Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych wraz z planszami graficznymi, na wystawę plenerową Westerplatte dla Muzeum II Wojny Światowej

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 81-83
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30 77 141 , fax. 058 301 26 64
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
    ul. Długa 81-83 81-83
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30 77 141, fax. 058 301 26 64
    REGON: 22071057600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych wraz z planszami graficznymi, na wystawę plenerową Westerplatte dla Muzeum II Wojny Światowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych wraz z planszami graficznymi, na wystawę plenerową Westerplatte dla Muzeum II Wojny Światowej w ilości 26 sztuk 1.1. Szczegółowy opis gabloty: 1) Gablota aluminiowa o zewnętrznych wymiarach: 1860x1660x400 ( Szer. x Wys. x Gł.); 2) Przód i tył w postaci ramy aluminiowej systemowej - (np. okiennej ALUMIL PERFECT 9300, lub równoważnej); 3) Szklenie szybą, np. 6ESG (hartowana) laminowana z 6 float, w uszczelkach systemowych z EPDM, lub równoważną, 4) Konstrukcja wewnętrzna spawana np. z profili aluminiowych 25x25x1,5; 5) Pokrycie wewnętrznej konstrukcji stalową blachą powlekaną; 6) Konstrukcja oraz ramy aluminiowe lakierowane proszkowo na wskazany kolor z palety RAL; 7) Całość uszczelniona, w ramach zewnętrznych dreny odwadniające; 8) Wewnątrz prowadnice aluminiowe oraz element stabilizujący wykonany z plexi -grubość 10 mm; 9) W środkowej prowadnicy szyba , np. #6 float; 10) Aluminiowe kątowniki ozdobne 40x40, lakierowane na wskazany kolor RAL, osłaniające szczeliny montażowe 1.2. Szczegółowy opis wykonania plansz graficznych grafika zostanie wydrukowana na planszach ze szkła, plexi i na folii samoprzylepnej o niżej podanych powierzchniach wydruku oraz cięć-( specyfikacja dla 1 gabloty): a) plexi czarna 10 mm - 6,25 m2 b) szkło bezpieczne 6 mm - 3,10 m2 c) plexi bezbarwna clar 10 mm - 6,25 m2 d) makieta - drobny element z płyty pcv grubości 4 mm z nadrukowaną grafiką, cięty ploterem i klejony do sąsiadującej płyty plexi - 0,25 m2 e) cięcie płyt: - proste, po obwodzie gabloty - krawędzie widoczne; cięte prosto, po łamanej lub po odcinkach łuku i polerowane; w jednej gablocie ok. 6 mb takiego cięcia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391540006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu gablot muzealnych, albo gablot zewnętrznych, lub konstrukcji aluminiowo- szklanych (np. nośników reklamy lub informacji), o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w ust.1 pkt 2, składa każdy z nich. Dokument wymieniony w ust.1 pkt.3 składa pełnomocnik, przy czym warunek doświadczenia określony w pkt III.2 Opis warunków udziału (...) ust. 1. pkt.1 może być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej, składa każdy z wykonawców w zakresie, który go dotyczy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokument, o którym mowa w ust. 4 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym, będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Dokumenty wskazane w niniejszym paragrafie, będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum1939.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach