Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2019-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Św. Anny 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 do SIWZ. 3.1 Usługi w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą będą dotyczyć wyjazdów (podróży służbowych) zlecanych przez Zamawiającego na potrzeby: szkoleń, konferencji, kursów, staży, spotkań itp. zwanej w dalszej części spotkaniami. 3.2 Przez „rezerwację miejsc noclegowych” należy rozumieć dokonanie rezerwacji miejsc hotelowych oraz czynności pośrednictwa w dokonywaniu przez Zamawiającego opłat za miejsce noclegowe dla 1 osoby lub grupy osób. 3.3 Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na usługi noclegowe w hotelach w następującej ilości: a) Rok 2019: usługi hotelowe w Polsce – do 42 usługi hotelowe za granicą – do 46 b) Rok 2020: usługi hotelowe w Polsce – do 42 usługi hotelowe za granicą – do 46 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wyszukiwanie i przedstawienie Zamawiającemu ofert hoteli na terenie kraju i za granicą, spełniających wymagania Zamawiającego, b) dokonywanie rezerwacji miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą, w tym opłat rezerwacyjnych, c) pośredniczenie w sprzedaży miejsc noclegowych i dokonywanie opłat, d) pośredniczenie w odwoływaniu i zmianach rezerwacji oraz zwrotach opłat, e) zapewnienie płatności należnej hotelom. 3.5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 3.6 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy 1 osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 917 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osobę będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. Zamawiający dopuszcza, aby funkcję Koordynatora zamówienia pełniła osoba niepełnosprawna. 3.7 Opis czynności osoby ds. koordynowania zamówienia: a) koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, b) koordynacja pracami osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, c) zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, monitorowanie terminowości przy realizacji każdej rezerwacji oraz przy zachowaniu innych terminów określonych umową, d) bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 3.8 Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 3.6 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i wzorze umowy, 3.9 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę będącą pracownikiem, o którym mowa w pkt. 3.6. 3.10 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 3.6 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 3.6 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania 30% całkowitej kwoty umownej, a Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń z tego tytułu. 5 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 8 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2023/2024
Dodano: 2024-04-08 - Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: listopad 2023 r. – styczeń 2024 r.
Dodano: 2023-11-02 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych w Krakowie podczas trwania XXXIII konferencji z cyklu: „Szkoła Eksploatacji Podziemnej” w dniach 26-28 lutego 2024 r.
Dodano: 2023-10-03 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych w Krakowie podczas trwania XXXIII konferencji z cyklu: „Szkoła Eksploatacji Podziemnej” w dniach 26-28 lutego 2024 r.
Dodano: 2023-09-12 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2023-08-11 - Świadczenie usług transportowych i hotelarskich - wizyta studyjna w Islandii w ramach Projektu MF EOG „Budowanie zdolności kluczowych zainteresowanych stron w dziedzinie energii geotermalnej”
Dodano: 2023-06-23 - Organizacja wyjazdu w ramach programu Erasmus +
Dodano: 2023-05-24 - Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
Dodano: 2023-05-18 - Usługi hotelarska i restauracyjna podczas trwania działań szkoleniowych realizowanych w ramach Projektu „Budowa zdolności kluczowych zainteresowanych stron w dziedzinie energii geotermalnej”
Dodano: 2023-03-13 - Świadczenie usług hotelarskich (nocleg ze śniadaniem, obiad, obiadokolacja, kolacja, przerwa kawowa, sale szkoleniowe) na potrzeby organizacji szkoleń przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury.
Dodano: 2023-03-09