Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33100 Tarnów, ul. Lwowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 315 460 , fax. 014 6315460, 6212581
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
ul. Lwowska
33100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 146 315 460, fax. 014 6315460, 6212581
REGON: 85005274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych jak również odpadów powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej o kodach i w ilościach wskazanych w opisie zakresu zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres I Odpady medyczne : Zakres II Odpady powstałe w wyniku działalności kuchni szpitalnej : Zakres I do 278,07 Mg w skali roku Zakres II do 9,24 Mg w skali roku Łącznie do 287,31 Mg w skali roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium ogółem wynosi: 3648 złotych i wynosi dla poszczególnych zakresów: a) zakres 1 – 3.500 złotych b) zakres 2 – 148 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dla Zakresu I - Aktualne zezwolenie/decyzje właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach objętych przedmiotem zamówienia, których posiadanie jest obowiązujące zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku lub innymi obowiązującymi przepisami prawa. b) dla Zakresu II Aktualne zezwolenie/decyzje właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w zakresie odbioru i zbierania lub aktualną decyzję w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach lub obowiązującymi przepisami prawa powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 11.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 11.2.2. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 11.2.3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 11.2.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego ( załącznik nr 2B) 11.3. Poza wymienionymi powyżej dokumentami wskazane jest złożenie w ofercie kserokopii potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną