Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zajęcia aktywizacyjne dla skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zajęcia aktywizacyjne dla skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zajęcia aktywizacyjne dla skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na podstawie umowy UDA-POKL.01.03.04-00-027/08-02. Zajęcia aktywizacyjne są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa szkoleniowa musi być realizowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej dla wybranej formy kształcenia, o której mowa w §3 pkt 5 rozporządzenia. Celem kursu zajęcia aktywizacyjne jest nabycie przez skazanego umiejętności potrzebnych do samodzielnego oraz aktywnego poszukiwania pracy i podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej po opuszczeniu zakładu karnego. Uczestnikami zajęć będą skazani, którzy w ramach projektu uczestniczyli w kursie ponadto osoby, skierowane na zajęcia na zwolnione miejsca. Zajęcia aktywizacyjne stanowią jedną z dwóch form wsparcia dla skazanych, przewidzianą w projekcie. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany do 08 listopada 2013r. CPV 80500000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1. Liczba osób uczestniczących w kursie zajęcia aktywizacyjne - 12 skazanych. 2. W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę osobogodzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie zweryfikować koszt kursu. 3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie przed ukończeniem 20% zajęć, bądź nie przystąpienia skazanego do kursu, Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego z listy rezerwowej, który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych w specyfikacji. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 4. Zamawiający prowadzi listę rezerwową do kursu w celu umożliwienia wprowadzania nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej, według zasad określonych w ust.3. 5. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej. W wydanym zaświadczeniu nie można umieszczać żadnych danych, wskazujących, że osoba kończąca kurs przebywała w zakładzie karnym. Zaświadczenie o ukończeniu kursu może otrzymać osoba, która będzie miała nie więcej niż 20% nieobecności w zajęciach. 6. Liczba godzin dydaktycznych kursu - Wykonawca przeprowadzi łącznie 26 godzin (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). Każdy uczestnik skorzysta z 21 godzin dydaktycznych. Organizacja kursu powinna przebiegać w następujący sposób: przez pierwsze dwa dni kursu Wykonawca przeprowadzi łącznie 16 godzin (po 8 godzin dziennie) dla grupy 12 osób. Następnie, przez dwa kolejne dni Wykonawca przeprowadzi 10 godzin kursu w sali komputerowej z wykorzystaniem komputerów. Zajęcia muszą być prowadzone w dwóch grupach 6-cio osobowych, gdzie jeden dzień przewidziany jest dla jednej grupy, szkolenie musi obejmować po 5 godzin dla każdej grupy. 1) pierwszy dzień zajęć aktywizacyjnych - 8 godzin dydaktycznych dla 12 osób 2) drugi dzień zajęć aktywizacyjnych - 8 godzin dydaktycznych dla 12 osób 3) trzeci dzień zajęć aktywizacyjnych - 5 godzin dydaktycznych dla 6 osób (I grupa) 4) czwarty dzień zajęć aktywizacyjnych - 5 godzin dydaktycznych dla 6 osób (II grupa) Koszt osobogodziny kursu należy obliczyć dzieląc koszt przeszkolenia jednego uczestnika przez liczbę godzin przypadającą na jednego uczestnika. 7. Zajęcia na kursie będą realizowane sukcesywnie w dni robocze oraz sobotę w godzinach: 1) pierwszy i drugi dzień zajęć aktywizacyjnych od 8:30 do 15:00, z zastrzeżeniem, że uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa w godzinach od 13:00 do 13:30, 2) trzeci i czwarty dzień zajęć aktywizacyjnych od 8:30 do 12:15. 8. Miejsce przeprowadzenia zajęć aktywizacyjnych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową oraz salę komputerową wyposażoną z dofinansowania projektu w 11 stanowisk komputerowych (zestaw komputerowy z monitorem, oprogramowanie Office Small Buisnes 2007) bez dostępu do internetu, rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę. 9. Program nauczania musi zawierać co najmniej tematy z zakresu: 1) ocena własnych cech i predyspozycji zawodowych, 2) skuteczna komunikacja, 3) rynek pracy, 4) analiza ofert pracy, 5) metody poszukiwania pracy w kraju i za granicą, 6) autoprezentacja, 7) rozmowa kwalifikacyjna, 8) własna firma, 9) dokumenty aplikacyjne, tworzenie dokumentów aplikacyjnych - ćwiczenia w sali komputerowej z edytorem tekstu, drukowanie dokumentów. 10. W cenie brutto kursu Wykonawca uwzględni: 1) materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu), materiały szkoleniowe (zeszyt oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek) - których własność zostanie przeniesiona na skazanych, 2) ubezpieczenie uczestników kursu na czas realizacji kursu. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem skazanego, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3) wynagrodzenie kadry prowadzącej zajęcia. Wykonawca zapewni co najmniej jednego wykładowcę posiadającego co najmniej: a) uprawnienia doradcy zawodowego oraz, b) doświadczenie w prowadzeniu kursów i przeprowadził co najmniej 2 kursy dla co najmniej 10 osób każdy oraz, c) roczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) prowadzić kurs na podstawie programu nauczania, o którym mowa w § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej stanowiącym załącznik Wykonawcy do oferty oraz zgodnie z harmonogramem kursu stanowiącym integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed podpisaniem umowy. Harmonogram kursu powinien zawierać m.in.: nazwę Wykonawcy, nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, liczbę godzin kursu, daty oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia. W przypadku zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia na piśmie Zamawiającego o wprowadzonych zmianach, 2) prowadzić dokumentację kształcenia o której mowa w § 21 ust.1-5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej, 3) przeprowadzić wśród uczestników anonimową ankietę oceniającą jakość kursu. Wykonawca opracuje wzór ankiety i dostarczy Zamawiającemu w trzech egzemplarzach, najpóźniej w dniu podpisania umowy, 4) systematycznie uzupełniać: listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, ankiety oceniające jakość kurs, imienne listy obecności uczestników kursu, dokumentację kształcenia, 5) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia, 6) dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia kursu i nie później niż do 08 listopada 2013r. kserokopie (podpisane na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych określonych przez przepisy prawa Unii Europejskiej oraz prawa krajowego, a) dziennik zajęć, b) protokół z przeprowadzonego zaliczenia, c) imienną listę obecności uczestników kursu, d) ankiety końcowe oceniające jakość kursu, e) listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych wg Załącznika nr 2 do Umowy, f) ewidencję wydanych zaświadczeń, g) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, h) 1 egz. materiałów dydaktycznych (skrypt lub podręcznik, prezentacje), Warunki dotyczące realizacji zamówienia 1. Wszelkie dane osobowe uczestników kursu niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca może gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami zajęć, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas kursu oraz spełnia wymagania określone w §19 ust.1 pkt 2-5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa. 5. Materiały szkoleniowe, dokumentacja kursu powinny zawierać logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiające identyfikację źródeł jego finansowania zgodnie z obowiązującymi przepisami ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne zestawienie logotypów i proporcji pomiędzy znakami w nich zawartymi. 6. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników. 7. Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia zajęć i wizualizacji materiałów. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania zajęć. 8. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia dokumentacji przebiegu kursu oraz dokumentacji finansowej dotyczącej realizacji umowy, Zamawiającemu oraz instytucjom nadzorującym realizację Projektu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie przechowywać dokumentację kursu do końca 2020r. 10. Wykonawca nie ma prawa bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności na osoby trzecie, przysługujących mu na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym. 11. Zamawiającemu przysługuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku rażącego naruszenia warunków umowy, a w szczególności: 1) niedotrzymania terminu realizacji umowy, 2) zatrudnienie przy realizacji umowy kadry nieposiadającej kwalifikacji zgodnych ze złożoną ofertą, 3) niezrealizowanie programu nauczania lub nienależyte realizowanie programu nauczania, 4) niedotrzymanie terminu dostarczenia dokumentacji kursu, 5) nieprowadzenie lub niekompletne prowadzenie dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach