Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy art. spożywczych sypkich, pieczywa, mleka i art. mleczarskich, mięsa i wędlin, ryb i konserw rybnych oraz drobiu do DPS Jedlina w roku 2010.

Dom Pomocy Społecznej "Jedlina" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, Mienia 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7570160 , fax. 025 7570160
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina"
    Mienia 300 300
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7570160, fax. 025 7570160
    REGON: 71169299600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjedlina.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy art. spożywczych sypkich, pieczywa, mleka i art. mleczarskich, mięsa i wędlin, ryb i konserw rybnych oraz drobiu do DPS Jedlina w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby zamawiającego niżej wymienionych artykułów: 1. Art. spożywcze sypkie. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 1 do siwz. 2. Pieczywo. Szczegółowy wykaz i opis w zał.nr 2 siwz. 3. Mleko i art.mleczarskie. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 3 do siwz. 4. Mięso i wędliny. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 4. do siwz. 5. Ryby i konserwy rybne. Szczegółowy wykaz i opis w załm nr 5 do siwz. 6. Drób. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 Brak jest podstaw do ich wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.3. Zaoferują artykuły dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych, żywności i żywienia oraz zgodności z systemem HACCP, 1.4 Dysponują lub będą dysponowali przy realizacji zamówienia środkami transportu zapewniającymi realizację dostaw (w przypadku składania oferty na część III, IV, V, VI muszą to być środki transportu dostosowane do przewozu artykułów wymagających niskich temperatur ) 1.5. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku do osób fizycznych - przedłożą oświadczenie w zakresie art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy. 2. Do udziału kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta zostanie dokonana poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły wg formuły spełnia- nie spełnia. Ocena ta zostanie dokonana przez Komisję powołaną przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej Jedlina w Mieni. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą obejmującą formularz ofertowy, oddzielny dla każdej części zamówienia (załącznik nr 7) oraz odpowiedni formularz cenowy, Wykonawca składa następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8, 1.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 9, 1.3 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowane artykuły spełniają wymogi systemu HACCP (GMP/GHP), i są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 27 września 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) - załącznik nr 10. 1.4 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia środkami transportu zapewniającymi realizację dostaw (w przypadku składania oferty na część III, IV, V, VI muszą to być środki transportu dostosowane do przewozu artykułów wymagających niskich temperatur ) - załącznik nr 11. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku do osób fizycznych -oświadczenie w zakresie art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy - załącznik nr 12. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26, ust. 2b ustawy). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów we wskazanym powyżej zakresie (w szczególności dotyczy warunku opisanego w punkcie 1.4), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w punktach 1.2 oraz 1.5. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony w terminie określonym w pkt 3.1 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie winno być załączone do oferty. 4.2. każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien spełnić warunki formalne określone w punkcie 1.2 oraz 1.5 niniejszego rozdziału 4.3 Warunek określony w punkcie 1.1, 1.3 oraz 1.4 zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 5.1. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty. Załączone do oferty kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem, w następujący sposób:- zapis świadczący o zgodności z oryginałem dokumentu,- czytelny podpis Wykonawcy lub jego imienna pieczątka wraz z parafką. 5.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 2, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczana za zgodność przez wykonawcę lub te podmioty. 5.3. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 5.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach