Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ śródszpikowych, płytek blokowanych, implantów chirurgicznych i kotwic do barku z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 8/2015)

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6449601 , fax. 89 6492425
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 3 3
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6449601, fax. 89 6492425
    REGON: 51087919600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ śródszpikowych, płytek blokowanych, implantów chirurgicznych i kotwic do barku z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 8/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ śródszpikowych, płytek blokowanych, implantów chirurgicznych i kotwic do barku z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 8/2015) Zadanie nr 1 Gwoździe śródszpikowe i płytki blokowane Zadanie nr 2 Implanty chirurgiczne Zadanie nr 3 Kotwice do barku Obowiązki Wykonawcy : 1) Dostawa i transport 2) Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych. Zadanie nr 1 Gwoździe śródszpikowe i płytki blokowane 1) Wykonawca zapewni i zagwarantuje na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne zaimplantowania. 2) Wykonawca zapewni i zagwarantuje serwis instrumentarium przez okres trwania umowy . 3) Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym. 4) Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia 5) Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 6) Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi. 7)Koszt zapewnienia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę przedmiotu Umowy określona w par. 3. Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania jej podwyższenia, niezależnie od zmian cen rynkowych poszczególnych elementów ceny wymienionych w zdaniu poprzedzającym. Zadanie nr 2 Implanty chirurgiczne 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy w ilości: 2 typoszeregi - pełny zakres rozmiarów. 2. Uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. Zadanie nr 3 kotwice do barku 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy w ilości: 2 typoszeregi - pełny zakres rozmiarów. 2. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie procedur medycznych i technik operacyjnych związanych z implantacją kotwic. 3. Uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wypożyczyć na czas trwania umowy narzędzie szyjące i łapiące nitkę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331841004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość depozytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach