Przetargi.pl
Przebudowę pomieszczeń i pochylni dla niepełnosprawnych w budynku internatu Zespołu Szkół Policealnych na potrzeby PCPR i PZON przy ul. Grottgera12 w Kołobrzegu na działce nr 48 obręb 5

Powiat Kołobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3547618 , fax. 94 3544642
  • Data zamieszczenia: 2016-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kołobrzeski
    Plac Ratuszowy 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3547618, fax. 94 3544642
    REGON: 33092728200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę pomieszczeń i pochylni dla niepełnosprawnych w budynku internatu Zespołu Szkół Policealnych na potrzeby PCPR i PZON przy ul. Grottgera12 w Kołobrzegu na działce nr 48 obręb 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich prac na budowie w oparciu o pełnobranżową dokumentację projektową branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz załączonego pomocniczo przedmiaru robót. Głównym założeniem opracowanej dokumentacji projektowej jest dostosowanie istniejących pomieszczeń części parteru, pierwszego piętra, łącznika oraz klatek schodowych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych dla nowej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności. Należy w wydzielonych pomieszczeniach wewnętrznych przeprowadzić przebudowę wraz z łącznikiem i wykonać przebudowę z dostosowaniem istniejącego podjazdu do wymogów warunków technicznych dla osób niepełnosprawnych od strony północno-wschodniej budynku. Usytuowanie nowego wejścia będzie dogodniejsze dla osób korzystających z usług i ograniczy kolizję jaka by powstała przy wykonaniu wejścia do projektowanych pomieszczeń od strony istniejącego głównego wejścia do holu z recepcją. Przebudowy i dostosowania pomieszczeń do wymogów wynikających z przepisów budowlanych wymagają wszystkie pomieszczenia objęte opracowaniem nie tylko w zakresie architektoniczno - budowlanym ale również w zakresie instalacji w tym: instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., wentylacji oraz instalacji elektroenergetycznej i instalacji przeciwpożarowej. 2. Zakres prac dla całego zamierzenia budowlanego dotyczyć będzie wykonania: 1. Wyburzenia i rozbiórki 2. Prace budowlane i montażowe 3. Prace wykończeniowe 4. Wykonania zabudowy 5. Wyposażenia sanitariatów i pomieszczeń socjalnych 6. Wykonania przebudowy instalacji wodociągowej 7. Wykonanie przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej 8. Wykonanie przebudowy instalacji co. 9. Wykonania przebudowy instalacji elektroenergetycznych 10. Wykonaniu nowego okablowania strukturalnego LAN i wydzielonego zasilania 11. Wykonania przebudowy instalacji przeciwpożarowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy- załączniki nr 3 do SIWZ. - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie 27 stycznia 2016 r. do godziny 12:00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy: BGŻ o/Kołobrzeg nr 94  2030  0045  1110  0000  0185  7030 W tytule przelewu należy podać: realizacja zadania inwestycyjnego pn. WADIUM - Przebudowa pomieszczeń i pochylni dla niepełnosprawnych w budynku internatu Zespołu Szkół Policealnych na potrzeby PCPR i PZON przy ul. Grottgera 12 w Kołobrzegu na działce nr 48 obręb 5 4. Do oferty należy załączyć dowód wpłaty wadium. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie, a kopie dołączyć do oferty. 5. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 6. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Powiat Kołobrzeski) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 10 bez potwierdzenia tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 ppkt 2). 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 15. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach