Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i treningów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-040 Koluszki, ul. Brzezińska 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 714 58 25 , fax. 44 714 58 25
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
    ul. Brzezińska 32 32
    97-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 44 714 58 25, fax. 44 714 58 25
    REGON: 59000621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i treningów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i treningów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania: A.Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym B.Warsztat Diagnozy Zawodowej połączony z zajęciami komputerowymi C.Indywidualne spotkania z psychologiem D.Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych E.Trening gospodarowania budżetem domowym Zamówienie będzie realizowane dla 31 Beneficjentów Ostatecznych (23 kobiety, 8 mężczyzn) projektu systemowego Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadania: A. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 31 osób (23 kobiety, 8 mężczyzn) po 6 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 min.) przeznaczonych dla jednego uczestnika/uczestniczki. Zakres tematyczny indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym obejmuje: -określenie zasobów indywidualnych i zawodowych BO, -analizę dotychczasowej edukacji i doświadczenia zawodowego oraz wskazanie możliwych kierunków rozwoju zawodowego i charakteru poszukiwanej pracy, -świadomość celów zawodowych i określenie problemu zawodowego (ustalenie barier utrudniających podjęcie pracy na wybranych stanowiskach), -wskazanie kursów i szkoleń uzupełniających kompetencje zawodowe i osobiste, -wzbogacenie wiedzy z zakresu regionalnego rynku pracy, -przygotowanie zawodowe do podjęcia pracy, -sporządzenie profili zawodowych pod kątem podjęcia pracy oraz szkoleń zawodowych, -opracowanie Indywidualnego Planu Działania - wskazanie predyspozycji i oczekiwań. Program zajęć powinien zawierać: -nazwę i zakres szkolenia, -czas i miejsce realizacji zadania, -cele szkolenia, -plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, -treści szkolenia, -wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: -indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze 3 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę. Wyrobienie 6 godz. dyd. przypadających na każdego uczestnika/uczestniczkę powinno nastąpić dzień po dniu, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, -Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć, -Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, -w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta, -Wykonawca po zakończeniu indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie zajęć przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas indywidualnych konsultacji, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, Indywidualnego Planu Działania, -materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, lista potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. B. Warsztat Diagnozy Zawodowej połączony z zajęciami komputerowymi Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych Warsztatów Diagnozy Zawodowej połączonych z zajęciami komputerowymi dla 31 osób ( 23 kobiety,8 mężczyzn) w wymiarze 45 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę, w tym: -20 godzin dydaktycznych zajęć komputerowych - zajęcia grupowe ( I grupa - 15 osób; II grupa - 16 osób), -25 godzin dydaktycznych zajęć prowadzonych przez doradcę zawodowego - zajęcia grupowe ( I grupa - 15 osób; II grupa - 16 osób). Zakres tematyczny Warsztatu Diagnozy Zawodowej połączonego z zajęciami komputerowymi obejmuje: -metody skutecznego poszukiwania pracy, -planowanie i podejmowanie decyzji dotyczącej zatrudnienia i edukacji, -zasady redagowania listu motywacyjnego, życiorysu i CV, -sztuka autoprezentacji, -zwiększenie zdolności dostosowania się do zmieniających się nowych okoliczności, jakie oferuje rynek pracy, -rozmowa kwalifikacyjna jako znaczący element rekrutacji pracownika, -metody właściwego kontaktu z pracodawcą, -Internet jako narzędzie w poszukiwaniu pracy, -sporządzanie dokumentów aplikacyjnych w wersji elektronicznej, -obsługa przeglądarki WWW, -poruszanie się po stronach internetowych dotyczących ofert pracy, -internetowe strony dotyczące prawa pracy. Program zajęć powinien zawierać: -nazwę i zakres szkolenia, -czas i miejsce realizacji zadania, -cele szkolenia, -plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, -treści szkolenia, -wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: -zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbyć się w dwóch grupach: I grupa - 15 osób; II grupa - 16 osób, -zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze 9 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdą grupę. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych ani też żadnych innych przerw technicznych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej. Doradca zawodowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia do prowadzenia zajęć komputerowych, -Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć, -Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 20 zdjęć na płycie CD), -podczas zajęć Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce samodzielne miejsce pracy tzn. jeden komputer do dyspozycji jednej osoby, -w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta, -Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa (sypana i rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka - 3 rodzaje do wyboru. Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Catering w formie kawa/herbata dostępny w ciągu całego dnia warsztatowego. Ponadto obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka) wraz ze sztućcami jednorazowego użytku dla każdego BO. Obiad powinien być podawany w specjalistycznych pojemnikach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości serwowanych potraw. Woda mineralna (butelka 500ml) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć, -Wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas zajęć, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, list potwierdzających odbiór każdego dnia cateringu (kawa/herbata, ciastka, obiad jednodaniowy, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, -materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzające odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, obiad jednodaniowy, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, lista potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. C. Indywidualne spotkania z psychologiem Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu indywidualnych spotkań z psychologiem dla 31 osób (23 kobiety, 8 mężczyzn) po 5 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45 min) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę. Zakres tematyczny indywidualnych spotkań z psychologiem obejmuje: -analizę mocnych i słabych stron uczestnika/uczestniczki i wykorzystanie ich w kontaktach z otoczeniem, -motywowanie do podejmowania zmian w życiu oraz nakreślenie kierunków tych zmian, -określenie celów życiowych, -kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych emocji, -tematyka indywidualna w zależności od potrzeb BO, -komunikacja werbalna i niewerbalna. Program zajęć powinien zawierać: -nazwę i zakres szkolenia, -czas i miejsce realizacji zadania, -cele szkolenia, -plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, -treści szkolenia, -wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: -zajęcia indywidualne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę. Dwóch uczestników dziennie przypadających na jednego psychologa, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, -Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć, -Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, -w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta, -Wykonawca po zakończeniu indywidualnych spotkaniach z psychologiem wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie przez BO zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas indywidualnych spotkań, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, -materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. D. Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Treningu Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla 31 osób ( 23 kobiety, 8 mężczyzn) w formie grupowej w wymiarze 30 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) przypadających na każdą grupę ( I grupa - 15 osób.; II grupa - 16 osób). Zakres tematyczny Treningu Kompetencji i Umiejętności Społecznych: -nauka prawidłowej komunikacji, -nauka umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów społecznych, -zasady automotywacji oraz planowania, -nabycie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych podczas poszukiwania pracy, -asertywność i metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, -stres i sposoby radzenia sobie z nim. Program zajęć powinien zawierać: -nazwę i zakres szkolenia, -czas i miejsce realizacji zadania, -cele szkolenia, -plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, -treści szkolenia, -wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: -zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbyć się w dwóch grupach: I grupa - 15 osób.; II grupa - 16 osób. -zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze 6 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdą grupę, W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych ani też żadnych innych przerw technicznych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, -Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć, -Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 20 zdjęć na płycie CD), -w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta, -Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa (sypana i rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka - 3 rodzaje do wyboru. Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Catering w formie kawa/herbata dostępny w ciągu całego dnia warsztatowego. Ponadto serwis kanapkowy - gotowe kanapki min. 4 szt. na osobę każdego dnia zajęć. (Skład kanapki: pieczywo białe i ciemne, smarowane masłem, wędlina min. 2 rodzaje, ser żółty, jajka gotowane, świeże warzywa: sałata, pomidor, ogórek zielony lub konserwowy, papryka, szczypiorek, rzodkiewka). Kanapki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Woda mineralna (butelka 500ml) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć, -Wykonawca po zakończeniu treningu wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie treningu przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 doSIWZ, -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas Treningu Kompetencji i Umiejętności Społecznych, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, list potwierdzających odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, serwis kanapkowy, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, -materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzające odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, serwis kanapkowy, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. E. Trening gospodarowania budżetem domowym Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Treningu gospodarowania budżetem domowym dla 31 osób ( 23 kobiety, 8 mężczyzn) w formie grupowej w wymiarze 15 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) przypadających na każdą grupę ( I grupa - 15 osób.; II grupa - 16 osób). Zakres tematyczny Treningu gospodarowania budżetem domowym: -nauka sposobów gospodarowania pieniędzmi, -planowanie zakupów i wydatków, -regulowanie opłat, -sposoby oszczędzania, -poznanie sposobów zmniejszenia domowych wydatków poprzez ekonomiczne gospodarowanie energia elektryczną, gazem i wodą, -przedstawienie zagadnień związanych z zadłużaniem się i korzystaniem z instytucji pożyczkowych, -trudności w prowadzeniu budżetu domowego, -kontrola budżetu. Szczegółowy opis realizacji zadania: -zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbyć się w dwóch grupach: I grupa - 15 osób.; II grupa - 16 osób. -zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze 5 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdą grupę, W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych ani też żadnych innych przerw technicznych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, -Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć, -Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 20 zdjęć na płycie CD), -W trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta, -Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa (sypana i rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka - 3 rodzaje do wyboru. Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Catering w formie kawa/herbata dostępny w ciągu całego dnia warsztatowego. Ponadto serwis kanapkowy - gotowe kanapki min. 4 szt. na osobę każdego dnia zajęć. (Skład kanapki: pieczywo białe i ciemne, smarowane masłem, wędlina min. 2 rodzaje, ser żółty, jajka gotowane, świeże warzywa: sałata, pomidor, ogórek zielony lub konserwowy, papryka, szczypiorek, rzodkiewka). Kanapki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Woda mineralna (butelka 500ml) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć, -Wykonawca po zakończeniu treningu wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie treningu przez BO zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas Treningu gospodarowania budżetem domowym, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, list potwierdzających odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, serwis kanapkowy, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, -materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzające odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, serwis kanapkowy, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl w zakładce przetargi/oferty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach