Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania wraz z usługami instalacji, konfiguracji i wdrożenia oraz usługami szkoleniowymi, realizowane w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie”

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, Wigury
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 771 444 , fax. 422 771 449
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    Wigury 14
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 422 771 444, fax. 422 771 449
    REGON: 472057796
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania wraz z usługami instalacji, konfiguracji i wdrożenia oraz usługami szkoleniowymi, realizowane w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania: 3.2.1 Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami 3.2.1.1 Elektroniczny obieg dokumentów 3.2.1.2 Integracja z ePUAP 3.2.2 Aplikacje back-office 3.2.2.1 Ewidencja ludności 3.2.2.2 Integracja z e-usługami 3.2.3 Aplikacje oświatowe 3.2.3.1 Portal informacji oświatowej 3.2.3.2 e-Dziennik 3.2.3.3 Aplikacje uczniowskie 3.2.3.4 System planowania organizacji placówek 3.2.3.5 System kadrowo-płacowy 3.2.3.6 System finansowo-księgowy 3.2.3.7 System naboru elektronicznego 3.2.3.8 Plan lekcji 3.2.3.9 Kontrola przestrzegania obowiązku nauki 3.2.4 Aplikacje specjalistyczne 3.2.4.1 Zagospodarowanie przestrzenne 3.2.5 Elektroniczne usługi 3.2.5.1 Portal z BIP 3.2.5.2 Elektroniczne biuro interesanta 3.2.5.3 e-podatki 3.2.5.4 Integracja z ePUAP 3.2.6 Szkolenia 3.2.6.1 Z obiegu dokumentów 3.2.6.2 Z aplikacji oświatowych Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi Załącznik 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48516000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 5.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną