Przetargi.pl
Przebudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZZOZ w Górnie (Pawilon nr 11)

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-051 Górno, Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 772 88 95 , fax. 17 772 89 68
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
    Rzeszowska 5
    36-051 Górno, woj. podkarpackie
    tel. 17 772 88 95, fax. 17 772 89 68
    REGON: 29174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZZOZ w Górnie (Pawilon nr 11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót: a) roboty budowlane: - wykonaniu robót wyburzeniowych i rozbiórkowych - wykonaniu robót murowych - wykonaniu podłoży i posadzek - wykonaniu tynków, okładzin, sufitów - wykonaniu malowania - wymianie drzwi wewnętrznych - montażu poręczy, uchwytów b) roboty sanitarne: - wykonaniu robót demontażowych - wykonaniu robót instalacyjnych - wykonaniu robót budowlanych i towarzyszących c) instalacje elektryczne i teletechniczne - wykonaniu demontażu istniejącej instalacji - montażu rozdzielni elektrycznych - wykonaniu tras kablowych - wykonaniu instalacji siłowej - wykonaniu instalacji połączeń wyrównawczych - wykonaniu instalacji oświetlenia ogólnego - wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego i CCTV - wykonaniu instalacji CCTV – komponenty - wykonaniu instalacji telewizyjnej - wykonaniu instalacji przyzywowej - wykonaniu instalacji SSP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Poręczenia lub gwarancje muszą w swej treści zawierać następujący bądź równoważny zapis: „Gwarant/Poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, jeżeli wystąpią przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy”. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej „Sanatorium” im. Jana Pawła II w Górnie. 4. Wadium, wniesione w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez BOŚ I/Oddział w Rzeszowie – nr rachunku: 85 1540 1131 2001 6215 1151 0001 Wadium zostanie uznane za wniesione w terminie wyłącznie wtedy, gdy środki znajdą się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca powinien podać w formularzu oferty numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy 1 w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty wykonawca dołącza zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców. Informacja, o której mowa w zdaniu pierwszym zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej zamawiającego w zakładce: „Zamówienia publiczne”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach