Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2018-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na XIV części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na części: 1. ul. Staszica 6 m 7 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 2. ul. Czarneckiego 14 m 2, 3. ul. Opolska 89 m 8, 4. ul. Stary Rynek 52A m 5 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 5. ul. Grochowska 127 m 5, 6. ul. Podgórna 19 m 7A, 7. ul. Szamarzewskiego 31 m 29, 8. Pl. C. Ratajskiego 4A m 21, 9. ul. Zawady 2 m 28, 10. ul. Zawady 8 m 58, 11. ul. Zawady 2 m 44, 12. ul. Husarska 15 m 19, 13. ul. Bukowska 130E m 11, 14. ul. Parkowa 9 m 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 9.700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset zł 00/100), w tym dla części: 1) ul. Staszica 6 m 7 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), 2) ul. Czarneckiego 14 m 2 – 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100), 3) ul. Opolska 89 m 8 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100), 4) ul. Stary Rynek 52A m 5 – 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), 5) ul Grochowska 127 m 5 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100), 6) ul. Podgórna 19 m 7A – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 7) ul. Szamarzewskiego 31 m 29 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 8) Pl. C. Ratajskiego 4A m 21 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100), 9) ul. Zawady 2 m 28 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 10) ul. Zawady 8 m 58 – 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), 11) ul. Zawady 2 m 44 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100), 12) ul. Husarska 15 m 19 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 13) ul. Bukowska 130E m 11 - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 14) ul. Parkowa 9 m 5 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100). 2. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Waium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
Dodano: 2024-05-29 - Utworzenie sprawnej sieci komunikacyjnej poprzez budowę i modernizację dróg na terenie gminy Pyzdry
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
Dodano: 2024-05-28 - Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych
Dodano: 2024-05-27 - Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
Dodano: 2024-05-27 - rozbudowa ulicy Batorowskiej w Wysogotowie
Dodano: 2024-05-27 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-05-27