Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi w zakresie remontów jezdni emulsją asfaltową i grysem w ulicach miasta Skierniewice. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi w zakresie remontów jezdni emulsją asfaltową i grysem w ulicach miasta Skierniewice. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów jezdni emulsją asfaltową i grysem w ulicach miasta Skierniewicach w ilości 12000m2, w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Zakres robót remontowych obejmuje w szczególności: 1. Oznakowanie miejsca robót zgodnie z zasadami oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, 2. Oczyszczenie remontowanej powierzchni z zanieczyszczeń obcych typu : piasek, oleje, smary, odpadki organiczne itp., 3. Pokrycie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, 4. Posypanie remontowanej powierzchni grysem bazaltowym frakcji od 2mm do 5mm, 5. Oznakowanie odcinka ulicy na okres pielęgnacji remontu i pozostawania luźnego grysu poprzez ustawienie znaków A-28 sypki żwir z tabliczką na długości m, 6. Pielęgnacja remontowanego miejsca poprzez sukcesywne uzupełnianie grysu do osiągnięcia stabilności, 7. Zebranie i usunięcie nadmiaru grysu, oczyszczenie otoczenia miejsca remontu. 8. Usunięcie oznakowania ostrzegawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wymagania dotyczące wadium. 11.1 Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), w terminie do dnia 15 czerwca 2009r. do godz. 950. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 11.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy KREDYT BANK S.A. Oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem Km - wadium - remont emulsją asfaltową 2009. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust.4 ustawy. 11.4.Wadium w innych dopuszczalnych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art.46 ust. 1,2,3 ustawy. 11.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - Wpłacą wadium przewidziane w niniejszej SIWZ, - Spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. - Złożą kompletną ofertę składającą się z dokumentów wymienionych w pkt 8.1.- 8.5: 8.1. Ofertę wykonawcy - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane dokumenty do oferty: a) ofertę wykonawcy składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. b) dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć oferty. Wymagania dotyczące wadium zostały zawarte w pkt. 11-11.5 SIWZ. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) i potwierdzający, że przedmiot działalności jest zgodny przedmiotem niniejszego zamówienia. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem i transportem zapewniającym płynne wykonywanie usług, w tym co najmniej w ilościach jak niżej. Sprzęt: - skrapiarka mechaniczna do emulsji, szt. 1 Transport: - samochód samowyładowczy lub ciągnik przyczepą 4,5t szt. 1 8.3. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy oraz udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 8.4. Oświadczenie kierownika budowy (robót) stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz przyjęcie obowiązków kierowania budową (robotami budowlanymi) wraz z dołączoną kserokopią uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 8.5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie są: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że przedstawione w wykazie usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Brak przedłożenia żądanych dokumentów należytego wykonania wykluczy oferenta z postępowania przetargowego. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej w terenie, co zostanie potwierdzone oświadczeniem w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach