek rustykalny, niejednorodny. - należy przewidzieć wykonanie trzech drzwi wejściowych drewnianych zlokalizowanych w zewnętrznym licu ściany. Drzwi będą dodatkowo zlokalizowane oprócz aluminiowych drzwi D1 (drzwi wejściowe). Drzwi wykonane z desek sosnowych 32mm struganych na styk. Okucia stalowe kute, zamknięcie na skobel, zawiasy z płaskowników. Drzwi wykonane jak tradycyjne drzwi do pomieszczeń gospodarskich. Wymiary pojedynczego skrzydła 110x200cm. ZADANIE 2: Roboty rozbiórkowo-budowlano-remontowe budynku gospodarczego – parterowej stodoły- z połowy XIX w. a) Budynek wchodzi w skład historycznej zagrody nr 26, na działce nr 46/1 wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1946 z przeznaczeniem obiektu na funkcję muzealną, ekspozycyjną z przywróceniem pierwotnej architektury oraz właściwości technicznych konstrukcji. Oznacza to wymianę całego układu konstrukcyjnego łącznie z ławami fundamentowymi, układem konstrukcyjnym ścian, stropów i więźby dachowej. Wymieniane jest gliniane wypełnienie ścian szkieletowych, pokrycie z dachówki ceramicznej, posadzki gliniane. W ramach prac rekonstrukcyjnych zaprojektowano wykonanie ław żelbetowych i ścian fundamentowych z bloczków betonowych i ponad terenem z kamienia polnego łamanego. W murowanej części stodoły zlokalizowano pomieszczenie toalety oraz pomieszczenie pomocnicze. Instalacje wewnętrzne, wykonanie izolacji poziomych i nowych posadzek i podłóg. Nie przewiduje się wykonywania instalacji C.O. Instalacja wewnętrzna przyłączona do sieci za pomocą projektowanych przyłączy. Przewiduje się rozebranie konstrukcji szkieletowej i ich rekonstrukcję. Przed rozbiórką należy ocechować wszystkie elementy w celu ponownego ich wbudowania. Po rozbiórce należy ocenić czy elementy są w stanie technicznym pozwalającym na ponowne użycie. Elementy w znacznym stopniu zużycia należy zinwentaryzować i zlecić ich rekonstrukcję z drewna sosnowego lub dębowego. Wszystkie elementy drewniane ( historyczne i nowe) należy zaimpregnować ciśnieniowo. b) Zagospodarowanie terenu działki 46/1- Istniejące ukształtowanie terenu pozostanie bez zmian. Podłączenie budynku do istniejącej gminnej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, do działki jest doprowadzona będzie energia elektryczna. Odwodnienie terenu powierzchniowe do gruntu na terenie własnym. Dojazd i zjazd na posesję z projektowanego zjazdu zdrogi (dz.nr28/4). Na terenie zaprojektowano dojazd do budynku oraz dojście łączące się z istniejącym układem komunikacyjnym. Zjazd z drogi powiatowej 05KD-D.Projekt zjazdu jest opracowywany w ramach całościowego projektu przebudowy dróg w Swołowie opracowywany na zlecenie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku przez biuro projektów AMW s.c w Słupsku. Konstrukcja nawierzchni z kamienia polnego (krawężnik kamienny). Konstrukcja ścieżki żwirowej (niski krawężnik kamienny). Konstrukcja schodów terenowych. Konstrukcja ogrodzenia tradycyjna, wiejska - drewniane sztachety, poprzeczki i słupki. Bramy i furtki drewniane – okucia indywidualne roboty kowalskiej. Drewno impregnować ciśnieniowo i malować preparatami koloryzującymi. Tereny zielone i plac gospodarczy. Teren nieutwardzony przeznaczony pod zieleń – trawnik wielogatunkowy typu łąkowego. Plac gospodarczy i śmietnik znajduje się na działce nr 46/1 należącej do Inwestora. c) Budynek gospodarczy - parterowa stodoła z połowy XIX do rozbiórki i prac budowlanych: w istniejącym budynku stodoły będą przeprowadzone prace remontowo- konserwatorskie, przystosowujące obiekt do funkcji ekspozycji z przywróceniem pierwotnej architektury, nowobudowana wiata zostanie usunięta. Dane techniczne obiektu na dz. nr 46/1 - powierzchnia użytkowa: 262,86 m2, - powierzchnia zabudowy: 289,24 m2, - kubatura 1860 m3; W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót dostępne na stronie Zamawiającego. ZADANIE 3:Roboty budowlano-remontowe przebudowy i zmiany sposobu użytkowania domu mieszkalnego nr 39A w Swołowie. a)Budynek usytułowany jest w miejscowości Swołowo, Gmina Słupsk na dz. nr 29/1 wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1945 z przeznaczeniem obiektu na funkcję muzealną, ekspozycyjną z przywróceniem pierwotnej architektury. Budynek jest podłączony do istniejącej gminnej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Do działki jest doprowadzona energia elektryczna. Instalacja wewnętrzna przyłączona będzie do istniejących sieci za pomocą istniejących przyłączy. Będzie doprowadzona instalacja antywłamaniowa przeciwpożarowa; b) Zagospodarowanie terenu dz. nr 29/1 obejmuje wyburzenie istniejącej szopy, remont ogrodzenia i plantowanie terenu działki z obsiewem trawy i urządzeniem ogródka warzywnego. c)Budynek mieszkalny nr 39A prace budowlano-remontowe: w istniejącym budynku mieszkalnym zostaną przeprowadzone prace budowlane przystosowujące obiekt do funkcji muzealnej(ekspozycja), z przywróceniem pierwotnej funkcji. Szopa zostanie wyburzona. Dane techniczne obiektu na dz. nr 29/1: 1. powierzchnia użytkowa 65, 15: m2, 2. powierzchnia nieużytkowa (poddasze) 37, 57 m2 3. powierzchnia zabudowy projektowana:83 m2, 4. kubatura: 414 m3; W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót dostępne na stronie Zamawiającego.  zamawiający informuje , iż zadania nr 1,2,3 obejmują remont zabytkowych budynków szachulcowych, charakterystycznych m.in. dla budownictwa wiejskiego Pomorza Środkowego. Budynki szachulcowe charakteryzuje drewniana konstrukcją składającą się z podwaliny, słupów, rygli, oczepów, zastrzałów, mieczy, belek stropowych, krokwi i jętek- łączonych ze sobą na czopy i kołkowanych. Wypełnienie przestrzeni drewnianej konstrukcji stanowi glina mieszana z żytnią sieczką. W gestii wykonawcy jest dysponowanie wykwalifikowanym cieślą wraz z zespołem pomocników, posiadających umiejętność montażu konstrukcji szkieletowej z oryginalnych materiałów, pochodzących z przeznaczonych do rozbiórki obiektów.  Drewniane żerdzie montowane pomiędzy konstrukcją szkieletową powinny być wykonane w tradycyjnej technologii ale nie muszę być łupane, nie przewiduje się montażu listew. 2.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14. Wymagania dotyczące wadium: 14.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tys. złotych 00/100). zadanie nr 2: 14 300,00 zł (słownie: czternaście tys. trzysta złotych 00/100). zadanie nr 3: 7 100,00 zł (słownie: siedem tys. sto złotych 00/100). 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 14.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. 14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 14.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 14.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 14.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.14. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu dla zadania nr 1: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę) obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont na budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda, lub b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę) obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont obiektów kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł każda, c) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202), oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), mogącą kierować robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - stosowanie do wymagań określonych w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r. poz. 1446) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków z dnia 22 czerwca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1265), jednocześnie legitymującą się minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy robotach branży konstrukcyjno-budowlanej d) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, e) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunki udziału w postępowaniu dla zadania nr 2: 6.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 6.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę) obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont na budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda, b) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202), oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), mogącą kierować robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - stosowanie do wymagań określonych w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r. poz. 1446) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków z dnia 22 czerwca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1265), jednocześnie legitymującą się minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy robotach branży konstrukcyjno-budowlanej c) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunki udziału w postępowaniu dla zadania nr 3: 6.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 6.6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę) obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont na budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda, b) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202), oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), mogącą kierować robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - stosowanie do wymagań określonych w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r. poz. 1446) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków z dnia 22 czerwca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1265), jednocześnie legitymującą się minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy robotach branży konstrukcyjno-budowlanej c) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA: W przypadku składania oferty na realizację zadań nr 1,2,3 spełnienie warunków udziału dla tych zadań, można wykazać w jednej robocie budowlanej wskazanej w zadaniu nr 1 podpunkt a) lub wskazanej w zadaniu nr 1 podpunkt b) i jednej w zadaniu nr 2 podpunkt a). W przypadku składania oferty na realizację różnych zadań spełnienie warunków udziału dla tych zadań, można wykazać w jednej robocie budowlanej o wyższej wartości z zastrzeżeniem, że budynek jest wpisany do rejestru zabytków lub składając ofertę na zadanie 1 i na zadanie 2 lub 3 należy wykazać robotę budowlaną wskazanej w zadaniu nr 1 podpunkt b) i jednej o wyższej wartości na budynku wpisanego do rejestru zabytków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączniki i dokumenty wymienione w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach