Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA BUDYNKU STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO w Częstochowie położonego w Częstochowie ,ul. Kilińskiego 10

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Kilińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343785233 , fax. 343785233
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
    Kilińskiego 10
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343785233, fax. 343785233
    REGON: 001232787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spr.bip.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA BUDYNKU STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO w Częstochowie położonego w Częstochowie ,ul. Kilińskiego 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac budowlanych w obiekcie. Prace budowlane będą polegały na dostosowaniu istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów wskazanych w aneksie z lipca 2018 r, do projektu budowlanego sporządzonego w maju 2015 r. i przewidują rozbiórki, demontaże i montaże wraz z kompletnymi dostawami oraz roboty budowlane obejmujące w szczególności: - Wyburzenie ścianek działowych wg rysunków. - Demontaż sufitów podwieszanych. - Wyrównanie posadzek i poziomów w miejscach rozbiórek i pomieszczeniach. - Zamurowanie otworów wg rysunków. - Wykucie nadproży i otworów drzwiowych wg rysunków. - Wykonanie poszerzonych otworów w ścianach nośnych . - Skucie starej glazury i usuniecie powłok malarskich ze ścian. - Skucie tynków ze ścian i sufitów. - Skucie posadzek i oczyszczenie podłoża. - Budowa nowych ścianek działowych w technologii lekkiej z płyt gipsowych z izolacją z wełny mineralnej na ruszcie, lub murowanych na poziomie niskiego parteru. - Wykonanie nowych nadproży i osadzenie ościeżnic drzwiowych. - Skucie podłoża w pomieszczeniach mokrych. - W pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolacje przeciwwilgociowa z płynnej folinp. Saniflex wyłożonej na ściany ok. 15cm. - Wykonanie przejść instalacyjnych przez stropy i ściany, wg rys. - Ułożenie instalacji wod. – kan. wg proj. branżowych. - Montaż instalacji elektrycznej wg proj. branżowych. - Montaż kratek wentylacji grawitacyjnej . - Wykonanie wylewek samopoziomujących pod wykładziny. - Wykonanie nowych tynków gipsowych 4-kategori pod malowanie. - Montaż rusztów systemowych i stropów podwieszonych. - Wyłożenie glazurą ścian pomieszczeń WC, łazienek, pomieszczenia porządkowego i Innych mokrych pomieszczeń do pełnej wysokości. - Układanie glazury na posadzkach. - Montaż umywalek i ubikacji , natrysków wg proj. Branżowych. - Montaż ościeżnic drzwiowych i drzwi. - Układanie wykładzin posadzkowych wg zaleceń producenta z wywinięciem na ściany. - Montaż wykładzin ściennych. - Klejenie tapet na ścianach. - Montaż narożników, listew odbojowych, poręczy. - Malowanie pomieszczeń. - Montaż urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ: 1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w druku OFERTA; 2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawarte w druku OFERTA. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3.Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach