Izba Celna w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-363 Kielce, ul. Wesoła 56
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3642810 , fax. 0-41 3642847
- Data zamieszczenia: 2010-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Kielcach
ul. Wesoła 56 56
25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3642810, fax. 0-41 3642847
REGON: 26003644000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ickielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach, obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach oraz letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264d. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres wymaganych usług : 1. Czynności opisane w przedmiocie zamówienia wykonywane na terenie: KIELCE, ul. Wesoła 56 Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony, powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100 m2 powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 Ilość stanowisk pracy - 64 Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: muszle klozetowe - 10 szt. lustra - 5 szt. pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350 m2 Budynek oficyny - parterowy powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 221,50 m2 Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: muszle klozetowe - 3 szt. pisuar - 1 szt. lustra - 2 szt. pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. pojemniki na papier toaletowy - 3 szt. Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 Letnie i zimowe utrzymanie terenu: - Codzienne zamiatanie parkingu i chodników - 680m2, - Koszenie trawników wg. potrzeb - 120m2 - Odśnieżanie wg. potrzeb parkingu i chodników przez pracowników bez użycia sprzętu ciężkiego - 680m2 Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające pozostawały do dyspozycji zamawiającego w godzinach od 14.00 do 17.00. 2. Czynności opisane w przedmiocie zamówienia wykonywane na terenie: KIELCE, ul. Ściegiennego 264 D Budynek UC Kielce, OC Kielce - dwu piętrowy powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 980,60 m2 Ilość stanowisk pracy - 112 Dziewięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: muszle klozetowe - 9 szt. pisuar - 3 szt. lustra - 6 szt. pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 Letnie i zimowe utrzymanie terenu - Codzienne zamiatanie parkingu i chodników - 700 m2, - Koszenie trawników wg. potrzeb - 200 m2 - Odśnieżanie wg. potrzeb parkingów i chodników przez pracowników bez użycia sprzętu ciężkiego - 700m2 Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające pozostawały do dyspozycji zamawiającego w godzinach od 10.00 do 17.00. W godzinach od 10 do 14 jedna osoba powinna utrzymywać czystość ciągów komunikacyjnych, w pozostałych godzinach cała ekipa -sprzątanie pokoi wraz z wycieraniem na mokro powierzchni podłóg w całym budynku 3. Czynności opisane w przedmiocie zamówienia wykonywane na terenie: KIELCE, ul. Wesoła 56- Strefa Wydzielona strefa w budynku głównym zlokalizowana na drugim piętrze powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładziny zmywalne) - 227 m2 Ilość stanowisk pracy - 13 Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 75 m2 3.1 Do wykonania przedmiotu tej części zamówienia, niezbędne będzie posiadanie przez osoby sprzątające poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne, bądź pisemne wyrażenie zgody przez pracownika wykonującego czynności (a nie przez Firmę) do poddania się procedurze uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa. 3.2 Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające pozostawały do dyspozycji zamawiającego w godzinach od 12.00 do 15.00. 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom: 1) odzieży roboczej - estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu logo Wykonawcy, 2) odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej- zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 4.Wizję lokalną terenu objętego przedmiotem zamówienia, Wykonawca może przeprowadzić w dni robocze, w godzinach urzędowania po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, jednak nie później niż dzień przed terminem składania ofert. W ramach ceny oferty we wszystkich obiektach należy ująć środki higieniczne takie jak: - mydło w płynie do pojemników typu Merida - o delikatnym zapachu, glicerynowe, nawilżające, - papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze szarym lub białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do standardowych pojemników), - ręczniki papierowe w listkach, dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze szarym, beżowym lub białym - niepylące - środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC, - odświeżacze powietrza - o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ickielce.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGA GOSPODARCZA BIURA ODDZIAŁU I ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW HIGIENY DLA GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KIELCACH Z PODZIAŁEM NA VII CZĘŚCI Nr ref. O/Ki.D-3.2413.12.2016.gk
Dodano: 2016-07-18 - Utrzymanie czystości w obiektach MOPR
Dodano: 2016-06-08 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala - powtórzenie
Dodano: 2016-05-20 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala
Dodano: 2016-05-09 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania oraz całodobowej ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc
Dodano: 2016-04-07 - Letnie utrzymanie terenów przy gminnych nieruchomościach socjalnych
Dodano: 2016-03-24 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach należących do Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-01-14 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach należących do Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2015-12-15 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala - powtórzenie
Dodano: 2015-12-07 - Cz. I Usługa całorocznego utrzymania czystości w budynku oraz utrzymania czystości na terenie zewnętrznym bezpośrednio przyległym do budynku Miejskiej Hali Targowej Galeria Skałka w Starachowicach. Cz. II Usługa całorocznego utrzymania czystości w budynkach oraz letniego utrzymania terenów zewnętrznych Targowiska Miejskiego przy ulicy Targowej w Starachowicach
Dodano: 2015-12-01