Przetargi.pl
Przebudowę pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2254600 , fax. 42 2254669
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 2254600, fax. 42 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wschodniej strony pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach (dz. nr ewid. 81, obręb P-28, z wyłączeniem dz. nr ewid. 79/5 i 79/4, obręb P-28) w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów (działki nr ewid. 85/5, 85/18, 85/17, 81 w obrębie P-28 do wjazdu na dz. nr ewid. 197). Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w projekcie budowlanym opracowanym przez Biuro Projektowo - Inwestycyjne OMEGA 97-500 Radomsko ul. Ignacego Krasickiego 2, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej SIWZ. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania prac przewidzianych w dokumentacji projektowej dotyczących wykonania ścieżki rowerowej i zjazdu po zachodniej stronie ulicy (wzdłuż ujęcia wody). 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę pasa drogowego na odcinku ok. 535,0 mb: -chodnik z kostki betonowej grub. 8,0 cm na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczonego z obrzeżem betonowym - szerokość 1,50 i 2,00 m; -ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego grub. 4,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie z obrzeżem betonowym - szerokość 2,00 m; -budowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej grub. 8,0 cm i betonu asfaltowego grub. 8,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie - szt. 6; 3.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: pas ulicy Wiejskiej w Pabianicach, odcinek od wjazdu na teren szpitala (dz. nr ewid. 197, obręb P-28; przy ul. Zagajnikowej) do ul. Miodowej (dz. nr ewid. 107, obręb P-28) - strona wschodnia. 3.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36- miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia, Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.6. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowych (wystawiania faktur częściowych), wystawianych na podstawie protokołów odbiorów częściowych określających procentowe zaawansowanie robót określonych w Harmonogramie Rzeczowo - Finansowym (Załącznik nr 8) realizacji zadania. 2) Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowy lub końcowy bez uwag, 3) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4) Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: 1.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2.Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 3.Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 4.Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z terenu budowy na bieżąco, a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. 5.Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 6.Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzilonej gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl; www.nowy-bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach