Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY, obejmujących Świadczenie usług związanych z edukacją młodzieży na stanowisku prowadzącego zajęcia wpisane w zadanie: ZDROWA I DOBRA EDUKACJA: ATRAKCYJNE ZAJĘCIA SPORTOWE PODNOSZĄCE JAKOŚĆ OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY: nordic walking; samoobrona; zajęcia z piłką Fit Ball; step; hula hop; piłka siatkowa; koszykowa; ręczna i nożna; PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych...

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Polna 13/15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 678 31 13 , fax. (43) 678 31 13
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego
    ul. Polna 13/15 13/15
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. (43) 678 31 13, fax. (43) 678 31 13
    REGON: 73001936500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsppoddebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY, obejmujących Świadczenie usług związanych z edukacją młodzieży na stanowisku prowadzącego zajęcia wpisane w zadanie: ZDROWA I DOBRA EDUKACJA: ATRAKCYJNE ZAJĘCIA SPORTOWE PODNOSZĄCE JAKOŚĆ OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY: nordic walking; samoobrona; zajęcia z piłką Fit Ball; step; hula hop; piłka siatkowa; koszykowa; ręczna i nożna; PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY, obejmujących Świadczenie usług związanych z edukacją młodzieży na stanowisku prowadzącego zajęcia wpisane w zadanie: ZDROWA I DOBRA EDUKACJA: ATRAKCYJNE ZAJĘCIA SPORTOWE PODNOSZĄCE JAKOŚĆ OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY: nordic walking; samoobrona; zajęcia z piłką Fit Ball; step; hula hop; piłka siatkowa; koszykowa; ręczna i nożna; PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych; z dysfunkcjami; zagrożonych wykluczeniem społecznym; ZAJĘCIA Z ZAKRESU DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO; WARSZTATY KSZTAŁCĄCE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE; ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP Z JĘZYKA POLSKIEGO, HISTORII, MATEMATYKI, FIZYKI I JĘZYKÓW OBCYCH - służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych. Część I: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - NORDIC WALKING - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część II: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - SAMOOBRONA - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część III: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - ZAJĘCIA Z PIŁKĄ FIT BALL, STEP, HULA HOP - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część IV: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - PIŁKA SIATKOWA, KOSZYKOWA, RĘCZNA I NOŻNA - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część V: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część VI: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA Z ZAKRESU DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część VII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: WARSZTATY KSZTAŁCĄCE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część VIII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA POLSKIEGO - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część IX: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z HISTORII - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część X: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP- Z MATEMATYKI - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część XI: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z FIZYKI - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część XII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 1 zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część XIII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 2 zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Zakres obowiązków dla każdej z 13 części: 1. Zapoznanie się z założeniami merytorycznymi projektu określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu. 2. Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań projektu. 3. Prowadzący zajęcia przed rozpoczęciem realizacji danego cyklu zajęć w ramach projektu jest zobowiązany nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia przeprowadzenia pierwszych zajęć dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty: a) listę uczestników zajęć, b) oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, c) oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku, d) deklarację udziału uczestniczki/uczestnika w projekcie, e) deklarację uczestnictwa w projekcie, f) kwestionariusz zawierający dane osobowe uczestników biorących udział w projekcie, 4. Prowadzący zajęcia nie później niż w terminie 5 dni roboczych od momentu podpisania umowy, ale nie później niż w dniu rozpoczęcia zajęć zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu pisemną informację o planowanym terminie prowadzenia zajęć (dzień tygodnia i godziny) oraz numer pracowni, w której będą się one odbywać. 5. W przypadku zaistnienia zmian w ust. 3 lit. a) i w ust. 4 zakresu obowiązków prowadzący jest zobowiązany do zgłoszenia tych zmian w Biurze Projektu w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej na stosownym formularzu oraz dostarczenia innych niezbędnych dokumentów związanych z wprowadzonymi zmianami (dokumenty dotyczące nowego uczestnika w Projekcie lub Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Projekcie). 6. W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie może ich przeprowadzić zgodnie z aktualnym grafikiem jest zobowiązany poinformować o tym w formie pisemnej Biuro Projektu najpóźniej w dniu, kiedy miały być prowadzone zajęcia (przed ich rozpoczęciem). 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) oraz ust. 4 zakresu obowiązków, zatwierdza i podpisuje Dyrektor Szkoły lub osoba przez niego upoważniona. Muszą one również zawierać pieczątkę Szkoły oraz pieczątkę imienną podpisującego. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b) oraz ust. 3 lit. d) zakresu obowiązków, podpisuje pełnoletni uczestnik projektu, a w przypadku, gdy jest niepełnoletni - rodzic lub opiekun prawny. 9. Dokument, o którym mowa w ust. 3 lit. f) zakresu obowiązków wypełnia uczestnik projektu. 10. Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 zakresu obowiązków, jeżeli zostały wypełnione nieprawidłowo. 11. Realizowanie zajęć zgodnie z programem zajęć złożonym przed zawarciem umowy. W przypadku konieczności dokonania zmian w w/w programie prowadzący zajęcia jest zobowiązany do przedłożenia pisemnej informacji wraz z aktualną wersją programu w Biurze Projektu w terminie 3 dni roboczych od powzięcia informacji o konieczności naniesienia zmian. 12. Prowadzenie zajęć w terminach i salach - zgodnie z informacją przedłożoną w Biurze Projektu. 13. Prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji projektu (dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach, inna - według potrzeb). 14. Dbałość o bezpieczeństwo uczestników w czasie zajęć. 15. Organizowanie, uczestniczenie i sprawowanie opieki nad uczestnikami wyjazdów organizowanych w ramach projektu ( min. 1 wyjazd w trakcie danego cyklu zajęć). 16. Przechowywanie w pracowniach (w możliwych formach) rezultatów i produktów wypracowanych na zajęciach aż do zakończenia realizacji projektu. 17. Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań merytorycznych będących warunkiem przyjęcia pracy i w rezultacie rozliczenia finansowego zgodnie z wzorem zatwierdzonym przez Zamawiającego. 18. Złożenie w Biurze Projektu, najpóźniej w 5-tym dniu roboczym przed zakończeniem każdego miesiąca, następujących dokumentów: - sprawozdanie z realizacji programu zajęć w danym okresie poparte dokumentacją fotograficzną - min. 3 fotografie z danego okresu, którego dotyczy sprawozdanie (wersja elektroniczna), - wypełnione listy obecności uczestników na zajęciach, - wypełniony formularz protokołu odbioru do umowy cywilno - prawnej, - wypełniony formularz rachunku do umowy cywilno - prawnej, - zapotrzebowanie na materiały biurowe, dydaktyczne i inne niezbędne do realizacji danych zajęć (cena za sztukę nie może przekraczać 350 zł) na kolejny miesiąc, - dokumentację związaną z wyjazdem edukacyjnym, jeśli w danym miesiącu prowadzący zajęcia w nim uczestniczył. 19. W przypadku dostarczenia błędnego sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu bądź dostarczenia niekompletnej dokumentacji wymienionej w ust. 18 zakresu obowiązków Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do jej uzupełnienia w terminie 2 dni roboczych, o czym prowadzący zajęcia jest informowany w formie pisemnej oraz drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail. 20. Nieuzupełnienie sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu w wyznaczonym terminie skutkuje niekwalifikowalnością wydatków, co oznacza, że Zamawiający nie dokonuje adnotacji na rachunku Zleceniobiorcy o przyjęciu wykonania zlecenia. 21. Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do złożenia dodatkowego sprawozdania z realizacji projektu, o czym informuje w formie pisemnej, wyznaczając jednocześnie termin na jego złożenie. 22. W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie realizuje obowiązku wymienionego w ust. 18 zakresu obowiązków w wyznaczonym po raz trzeci z rzędu terminie, Zamawiający ma prawo rozwiązać zawartą z prowadzącym umowę. 23. Końcowe sprawozdanie merytoryczne z realizacji projektu prowadzący zajęcia jest zobowiązany złożyć nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przeprowadzenia ostatnich zajęć w ramach danego cyklu. 24. Udział w obowiązkowych spotkaniach Personelu Projektu w wyznaczonych terminach. 25. Aktywny udział w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii promujących projekt oraz innych uroczystości związanych z realizacją projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsppoddebice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach