Przetargi.pl
PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO”

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3551252
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3551252
    REGON: 491893204
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy budynku Ratuszaw ramach zadania „Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla potrzeb mieszkańcówMiasta Gorlice i Powiatu Gorlickiego wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego”, którychzakres obejmuje:1) budowę pochylni dla niepełnosprawnych od wejścia z Placu Kościelnego,2) budowę windy w segmencie B Urzędu Miasta wraz z jej obudową płytą g-k ogniową, płytąOSB, styropianem grafitowym o grubości 14 cm (EPS 70 λ=0,035 W/m*K) z wykończeniemzbrojonym tynkiem silikatowo - silikonowym (dostosowaną do elewacji budynku B) zwykonaniem dwóch imitacji okien, wraz z dostawą i montażem dźwigu według parametrówwynikających z dokumentacji opisanej w ust. 1.3.,3) remont korytarza na pierwszym piętrze budynku B – dojście do łazienek: szpachlowanie ściani sufitu z ich malowaniem, przerobieniem w niezbędnym zakresie instalacji elektrycznej,wymiana dwóch sztuk drzwi wraz z ościeżnicami oraz ułożenie posadzki z płytek gresowych –rzut pomieszczenia wg załącznika nr 9 do SWZ - Rzut pierwszego piętra budynku B,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080457/01 z dnia 2021-06-112021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane4) remont / zapewnienie prawidłowej wielkości pomieszczeń sanitarnych dla niepełnosprawnychna poziomie I i II piętra w budynku B wraz z ich wyposażeniem w biały montaż, elektrycznepodumywalkowe ogrzewacze wody oraz wszelkie niezbędne akcesoria łazienkowe (np. suszarkido rąk, lustra, uchwyty, dozowniki do mydła, itp.),5) montaż / wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej (10 szt. - łazienki, 1 szt. EI 60 w przejściumiędzy budynkami, 2 szt. drzwi w powstałym korytarzu przejściowym dla niepełnosprawnych wbudynku B, 1 szt. drzwi do pom. magazynowego w piwnicy oraz 2 szt. w korytarzu prowadzącymdo łazienek na pierwszym piętrze budynku B – j.w.),6) przełożenie drzwi wewnętrznych przy wejściu do windy na parterze,7) wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych,8) demontaż pomieszczenia socjalnego w pomieszczeniu, w którym będzie wydzielone przejściemiędzy segmentami A i B w budynku B (rys. P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ),9) wydzielenie korytarza przejściowego w budynku B dla osób niepełnosprawnych przez budowęścianki działowej z naświetlami (wg. rys. P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ),10) wykonanie pomieszczenia socjalnego w pomieszczeniu o którym mowa w pkt. 8) i 9),11) budowę przejścia pomiędzy budynkami A i B Urzędu Miasta wraz z wykonaniem ściankidziałowej oraz budową pochylni – wg projektu stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.Wykończenie przewiązki Wykonawca winien wykonać z uwzględnieniem rzutów aranżacjistanowiących załącznik nr 8 do SWZ,12) wykonanie niezbędnych instalacji wchodzących w zakres zamówienia.1.2. Oprócz robót wymienionych w ust. 1.1. i określonych w dokumentacji o której mowa w ust.1.3. wykonawca wykona przedmiot umowy z uwzględnieniem następujących uwarunkowań:1) instalacje elektryczne w wydzielonym korytarzu, pokoju biurowym i socjalnym oraz przejściumiędzy budynkami należy wykonać z wykorzystaniem istniejącej instalacji.2) wszystkie wymiary konstrukcji dźwigu wykonawca winien dostosować do typu zastosowanegodźwigu windowego.3) Wykonawca winien przy wykonaniu zadania uwzględnić zmiany wynikające z obowiązującychprzepisów i norm.4) na obiekcie będą prowadzone równolegle przez innego wykonawcę roboty budowlano –instalacyjne związane termomodernizacją budynków A i B Urzędu Miasta Gorlice, w związku ztym przy wykonaniu robót instalacyjno – budowlanych należy uwzględnić wytyczne zakresu practeromodernizacyjnych planowanych równolegle do realizacji niniejszego zadania oraz zapewnićuczestnictwo kierownika budowy w radach budowy dla robót prowadzonych równolegle naobiekcie celem koordynacji działań. 1.3. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia:1) Projekt budowlany „Dostosowanie dostępności segmentu B dla osób niepełnosprawnych w ramach „Budowy przejścia pomiędzy segmentami budynku Ratusza” – zał. nr 1 do SWZ,2) Decyzja pozwolenia na budowę nr 45/2018 z dnia 22.01.2018 roku znak: AB.6740.794.2017 – zał. nr 2 do SWZ,3) Rysunek 19 ze zmianami – zał. nr 3 do SWZ,4) Rysunek K5 ze zmianami – zał. nr 4 do SWZ,5) Rysunek P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ,6) Rysunek K1 ze zmianami – zał. nr 6 do SWZ,7) Rysunek wykonawczy pochylni między budynkami A i B UM Gorlice – zał. nr 7 do SWZ,8) Rzuty z aranżacji wnętrz w zakresie przewiązki – zał. nr 8 do SWZ,9) Rzut pierwszego piętra budynku B – zał. nr 9 do SWZ,10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10 do SWZ,11) Tabela kryteriów nazw własnych użytych w opisie zamówienia – zał. nr 11 do SWZ.12) Charakterystyka techniczna dźwigu osobowego – zał. nr 21 do SWZ1.4. Przedmiary robót:1) Przedmiar robót budowano sanitarnych – zał. nr 12 do SWZ,2) Przedmiar robót branży elektrycznej – zał. nr 13 do SWZ,stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowycharakter wynagrodzenia nie będą stanowiły podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym aWykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach