Przetargi.pl
Przebudowa zaplecza socjalnego Sali Sesyjnej wraz z bufetem, szatniami oraz węzłem sanitarnym w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zaplecza socjalnego Sali Sesyjnej wraz z bufetem, szatniami oraz węzłem sanitarnym w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę zaplecza socjalnego Sali Sesyjnej wraz z bufetem, szatniami, węzłem sanitarnym, modernizacją instalacji elektrycznych, słaboprądowych, c.o., wentylacji, klimatyzacji i technologii zaplecza bufetowego oraz fragmentów korytarzy w rejonie holu głównego. 2. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach, które stanowią zał. nr 6 i 7. 3. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia: - zabezpieczenia przed zniszczeniem okładzin kamiennych (posadzki, ściany), które na etapie prowadzonych robót będą tylko oczyszczane, - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia czy zniszczenia Wykonawca przywróci okładziny kamienne (posadzki, ściany) lub elewacje zewnętrzną do stanu pierwotnego na własny koszt. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, urządzeń, wyposażenia itp. użyte w dokumentach wymienionych w pkt. 2, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, odporności na ścieranie itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, wyposażenie itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Jeżeli dla zachowania gwarancji konieczne będzie wykonanie przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń, sprzętu itp. Wykonawca wykona je na własny koszt. 9. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót. 12. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz po przeprowadzonych robotach oraz śmieci. 13. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Zbigniewem Bocheńskim 698-889-444. 14. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot umowy. 15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali harmonogram realizacji prac. 16. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym niewyłączonym z użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach