Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku DPS (symbol wg PKOB klasa 1130-budynki zbiorowego zamieszkania ) w ramach zadania: „Bezpieczna przystań seniora w DPS ul. Szpitalna w Tarnowie etap 2017/2018” - w zakresie remontu pomieszczeń mieszkalnych oraz związane z nimi prace na niższych kondygnacjach tj.: a) Pokoje, w pionie licząc od góry, II p. nr 142, I p. nr 48, parter kaplica, piwnice depozyt mieszkańców. b) Pokoje, w pionie licząc od góry, II p. nr 143, I p. nr 47, parter kaplica, piwnice szatnia.

Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6888-667, 6888-668 , fax. 14 6888-666
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
    ul. Szpitalna 53
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6888-667, 6888-668, fax. 14 6888-666
    REGON: 29841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku DPS (symbol wg PKOB klasa 1130-budynki zbiorowego zamieszkania ) w ramach zadania: „Bezpieczna przystań seniora w DPS ul. Szpitalna w Tarnowie etap 2017/2018” - w zakresie remontu pomieszczeń mieszkalnych oraz związane z nimi prace na niższych kondygnacjach tj.: a) Pokoje, w pionie licząc od góry, II p. nr 142, I p. nr 48, parter kaplica, piwnice depozyt mieszkańców. b) Pokoje, w pionie licząc od góry, II p. nr 143, I p. nr 47, parter kaplica, piwnice szatnia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - wymiana posadzek- usunięcie parkietu na lepiku, usunięcie zanieczyszczonych lepikiem wylewek cementowych , uzupełnienia warstw i wykonanie nowych posadzek z wykładzin klejonego PCV; - usunięcie istniejących ścianek działowych, tj. wydzieleń dla szaf wnękowych i umywalek; - obcięcie wystających parapetów lastryko, obłożenie płytkami ceramicznymi; - reperacje tynków, wymiana okładzin ceramicznych; - naprawy spękań sufitów (usunięcie klawiszowania płyt kanałowych, wykonanie sufitów podwieszonych na minimalnym profilu stalowym ), regulacja wysokości krat wentylacyjnych; - malowanie pomieszczeń, ścian, sufitów, lamperii, parapetów zewnętrznych; - wymiana drzwi wejściowych i dostosowanie do szerokości użytkowanego sprzętu-za wyjątkiem istniejących drzwi pożarowych na wydzieleniach dymowych klatek schodowych), uzupełnienie numeracji pomieszczeń; - przyklejenie płyt systemu ACROWYN tj. zabezpieczenie ścian w pokojach i drzwi przed uszkodzeniem w użytkowaniu łóżkiem lub wózkami, montaż narożników ochronnych. - wymiana instalacji wod-kan i osprzętu w pionach od posadzki w piwnicy w górę na wszystkich kondygnacjach; obudowa pionów; - demontaż na czas remontu i ponowny montaż grzejników stalowych. - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego-zastosowanie w miejsce pojedynczych gniazd i wyłączników poziomych paneli, przy łóżkach-potrójne panele poziome umożliwiające podłączenie napędu łóżka, pompy materaca przeciw-odleżeniowego, podłączenie nabulizatora, - dostosowanie instalacji TV do nowej lokalizacji odbiorników, - dostosowanie instalacji przyzywowej do nowej lokalizacji łóżek, - wymiana instal. sygn. p.poż , tj. likwidacja korytek na suficie i wprowadzenie nowych kabli instalacji sygnalizacji pożaru- jako podtynkowe, wycinkowo wg projektu SUPON oprac. XI 2017. Wyposażenie pomieszczeń mieszkalnych: - zmiana szaf 4-drzwiowych na oddzielne pojedyncze szafy wolnostojące, - nowe szafki na przybory toaletowe przy umywalce, - nowe szafki przyłóżkowe, - montaż żaluzji/rolet okiennych, karniszy; itp. Kaplica: demontaż wyposażenia, malowanie całego pomieszczenia , likwidację spękań na suficie = sufit podwieszony na minimalnym profilu stalowym , szlifowanie, szpachlowanie i malowanie parkietu, ponowny montaż wyposażenia, obudowę pionów wod-kan.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł. 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto depozytowe DPS, nr konta: 64 1030 1250 0000 0000 8800 6038 , z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: „Wadium – do przetargu na remont pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. Brata Alberta w Tarnowie”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ); b) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; c) Dowody określające czy te w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty przedstawia wyłącznie Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach