Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu poniżej wymienionych prac remontowych w zakresie: Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachu Zadanie nr 2 - Malowanie stolarki okiennej, malowanie pomieszczeń , remont elewacji Zadanie nr 3 - Remont parkingów i chodników

Urząd Skarbowy w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Legionów 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8723900, 8723940 , fax. 033 8732610
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wadowicach
    ul. Legionów 22 22
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8723900, 8723940, fax. 033 8732610
    REGON: 07003034000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu poniżej wymienionych prac remontowych w zakresie: Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachu Zadanie nr 2 - Malowanie stolarki okiennej, malowanie pomieszczeń , remont elewacji Zadanie nr 3 - Remont parkingów i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu poniżej wymienionych prac remontowych w zakresie: Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachu Zadanie nr 2 - Malowanie stolarki okiennej, malowanie pomieszczeń , remont elewacji Zadanie nr 3 - Remont parkingów i chodników Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachu - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: - rozebranie pokrycia dachowego z blachy - rozebranie rur spustowych - rozebranie rynien - pokrycie dachów blachami powlekanymi profilowanymi (trapezowymi) o skoku fali 150 mm mocowanymi wkrętami samogwintującymi. - wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków elewacyjnych z blachy stalowej powlekanej. - rynny dachowe półokrągłe o śr. 150 mm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej - rury spustowe okrągłe o śr. 100 mm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej Zadanie nr 2 - Malowanie stolarki okiennej, malowanie pomieszczeń , remont elewacji - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: A. Malowanie stolarki okiennej: - opalanie farby olejnej ze stolarki okiennej - opalanie farby olejnej z podokienników - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej - dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników - mycie po robotach malarskich okien - zabezpieczenie podłóg folią - uszczelnienie okien sylikonem B. Malowanie pomieszczeń Urzędu Skarbowego: - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - zabezpieczenie podłóg folią C. Remont elewacji: 1) Malowanie elewacji: - rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 20 m - osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z podszpachlowaniem nierówności - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych parapety zewnętrzne 2) Wymiana bram wejściowych: - wymiana drzwi aluminiowych dwuskrzydłowe oszklone - rozebranie posadzek z płytek - schody zewnętrzne - rozebranie okładziny ściennej cokołu i ścianek. - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i ręcznym wyładowaniu samochodem ciężarowym na odl. 1 km - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowych kat. III na ścianach po rozebranych płytkach. - tynk zewn. szlifow. z wyk. podkładu i wierzch. warstwy z masy tynkarskiej akrylowej na ścianach płaskich. - uzupełnienie posadzek z płytek 20x30 cm na zaprawie cementowej na schodach zewnętrznych. Zadanie nr 3 - Remont parkingów i chodników- przedmiotem zamówienia są prace polegające na: A. Remont parkingów i chodników: - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem - rozebranie krawężników wtopionych 12x25 cm na podsypce cem. piaskowej - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębok. 20 cm badanie modułu sprężystości E - roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 w ziemi kat. IV uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km badanie modułu sprężystości E - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk. sprzętem rolniczym - grub. podbudowy po zagęszczeniu 15 cm badanie modułu sprężystości E - podbudowy z żużla wielkopiecowego na jezdniach rozścielane mechanicznie - grub. warstwy po zagęszcz. 20 cm badanie modułu sprężystości E - - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 15 cm badanie modułu sprężystości E - ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach o śr. nom. 100-125 mm - przebicie otworów o pow. do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grub. do 10 cm dla przyłączenia do studzienek kanalizacji deszczowej. - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - - ława pod krawężniki betonowa z oporem - krawężniki betonowe wystające o wym. 20x30 cm B. Osadzenie wycieraczki: Wykonanie rozbiórki nawierzchni, wykonanie warstw izolacyjnych. - montaż wycieraczki - krata pomostowa prasowana, cynkowana ogniowo. - uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej grubości 80 mm typu 20 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz kosztorysy inwestorskie ślepe stanowiące integralna część SIWZ - załącznik Nr 1 do SIWZ b) Dodatkowe uwagi do przedmiotu zamówienia: 1) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z niniejszą SIWZ, złożoną przez Wykonawcę ofertą wraz z kosztorysem ofertowym oraz zawartą umową, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w budownictwie; 3) z uwagi na prace wykonywane w czynnym obiekcie, Zamawiający poleca wykonanie prac w zakresie malowania pomieszczeń sukcesywnie, tj. po 3-4 pomieszczenia biurowe jednocześnie; 4) prace związane z przygotowaniem powierzchni pod malowanie oraz dwukrotnym malowaniu ciągów komunikacyjnych Zamawiający poleca przeprowadzić w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy; 5) do malowania należy wykorzystać farbę emulsyjną nawierzchniową; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do wyniesienia lub przeniesienia z remontowanych pomieszczeń mebli biurowych lub ewentualnie zabezpieczyć przed zniszczeniem i zabrudzeniem meble biurowe, które zostaną w pomieszczeniu na czas malowania ; 7) roboty należy przeprowadzić ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bhp w zakresie ochrony ludzi i mienia; 8) na bieżąco musi być wywożony gruz, odpady oraz materiały zbędne. Zabrania się składowania ich na terenie Urzędu lub na chodnikach przed Urzędem. Posadzki narażone na uszkodzenie na korytarzach i na klatce schodowej muszą być odpowiednio zabezpieczone; 9) Zamawiający zabezpiecza tylko pobór wody oraz energii elektrycznej; 10) protokół odbioru robót końcowy (załącznik nr 1 do umowy) podpisany bez uwag i usterek jest podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę; 11) wszelkie nazwy materiałów należy rozumieć, jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego; oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu, jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia, uwaga: w przypadku zastosowania materiałów równorzędnych wykonawca wpisuje w kosztorysie ofertowym proponowany materiał z dopiskiem równoważny; 12) dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co m. in. wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych; 13) próbki materiałów wykończeniowych winny być przedkładane do akceptacji Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac ( m.in. kostka brukowa, drzwi itp.); 14) Zamawiający preferuje następującą gamę kolorów : a) elewacja zewnętrzna: odcienie koloru żółtego i beżowego, b) pomieszczenia wewnątrz urzędu: odcienie koloru żółtego, c) stolarka okienna: odcienie koloru brązowego; 15) Wykonawca w ramach preferowanej przez Zamawiającego gamy kolorów jest obowiązany do wskazania w ofercie koloru (nazwa handlowa koloru). Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania nie mniej niż dwóch różnych kolorów w ramach wyżej wskazanej gamy. Kolor zostanie uzgodniony z Wykonawcą, którego oferta zostanie przyjęta do realizacji, przy podpisaniu umowy; 16) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów i aprobat technicznych na wbudowane materiały; 17) w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdyby okres ubezpieczenia był krótszy niż okres trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu obowiązywania polisy i złożenia Zamawiającemu oświadczenia w przedmiotowej sprawie; 18) należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury; 19) po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. c) Szczegółowe informacje dotyczące warunków prowadzenia robót. Zamawiający informuje, że zadanie remontowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będzie w czynnym i normalnie funkcjonującym obiekcie użyteczności publicznej. W związku z tym front robót udostępniany będzie Wykonawcy odcinkami - wg wskazań Wykonawcy gwarantujących wykonanie zadania w terminie. d) Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją robót. 1.Wykonawca winien zorganizować roboty budowlane w sposób gwarantujący pracę komórek organizacyjnych instytucji mających swą siedzibę w budynku. 2.Wykonawca zobowiązany jest do koordynowania prac podwykonawców bez oddzielnego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Wadowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach