Przetargi.pl
Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg miasta Poznania na mocy art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r., poz.1260 ze zm.).

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    Wilczak 17
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
    REGON: 16252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg miasta Poznania na mocy art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r., poz.1260 ze zm.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg miasta Poznania na mocy art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r., poz.1260 ze zm.). Poprzez przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg Zamawiający rozumie: a) przyjęcie pojazdu na parking, b) parkowanie, c) wydanie pojazdu z parkingu osobie uprawnionej. Szacunkowa ilość pojazdów przeznaczonych do przechowywania na parkingu określona została w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Obowiązki wykonawcy obejmują następujące czynności: a) parkowanie pojazdów oraz składowanie ich części oraz innych rzeczy przynależnych do pojazdu na parkingu strzeżonym przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez cały okres obowiązywania umowy; b) zapewnienie, w trakcie obowiązywania umowy, możliwości wydania pojazdów przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez cały okres obowiązywania umowy; c) pomoc pracowników Wykonawcy przy czynnościach dokonywanych w związku z zabezpieczonym pojazdem, jego częściami i innymi rzeczami przynależnymi do pojazdu; d) rzetelne prowadzenie, w każdym miesiącu świadczenia usługi, wykazu - spisu z natury pojazdów będących na parkingu Wykonawcy i przekazywanie go w terminie do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po miesiącu, którego wykaz dotyczy; e) rzetelne i bieżące informowanie Zamawiającego o upływie 3 miesięcznego okresu przechowywania pojazdu na parkingu strzeżonym w terminie wynikającym z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.); f) przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy lub ich części i inne rzeczy przynależne do pojazdu; g) przyjęcie zobowiązania dotyczącego nie ujawniania osobom trzecim informacji pozyskanych w wyniku świadczenia usługi; h) rzetelne wykonywanie dokumentacji fotograficznej, w formie elektronicznej, pojazdu w momencie przyjęcia na parking pojazdu (przód, bok prawy i lewy, tył oraz wnętrze pojazdu), na której będzie widoczna data i godzina; i) pomoc pracowników Wykonawcy przy rozładunku pojazdu. j) podpisanie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. Dotyczy danych osobowych władających pojazdem oraz właścicieli przechowywanych pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełnione i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane zobowiązanie dot. udostępniania zasobów - załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach