Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych na potrzeb Zakładu Karnego w Jaśle, w których zakres wchodzi " Budowa garażu w Zakładzie Karnym w Jaśle”.

Zakład Karny w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, Warzyce
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 44 35 860 , fax. 13 44 35 861
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Jaśle
    Warzyce 467
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 44 35 860, fax. 13 44 35 861
    REGON: 12711780000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych na potrzeb Zakładu Karnego w Jaśle, w których zakres wchodzi " Budowa garażu w Zakładzie Karnym w Jaśle”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.„Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zalicznikową instalacją elektryczną oraz instalacją c.o. na terenie działki nr 6/1 w obrębie Gminy Tarnowiec w miejscowości Warzyce 467; 38-200 Jasło na potrzeby Zakładu Karnego w Jaśle na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Roboty budowlane będą polegały na budowie obiektu budowlanego –garażu dwustanowiskowego o konstrukcji stalowej posadowionego na fundamencie w formie stóp fundamentowych, budowie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej obiekt budowlany oraz na wykonaniu wewnętrznej instalacji c.o.. Obiekt wyposażony będzie w instalację elektryczną oświetleniową i gniazda wtykowe. Obiekt będzie służył jako stanowiska postojowe dla samochodów służbowych Zakładu Karnego w Jaśle. 4. Dane techniczne obiektu budowlanego –garażu dwustanowiskowego: a) powierzchnia zabudowy –70,55 m2 b) powierzchnia użytkowa (wewnętrzna) –64,89 m2 c) kubatura -347,27 m3 d) wysokość –5,50 m e) szerokość budynku – 8,30 m f) długość budynku – 8,50 m g) liczba kondygnacji -1 5.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a)roboty ziemne i przygotowawcze, b)roboty ogólnobudowlane (wykonanie fundamentów, płyty, montaż konstrukcji stalowej garażu, obudowa ścian i pokrycie dachu, wykonanie obróbek blacharskich, montaż orynnowania, montaż systemów drzwiowych), c)wykonanie przyłącza kablowego dla zasilania garażu dwustanowiskowego wraz z wewnętrzną instalacją oświetleniową i gniazdami wtykowymi, d)wykonanie orynnowania wraz z obróbkami blacharskimi. e)uporządkowanie terenu po zakończeniu inwestycji wraz z utwardzeniem kostką brukową, 6.Realizacja inwestycji obejmuje budowę obiektu budowlanego w całości wraz ze złożeniem zawiadomienia do właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy na podstawie wszystkich wymaganych dokumentów koniecznych do jego uzyskania. 7.Wykonawca ma obowiązek wykonania i dostarczenia Zamawiającemu pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji, w skład której wchodzą: projekt budowlany (branża architektura, branża konstrukcyjna, branża elektryczna),specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót –stanowiącej załącznik nr 4 doSIWZ. 9.Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem budowlanym oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 10.Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 11.Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu i inwestora oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 12.Kody CPV: 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien (obróbki blacharskie) 45261320-3 Kładzenie rynien (rynny i rury spustowe) 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 13.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: 1) Wykonawca zorganizuje, a po zakończeniu prac, zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych i dróg dojazdowych; 2)Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób „przyjazny środowisku” (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. 2016r., poz. 1987); 14.Postanowienia ogólne: 1)Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji. 2)Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego, w tym w czynnościach określonych w art. 57 ustawy Prawo budowlane. 3)W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP. 5)Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny. 6)Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy. 7)Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną dla realizacji zadania. 8)Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał.), w skład której wejdą m.in.: a)dziennik budowy; b)decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę; c)oświadczenie Kierownika budowy; d)aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie; e)deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały; f)protokoły badań i prób; g)geodezyjna dokumentacja powykonawcza; h)dokumentacja fotograficzna; i)komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami akceptowanymi przez Zamawiającego, 9) W wykonywanym obiekcie budowlanym należy stosować materiały i urządzenia wysokiej jakości i wysokiej trwałości. 10) Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 11). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę –polegające na: a)przygotowanie zaplecza budowy (pomieszczenie socjalne); b)wykonywaniu robót ogólnobudowlanych oraz wykończeniowych: wykonanie płyty fundamentowej, montaż konstrukcji stalowej, obudowa ścian i pokrycie dachu, wykonanie obróbek blacharskich, montaż orynnowania, montaż systemów drzwiowych, zbrojarskie, betonowe i żelbetonowe, c)wykonywaniu robót elektrycznych –wykonanie przyłącza kablowego dla zasilania garażu dwustanowiskowego wraz z wewnętrzną instalacją oświetleniową i gniazdami wtykowymi, d)wykonywaniu prostych prac fizycznych w budownictwie: przenoszenie materiałów budowlanych, ręczne prace ziemne, sprzątanie terenu budowy. Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby. 2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp., oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy. UWAGA Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 930 – 1330, po uprzednim uzgodnieniu terminu, pisząc na adres e-mail: dkw_jaslo@sw.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Podpisane oświadczenie przez wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach