Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stołu operacyjnego z przystawką ortopedyczną dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.

Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3143747 , fax. 071 3143747
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
    ul. Armii Krajowej 1 1
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3143747, fax. 071 3143747
    REGON: 93296654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stołu operacyjnego z przystawką ortopedyczną dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stołu operacyjnego z przystawką ortopedyczną dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy. Warunki jakie musi spełniać oferowany sprzęt: 1. Stół mobilny z blatem minimum pięciosegmentowym z napędem elektrycznym sterowany pilotem ręcznym z funkcją Trendelenburga, anty-Trendelenburga, zmiany wysokości, przechyłów bocznych, regulacji położenia części plecowej i przesuwu wzdłużnego oraz ustawienia pozycji 0 2. Zasilanie stołu sieciowe (230-240 V, 50 Hz) i akumulatorowe 3. Stół zasilany z akumulatora bezpiecznym napięciem, możliwość pracy podczas ładowania akumulatora - ładowarka wewnętrzna wbudowana zasilana napięciem 230-240 V. 4. Stół podczas normalnej pracy zasilany z akumulatorów wewnętrznych zapewniających ok. 1 tygodnia pracy. Czas ponownego naładowania akumulatorów max do 10 h. Możliwość pracy podczas ładowania akumulatorów. 5. Stół wyposażony w dwa wyłączniki napięcia zlokalizowane z prawej i lewej strony podstawy, możliwość dołączenia pilota nożnego. 6. Dodatkowy panel sterujący umieszczony z boku kolumny stołu z możliwością elektrycznego sterowania następującymi funkcjami: - góra/dół - przechyły boczne - pozycja anty- i Trendelenburga - regulacja segmentu plecowego - ustawienie pozycji 0 zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem pozycji 0 poprzez konieczność jednoczesnego naciśnięcia dwóch przycisków aktywujących - panel wyposażony w diody świecące informujące o stanie naładowania akumulatorów 7. Blat 5-segmentowy z wycięciem ginekologicznym, z dzieloną sekcją nożną z możliwością jej opuszczania i podnoszenia. Część nożna dołączana za pomocą szybkozłączy z zatrzaskiem automatycznym. Część centralna z wycięciem ginekologicznym. Sekcja nożna musi posiadać możliwość rozchylenia na boki o min. 90 stopni. Część plecowa wyposażona w wypiętrzenie piersiowo-lędźwiowe regulowane mechanicznie. 8. Materace antystatyczne odporne na środki dezynfekcyjne 9. Segmenty przenikalne dla promieni RTG umożliwiające monitorowanie ramieniem C 10. Części konstrukcyjne blatu ze stali nierdzewnej 11. Elektromechaniczna regulacja wysokości blatu stołu - w dolnym położeniu max 670 do min 970 mm w górnym położeniu (+/- 5 mm) 12. Elektromechaniczna regulacja przechyłu bocznego +/- 25 stopni (+/- 5 stopni) 13. Elektromechaniczna regulacja pozycji Trendelenburga 30 stopni (+/- 5 stopni) 14. Elektromechaniczna regulacja pozycji anty-Trendelenburga 30 stopni (+/- 5 stopni) 15. Elektromechaniczna regulacja części plecowej w zakresie od -40 stopni do +70 stopni (+/- 2 stopnie) 16. Pneumatyczna regulacja części nożnej w zakresie -95 stopni / +25 stopni (+/- 5 stopni) oraz z możliwością odchylania na boki z blokadą mechaniczną 17. Pneumatyczna regulacja segmentu głowy w zakresie -50 stopni / +50 stopni (+/- 5 stopni) Płynna regulacja odchylenia segmentu głowy za pomocą sprężyny gazowej. Segment głowy dołączany za pomocą szybkozłączy z zatrzaskiem automatycznym 18. Elektromechaniczna regulacja przesuwu wzdłużnego blatu o 350 mm (+/-50mm) 19. Stół mobilny wyposażony w centralną blokadę kół z możliwością wyboru położenia - pozycja pełna blokada, pozycja do manewrowania, pozycja do jazdy na wprost sterowaną dźwignią nożną umieszczoną w podstawie stołu od strony głowy pacjenta. Cztery podwójne koła o średnicy minimum 120 mm 20. Wymiary stołu w zestawieniu standardowym: - minimalna długość 2100 mm - minimalna szerokość leża (materaca) 530 mm - maksymalna szerokość blatu stołu wraz z szynami akcesoryjnymi 600 mm Bezpieczne robocze obciążenie stołu (waga pacjenta) min. 220 kg Dopuszczalne maksymalne obciążenie stołu min. 350 kg 21. Podpórka anestezjologiczna ręki z zaciskiem / uchwytem mocującym z regulacją kąta ustawienia względem osi wzdłużnej stołu - 2 szt. 22. Ekran anestezjologiczny z zaciskiem - 1 szt. 23. Podpory podkolanowe z zaciskami mocującymi (para) z regulacją wysokości i kąta nachylenia 24. Uchwyty uda/podudzia mocowane do szyn akcesoryjnych stołu - 2 szt. 25. Pas mocujący pacjenta z płynną regulacją długości, klamrą automatyczną, miękką wyściółką z zaciskami do szyn akcesoryjnych stołu - 1 szt. 26. Segment ortopedyczny wyciągowy dołączany do centralnej części blatu za pomocą szybkozłączy. Wykonany ze stali nierdzewnej. Belki wyciągowe dwuczęściowe łamane w poziomie z co najmniej dwoma przegubami na każdej z nich pozwalającymi na szeroki zakres ich ustawień. Pierwszy przegub pozwalający na ustawienie kąta odchylenia belki wyciągowej względem osi wzdłużnej stołu do min. 90 stopni na wysokości podlędźwiowej drugi w odległości nie większej niż 50 cm od pierwszego pozwalający na ustawienie kąta odchylenia +/- 180 stopni. Dostępne regulacje pozwalające na takie ustawienie ramion wyciągu aby zapewnić podgląd ramieniem C na całej długości kończyny. Możliwość odchylenia belki wyciągowej o min. 270 stopni względem osi wzdłużnej stołu i zamocowania do niej wyciągu za rękę. Blokada przegubów za pomocą mechanizmu zębatkowego blokowanego za pomocą docisku mimośrodowego lub gwintowego. Ustawienie odległości mocowania stóp poprzez możliwość przesunięcia uchwytu wzdłuż belki wyciągowej lub możliwość skrócenia i wydłużenia belki oraz regulacja naciągu kończyny za pomocą korby mechanizmem gwintowym. Uchwyty stóp na przegubach kulowych z możliwością obrotu o 360 stopni dołączane za pomocą szybkozłącza z zatrzaskiem. Możliwość zmiany położenia podpory podlędźwiowej (wysunięcie na boki względem osi wzdłużnej stołu) w celu ułatwienia dostępu przy operacji biodra - 1 kpl 27. Bezpłatne szkolenie personelu z obsługi stołu w siedzibie Zamawiającego 28. Instrukcja obsługi w języku polskim (dostawa ze sprzętem) 29. Model z 2011 roku - fabrycznie nowy 30. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii (podjęcie naprawy) - nie dłuższy niż 48 godzin 31. Okres gwarancji od momentu dostawy i uruchomienia - co najmniej 36 miesięcy (obejmująca stół i osprzęt) 32. W trakcie okresu objętego gwarancją min. 1 bezpłatny przegląd stołu i przystawki ortopedycznej 33. W razie naprawy trwającej dłużej niż 10 dni kalendarzowych Wykonawca ma obowiązek wstawienia stołu zastępczego o tych samych parametrach 34. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w miejscu zapewniającym wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu 35. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty sprzedaży - co najmniej 10 lat 36. Dokumentacja techniczna urządzenia (dostawa ze sprzętem) 37. Realizacja do 2 tygodni od podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzsolesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach