Przetargi.pl
Przebudowę części Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sycowie na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych

Gmina Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 62 785 51 15 , fax. 627 855 104
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
    ul. Mickiewicza 1
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 62 785 51 15, fax. 627 855 104
    REGON: 25085537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sycow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę części Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sycowie na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa części Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sycowie na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych Przeznaczenie obiektu Budynek pełni funkcję oświatową, znajduję się w nim Szkoła Podstawowa nr 3, do której uczęszcza młodzież z terenu miasta i gminy Syców. Na parterze obiektu znajduje się 9 sal lekcyjnych oraz 7 pomieszczeń administracyjno-biurowych. Na I i II piętrze po 7 sal lekcyjnych łącznie w dwóch połączonych ze sobą częściach budynku. Planowana inwestycja nie zmieni sposobu użytkowania obiektu. Przebudowa istniejącej szkoły dotyczy tylko fragmentu, który znajduje się w południowo-wschodniej, parterowej części budynku. Budynek obecnie pełni funkcję obiektu oświaty, mieści się w nim Szkoła Podstawowa numer 3. Część objęta opracowaniem zostanie przebudowana w tak sposób, aby dostosować ją dla potrzeb dwóch oddziałów przedszkolnych. W wyniku planowanego zamierzenia budowlanego funkcja obiektu nie ulegnie zmianie. Zakres robót budowlanych Roboty rozbiórkowe Projektuje się wykonanie następującego zakresu prac:  Demontaż balustrady schodów zewnętrznych,  Demontaż wskazanej stolarki drzwiowej wewnętrznej,  Demontaż drzwi zewnętrznych,  Demontaż wskazanej armatury,  Wyburzenie wskazanych ścian działowych,  Częściowe powiększenie otworów okiennych i dostosowanie ich pod witryny wyposażone w zintegrowane drzwi,  Demontaż wskazanych okien,  Demontaż warstwy wykończeniowej posadzki we wskazanych pomieszczeniach,  Demontaż styropianu w miejscach pasów niepalnych na elewacjach,  Demontaż poszycia dachu w pasach niepalnych,  Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych. Roboty budowlane Projektuje się wykonanie następującego zakresu prac:  Zamurowanie wskazanych otworów drzwiowych,  Budowa ścian działowych,  Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,  Montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej,  Wymiana wskazanych okien oraz witryn z drzwiami,  Wymiana wskazanych parapetów,  Częściowe zamurowanie otworów okiennych,  Budowa dwóch biegów schodów zewnętrznych i związane z tym roboty ziemne,  Montaż armatury oraz wyposażenia meblowego przedszkola,  Montaż sufitów podwieszanych,  Montaż nowego wykończenia posadzek,  Odtworzenie istniejących schodów zewnętrznych,  Montaż balustrad zabezpieczających w oknach,  Montaż wentylatorów na dachu,  Wykonanie pasów niepalnych na elewacjach z wełny mineralnej,  Wymiana poszycia dachu w pasach niepalnych na nierozprzestrzeniające ognia i wykonanie bezpośrednio pod nim pasów niepalnych z wełny mineralnej,  Montaż balustrad na schodach zewnętrznych,  Montaż nawietrzaków,  Montaż elementów instalacji sanitarnych wg części branżowej,  Montaż elementów instalacji elektrycznych wg części branżowej, Szczegóły techniczne dotyczące robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) oraz STWIORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 4.Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach