Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku. 1. Przedmiotem zamówienia nazywanym dalej Systemem Telekomunikacyjnym jest: 1) dzierżawa biurowej, cyfrowej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem dodatkowym nazywanej dalej Centralą, 2) dzierżawa cyfrowych aparatów telefonicznych nazywanych dalej Telefonami, 3) dzierżawa przełączników 48 oraz 24 portowych PoE nazywanych dalej Przełącznikami, 4) transport, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia, 5) usługa podłączenia Centrali z krajową siecią telekomunikacyjną, 6) dzierżawa wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania do obsługi faksów, współpracującego z Centralą, 7) usługi telefoniczne świadczone za pomocą Centrali, 8) pozostałe usługi telefonii stacjonarnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja zamówienia. Parametry techniczne i ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32552310-3 - Cyfrowe centrale telefoniczne 32546000-2 - Cyfrowe wyposażenie centrali 32551300-3 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne, 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64211100-9 - Usługi telefonii lokalnej 64214200-1 - Usługi centrali telefonicznych 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie umowy, której warunki określa załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy, nazywanej dalej Umową. 5. Uruchomienie Systemu Telekomunikacyjnego zostanie potwierdzone protokołem odbioru prac. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół będzie stanowił podstawę do rozpoczęcia naliczania opłat przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od dnia 20.05.2012 r., zgodnie z podpisaną Umową. 6. Wykonawca będzie świadczył usługi dzierżawy, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 oraz usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 5, 7 i 8 od dnia 20.05.2012 r. (z zastrzeżeniem podpisania protokołu odbioru prac, o którym mowa w ust. 5) do dnia 30.04.2015 r. 7. Oferowany przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 6 nie musi być fabrycznie nowy, musi być jednak wolny od wszelkich wad i uszkodzeń i nie może być wyprodukowany przed 01.07.2006 r. Oferowany przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 musi być fabrycznie nowy, musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń i nie może być wyprodukowany przed 01.06.2011 r. 8. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 - którego wzór określa załącznik nr 1c do SIWZ. 9. Warunki transportu, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. 10. Do każdego dzierżawionego urządzenia musi być dostarczony minimum jeden komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających sprzęt będący w zapowiedziach producentów, który na rynku (krajowym lub zagranicznym) będzie dostępny dopiero po terminie składania ofert. 12. Wykonawca zapewni w siedzibie Zamawiającego przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi i administrowania oferowanym Systemem Telekomunikacyjnym (minimum dwa razy po 8 godzin). 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie prace związane z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem Systemu Telekomunikacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. poż, ochrony środowiska oraz wytycznymi dotyczącymi wykonywania i odbioru instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 14. Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenia na potrzeby instalacji Systemu Telekomunikacyjnego wraz z zasilaniem elektrycznym oraz klimatyzacją. Pomieszczenia, w których będzie znajdował się System Telekomunikacyjny będą zabezpieczone instalacją alarmową i drzwiami antywłamaniowymi. Zamawiający pokryje koszty zużycia energii elektrycznej funkcjonowania Systemu Telekomunikacyjnego. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić własną infrastrukturę teleinformatyczną niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zapewni ciągłość pracy oferowanego Systemu Telekomunikacyjnego we wszystkie dni w roku, 24 godziny na dobę, przez cały okres, o którym mowa w rozdz. IV. 16. W przypadku wystąpienia awarii lub usterki Systemu Telekomunikacyjnego Wykonawca lub wyznaczony przez niego autoryzowany serwis zobowiązuje się do podjęcia naprawy (sprzętu i oprogramowania) na miejscu, w siedzibie Zamawiającego, najdalej w czwartej godzinie od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego, faksowego lub za pomocą wiadomości e-mail. 17. Wykonawca (lub wyznaczony przez niego autoryzowany serwis) jest zobowiązany do całkowitego usunięcia awarii (lub usterki) sprzętu lub oprogramowania nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa do wykonania w tym terminie, Wykonawca następnego dnia kalendarzowego po upływie tego terminu dostarczy Zamawiającemu sprzęt zastępczy o takim samym standardzie i funkcjonalności oraz zainstaluje odpowiednie dla niego oprogramowanie - do czasu zakończenia naprawy. 18. W przypadku, gdy naprawa urządzenia potrwa dłużej niż 4 tygodnie lub, gdy urządzenie będzie naprawiane trzykrotnie podczas okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane urządzenie na takie samo lub inne, uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 19. Prace związane z instalacją i konfiguracją Systemu Telekomunikacyjnego będą prowadzone w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego, w przedziale między godziną 6.00 a 22.00 we wszystkie dni tygodnia. 20. Wynagrodzenie za usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 5, 6 oraz za abonamenty dotyczące dostępów ISDN, o których mowa w ust. 1 pkt 8 będzie rozliczane z góry na początku każdego okresu rozliczeniowego. Wynagrodzenie za usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 7 oraz za połączenia realizowane za pomocą linii ISDN, o których mowa w ust. 1 pkt 8, będzie rozliczane każdorazowo po upływie okresu, nazywanego dalej Okresem Rozliczeniowym, liczonego od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, z zastrzeżeniem ust. 21 i 22. 21. Pierwszy Okres Rozliczeniowy będzie liczony od dnia 20.05.2012 r. (z zastrzeżeniem podpisania protokołu odbioru prac, o którym mowa ust. 5) do ostatniego dnia miesiąca. 22. W ostatnim miesiącu realizacji Umowy Okres Rozliczeniowy będzie liczony od pierwszego dnia miesiąca do dnia 30.04.2015 r. 23. Za świadczenie usług dzierżawy, o których mowa ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, równe sumie kosztów tych usług, rozłożone na 36 równych, misięcznych rat. Wartość miesięcznej raty netto będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 1b tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty,którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 24. Wynagrodzenie za świadczenie usług, o których mowa w ust. 1 pkt 4 nie będzie płatne przez Zamawiającego oddzielnie, Wykonawca uwzględni je w kosztach świadczenia usług dzierżawy, o których mowa w ust. 1 pkt 1. 25. Za świadczenie usług, o których mowa ust. 1 pkt 5 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w postaci miesięcznych abonamentów. Wartość miesięcznych abonamentów netto będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 2b tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 26. Za świadczenie usług telefonicznych, o których mowa ust. 1 pkt 7 i 8 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, płatne na podstawie wykazów (tzw. bilingów) każdorazowo po upływie Okresu Rozliczeniowego zawierających miesięczne koszty świadczenia usług przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. Koszt jednostkowy netto za: 1) minutę połączenia wewnątrzstrefowego (lokalnego) będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 4b, 2) minutę połączenia międzystrefowego krajowego będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 5b, 3) minutę połączenia międzystrefowego międzynarodowego do krajów Unii Europejskiej będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 6b, tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 27. Za świadczenie usług za użytkowanie numerów miejskich poprzez trakty ISDN 2B+D, o których mowa ust. 1 pkt 8 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w postaci miesięcznych abonamentów. Wartość miesięcznych abonamentów netto będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 3b tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 28. Płatności, o których mowa w ust. 23, 25 oraz abonamenty dotyczące dostępów ISDN, o których mowa w ust. 27 rozliczane będą z góry na początku każdego okresu rozliczeniowego w terminie 21 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowych faktur VAT. Płatności za usługi, o których mowa w ust. 26 oraz za połączenia realizowane za pomocą linii ISDN, o których mowa w ust. 27 będą rozliczane każdorazowo po upływie okresu rozliczeniowego w terminie 21 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowych faktur VAT. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy prawidłowo wystawionych faktur VAT na 14 dni przed upływem terminu płatności, termin płatności wskazany w fakturach zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia. 29. Wszelkie dodatkowe koszty związane z transportem, montażem i uruchomieniem Systemu Telekomunikacyjnego (w tym koszty dodatkowego wyposażenia, licencji, szkoleń, itp.), które nie wykazane zostały w innych pozycjach SIWZ Wykonawca doliczy do ceny usług dzierżawy, o których mowa ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 i doda w polu 1b tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 30. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich nieprawidłowościach w pracy, usterkach czy uszkodzeniach przedmiotu dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6. 31. Wykonawca będzie miał prawo obciążyć Zamawiającego kosztami napraw przedmiotu dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 w przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie powstało na skutek: 1) samowolnej ingerencji dokonanej przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby, 2) uszkodzeń mechanicznych, które nie mogły powstać w trakcie właściwej eksploatacji, 3) niepowiadomienia Wykonawcy o nieprawidłowościach w pracy, usterkach lub uszkodzeniach. 32. Zamawiający nie będzie dokonywał bez uzgodnienia z Wykonawcą zmian w przedmiocie dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 polegających na instalacji nowego, dodatkowego wyposażenia, oprogramowania lub zmianie konfiguracji. 33. Zamawiający nie będzie przekazywał lub oddawał w najem, dzierżawę lub bezpłatne użytkowanie przedmiocie dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 bez zgody Wykonawcy. 34. Sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 będzie spełniał wymagania prawa telekomunikacyjnego. 35. Zamawiający nie będzie odpowiadał za techniczne zużycie przedmiotu dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 wynikające z właściwej jego eksploatacji. 36. Przez czas obowiązywania Umowy przedmiot dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 pozostaje własnością Wykonawcy, a po jej zakończeniu zostanie zwrócony w całości Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325523103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach