Przetargi.pl
Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (II etap)

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 440 901 , fax. 756 440 925
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 440 901, fax. 756 440 925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (II etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1 ÷ 11 (II etap), (działki nr 350/12 oraz 423 obr. 9 w Bolesławcu) obejmująca wykonanie zagospodarowania terenu przy budynku nr 1 do 5 (miejsca postojowe oraz chodniki i droga manewrowa) oraz odwodnienie części tego terenu z wpięciem do studni rewizyjnej S1. W ramach zadania wykonana zostanie naprawa drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej oraz wykonane zostaną przy tej drodze stanowiska postojowe (5 szt. plus 7 szt.) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. W ramach zamówienia wykonane zostaną między innymi: 1) roboty przygotowawcze (geodezyjne i rozbiórkowe), 2) roboty ziemne (drogowe), 3) układanie warstw konstrukcyjnych podbudowy, 4) wykonanie nawierzchni: droga manewrowa, miejsca postojowe i chodniki z betonowej kostki drogowej szarej (łącznie 1 150,35 m2), 5) wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej (zjazdowej na ul. Polną) o nawierzchni bitumicznej. Na odcinku wykonanego w I etapie zagospodarowania (teren przy budynkach nr 7-11) dostosować do istniejącej nawierzchni parkingu i chodników, 6) wykonanie kanalizacji deszczowej ze studniami (wg dokumentacji) S2, S3 i S4 oraz studnie ściekowe z osadnikami i wpustami deszczowymi W1, W2 i W3, z włączeniem do studni rewizyjnej S1, 7) wykonanie placu zabaw wraz z jego ogrodzeniem, składającego się z: a) huśtawka wagowa 2-osobowa o konstrukcji metalowej – 1 szt., b) huśtawka wahadłowa jednoosobowa metalowa z siedziskiem płaskim – 1 szt., c) ławka z oparciem – 1 szt., d) regulamin – 1 szt., e) ogrodzenie z paneli stalowych (średnica drutu 5 mm) w kolorze zielonym z jedną furtką szerokości 1 m o łącznej długości 46 m, f) strefa bezpieczeństwa pod huśtawką wahadłową z warstwy piasku gr. 30 cm (brak opisu w projekcie – około 45,64 m2), 8) oznakowanie poziome i pionowe – znaki drogowe wg stałej organizacji ruchu, 9) trawniki – wykonanie siewem na gruncie, 10) uporządkowanie terenu budowy, 11) geodezyjna inwentaryzacja powykonawczą łącznie z robotami wykonanymi w I etapie– na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru należy załączyć oświadczenie geodety o wykonaniu obmiarów i złożeniu, w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego. Zatwierdzoną mapę inwentaryzacji geodezyjnej Wykonawca dostarczy niezwłocznie po jej wydaniu.. 3. Dokładny zakres robót określa dokumentacja projektowa i STWiORB. Uwaga: załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić podstawy roszczeń o zmianę wysokości wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 41 1020 2137 0000 9102 0074 6313 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż są wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach