Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem w km 11+660 do km 13+521 oraz rozbudową w km 11+714 do km 12+705 drogi powiatowej Nr K1705 Barwałd- Stryszów- Zembrzyce w miejscowości Zembrzyce i Marcówka wraz z budową sieci napowietrzno/ kablowej oświetlenia ulicznego

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem w km 11+660 do km 13+521 oraz rozbudową w km 11+714 do km 12+705 drogi powiatowej Nr K1705 Barwałd- Stryszów- Zembrzyce w miejscowości Zembrzyce i Marcówka wraz z budową sieci napowietrzno/ kablowej oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem w km 11+660 do km 13+521 oraz rozbudową w km 11+714 do km 12+705 drogi powiatowej Nr K1705 Barwałd- Stryszów- Zembrzyce w miejscowości Zembrzyce i Marcówka wraz z budową sieci napowietrzno/ kablowej oświetlenia ulicznego. 2. W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty: - Remont istniejącej drogi powiatowej po śladzie istniejącej drogi. W skład projektowanego remontu wchodzi odcinek drogi o długości 1861 mb od skrzyżowania z drogą gminną nr 0002 Dąbrowy w Marcówce do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 956 w miejscowości Zembrzyce. Remont obejmuje roboty przygotowawcze, wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej- warstwa MCE o grubości 20,0 cm na odcinku około 1755 mb, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 7,0 cm na całym odcinku, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 5,0 cm na całym odcinku, wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m (w miejscu niewystępowania chodnika) , wymiana przepustów, remont istniejącej zatoki autobusowej i peronu, remont istniejącego rowu przydrożnego, roboty towarzyszące i porządkowe; - Rozbudowa drogi poprzez budowę chodnika prawo i lewostronnego z odwodnieniem o długości 991 m wraz z poszerzeniem istniejącej jezdni do min. Szerokości 5,50 m. - Budowa sieci oświetlenia ulicznego polegająca na wybudowaniu odcinka sieci napowietrznej typu AsXSn 2x25 oraz odcinka sieci kablowej typu YAKXS 4x35. 3. Nawierzchnie z mas min.- asf. należy wykonać całą szerokością jezdni (bezszwowe rozścielanie masy); 4. Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik Nr Ia i Ib i Ic do niniejszej specyfikacji i stanowią integralną jej część. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania stanowi Załącznik Nr IIdo niniejszej specyfikacji i stanowi integralną jej część. 6. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr III do siwz i stanowi integralną jej część. Pozostała informacja w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 (Bank BGŻ BNP Paribas S.A) z adnotacją wadium - numer sprawy WZ.272.15.2016. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia .....- do dnia ......., d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach