Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko – Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej”.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko – Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko – Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej”. I. Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z instalacją zasilającą tablice elektroniczne, konstrukcją wsporczą i montażem tablic elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 12. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14. udział w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorze gwarancyjnym. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. IV. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0209 Ostrów Wielkopolski ul. Grabowska – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 6 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 51 obręb 0074 Ostrów Wielkopolski Pl. 23 Stycznia – załącznik nr 12, 5. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 2 obręb 0074 Ostrów Wielkopolski Pl. 23 Stycznia – załącznik nr 13, 6. Projekt budowlano – wykonawczy budowy 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 6 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego – załącznik nr 14, 7. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1, 2, 160 obręb 0083 Ostrów Wielkopolski ul. Paderewskiego – załącznik nr 15, 8. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 99/2 obręb 0081 Ostrów Wielkopolski ul. Kompałły – załącznik nr 16, 9. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 5/8 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego – załącznik nr 17, 10. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową na dz. nr 114/2 obręb 0025 Ostrów Wielkopolski ul. Witosa – załącznik nr 18, 11. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową na dz. nr 51/5 obręb 0015 Ostrów Wielkopolski ul. Ofierskiego – załącznik nr 19, 12. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 163 obręb 0083 Ostrów Wielkopolski ul. Paderewskiego – załącznik nr 20, 13. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 51/3 obręb 0015 Ostrów Wielkopolski ul. Serwańskiego – załącznik nr 21, 14. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 31 obręb 0076 Ostrów Wielkopolski ul. Gimnazjalna – załącznik nr 22, 15. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 3 obręb 0080 Ostrów Wielkopolski al. Powstańców Wielkopolskich – załącznik nr 23, 16. Projekt budowlano – wykonawczy budowy 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1, 2/10 obręb 0067 Ostrów Wielkopolski ul. Partyzanckiej – załącznik nr 24, 17. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 27/2 obręb 0069 Ostrów Wielkopolski ul. Wojska Polskiego – załącznik nr 25, 18. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19 obręb 0042 Ostrów Wielkopolski ul. Krotoszyńskiej – załącznik nr 26, 19. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 39 obręb 0071 Ostrów Wielkopolski ul. Wolności – załącznik nr 27, 20. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0096 Ostrów Wielkopolski ul. Kościuszki – załącznik nr 28, 21. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 3 obręb 0048 Ostrów Wielkopolski ul. Bema – załącznik nr 29, 22. Projekt budowlano – wykonawczy budowa 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19, 27, obręb 0033 Ostrów Wielkopolski ul. Kaliska – załącznik nr 30, 23. Projekt budowlano – wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0081 Ostrów Wielkopolski ul. Kościuszki – załącznik nr 31, 24. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 32, 25. Warunki techniczne wykonania, instalowania oraz obsługi technicznej tablic informacji przystankowej typu TIP – 101 – załącznik nr 33, 26. Szczegółowe wymagania dotyczące tablic informacji przystankowej – załącznik nr 34.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 do SIWZ złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. wykaz doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (załącznik nr 8) w celu dokonania oceny w ramach kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach