Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest emisja 30 sekundowego spotu w TV oraz2 emisja 30 sekundowego spotu w radio oraz realizacja kampanii w internecie. Zamawiający na realizację zamówienia przeznacza 820.790,00 zł brutto (w tym: emisja telewizyjna, product placement, kampania w radio, kampania w internecie oraz w social mediach).

Fabryka Komunikacji Społecznej s.c. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-032 Warszawa, Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6161217, 600349456
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fabryka Komunikacji Społecznej s.c.
    Filtrowa 75/22
    02-032 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6161217, 600349456
    REGON: 01555087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fks.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka cywilna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest emisja 30 sekundowego spotu w TV oraz2 emisja 30 sekundowego spotu w radio oraz realizacja kampanii w internecie. Zamawiający na realizację zamówienia przeznacza 820.790,00 zł brutto (w tym: emisja telewizyjna, product placement, kampania w radio, kampania w internecie oraz w social mediach).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest emisja 30 sekundowego spotu w TV oraz 2 emisja 30 sekundowego spotu w radio oraz realizacja kampanii w internecie. Zamawiający na realizację zamówienia przeznacza 820.790,00 zł brutto (w tym: emisja telewizyjna, product placement, kampania w radio, kampania w internecie oraz w social mediach). II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Realizacja kampanii telewizyjnej: Promocja transplantologii (emisja 30 sekundowego spotu telewizyjnego) w okresie 01.10.2019 - 31.10.2019 o wartości emisyjnej GRP 175, zasięg 1+ 60%*, TG – 25+ Dodatkowo wymagane jest lokowanie product placement w serialu „Barwy Szczęścia”. Realizacja kampanii radiowej: Radio (łączna wartość kampanii) – 100 GRP zasięg 1+ 60%* (1 spot – 30” sekundowy), emisja: w okresie 01.10.2019 - 31.10.2019, TG – 18+ Realizacja kampanii w Internecie: Wydawcy: wp.pl, onet.pl, youtube, 10.000.000 wyświetleń, zasięg all w tym przynajmniej 75% w grupie docelowej kampanii 18-25 lat połowa zasięgu (5.000.000) w internecie zostanie przeznaczona na geotargetowanie na województwa: podkarpackie, łódzkie, świętokrzyskie, małopolskie. Kampania w social media, emisja minimum 10.000.000 (posty sponsorowane 50%, video 50%), zasięg all w tym przynajmniej 75% w grupie docelowej kampanii 18-25 lat, w social mediach także połowa zasięgu (5.000.000) zostanie przeznaczona na geotargetowanie na województwa: podkarpackie, łódzkie, świętokrzyskie, małopolskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach