Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową ulicy Zaborowskiej oraz budowa ulicy Legionów Polskich w ramach zadania pn. „Budowa ulicy Legionów Polskich i Zaborowskiej w Słupsku”.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową ulicy Zaborowskiej oraz budowa ulicy Legionów Polskich w ramach zadania pn. „Budowa ulicy Legionów Polskich i Zaborowskiej w Słupsku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Legionów Polskich oraz przebudowa z rozbudową ulicy Zaborowskiej w Słupsku w zakresie branży drogowej, sanitarnej i energetycznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) budowę ulicy Legionów Polskich, w ramach której zaprojektowano: a) wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni, b) rozbudowę układu drogowego o chodnik, c) rozbudowę układu drogowego o ścieżkę rowerową, d) budowę zjazdów publicznych, e) wykonanie miejsc postojowych przy wejściu do ogrodów działkowych, f) wykonanie przejść dla pieszych, g) budowę oświetlenia ulicznego, h) budowę kanalizacji deszczowej, i) budowę kanału technologicznego, j) wycinkę kolidującej zieleni, k) profilowanie i zabezpieczanie skarp, l) wdrożenie stałej organizacji ruchu, m) wykonanie 50 m ogrodzenia betonowego w wysokości 2,5 m; 2) przebudowę z rozbudową ulicy Zaborowskiej, w ramach której zaprojektowano: a) przekrój jednojezdniowy dwupasowy dwukierunkowy. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej (SMA) o łącznej szerokości 6,0 – 6,5 m obustronnie ograniczona krawężnikami wyniesionymi w świetle na 12 cm. Wzdłuż jezdni obustronnie zaprojektowano chodniki o nawierzchni z kostki betonowej i z płyt chodnikowych, szerokości 1,5 m – 2,0 m oddzielone od jezdni pasem zieleni, b) skrzyżowanie ulicy Zaborowskiej z ulicą Legionów Polskich zaprojektowano w postaci małego ronda o średnicy zewnętrznej 32 m. Szerokość jezdni na rondzie 6,0 m, wyspa środkowa szerokości 20,0 m. Wloty ulic skanalizowane z wyspami trójkątnymi o pasach wlotowych szer. 3,5 m i wylotowych szer. 4,0 m, c) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze czarnym, d) ścieżki rowerowe szerokości 2,0 – 2,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego w kolorze czerwonym, e) płytki z wypustkami dla niewidomych w miejscach przecięcia ciągów pieszych z jezdnią, f) odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi do projektowanej kanalizacji deszczowej, g) wycinkę drzew, h) humusowanie gr. min. 10 cm i obsianie trawą projektowanych terenów zieleni, i) budowę oświetlenia, j) wdrożenie stałej organizacji ruchu, k) prefabrykowany mur oporowy gr. 50 cm i długości 10 m. 3. WYKONAWCA PRZED PLANOWANYM ZAWARCIEM UMOWY, ZOBOWIĄZANY JEST OPRACOWAĆ I PRZEDŁOŻYĆ ZAMAWIAJĄCEMU DO ZATWIERDZENIA HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY REALIZACJI ROBÓT uwzględniający rozliczenie miesięczne każdej branży na poszczególnych ulicach, z wyszczególnieniem robót w danej branży. 4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) Zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść ogłoszenia do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym; 2) Zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania; 3) Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia; 4) Zastosowanie sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zastosowanie się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego; 5) Zapewnienie, aby osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego; 6) Zaopatrzenie placu budowy w wodę, energię elektryczną, ewentualne ogrodzenie oraz pozostałe niezbędne elementy placu budowy – we własnym zakresie, a także zainstalowanie na własny koszt liczników wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót, wyposażenie pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót; 7) Zabezpieczenie i utrzymanie terenu budowy jak i w bezpośrednim sąsiedztwie w trakcie realizacji robót ze względu na ruch pieszych i pojazdów tego terenu oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy; 8) Materiały rozbiórkowe nienadające się do powtórnego użycia Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i własnym staranie wywieźć i zutylizować; 9) Koszty wywiezienia i utylizacji oraz składowania i dowozu materiałów nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są ujęte w cenie oferty; 10) Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni bitumicznej, płyty chodnikowe i inne elementy (o ile nie są uszkodzone w stopniu wykluczającym ich ponowne użycie), elementy oznakowania pionowego, części przelotowe przepustów, należy odwieźć w miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73; 11) Wykonawca zobowiązany będzie do wykupienia drewna z wycinki drzew i utylizację gałęzi oraz uprzątnięcia terenu po wycince z wszelkich pozostałości. Na podstawie dokonanego obmiaru drewna z wycinki i odbiorze pozyskanego drewna przez specjalistę ds. lasów w cenie określonej zgodnie z obowiązującym zarządzeniem Nr 938/GKMiOŚ/07 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 08 października 2007 r. w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku zmienionego zarządzeniem Nr 810/GKMiOŚ/08 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 24 września 2008 r. w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku, Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku obciąży Wykonawcę należnością za pozyskane drewno. Jeżeli w trakcie odbioru drewna okaże się, że jest ono zmurszałe i nie kwalifikuje się do sprzedaży Wykonawca winien ująć w kosztach jego utylizację; 12) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca na koszt własny ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska; 13) Obowiązek ciągłego monitorowania stanu tymczasowego oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ustawionych na okres prowadzenia robót budowlanych; 14) Od momentu przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania przejętego pasa drogowego przez cały okres trwania umowy w stanie technicznym niepogorszonym (zapewniającym przejezdność), a w sezonie letnim likwidowanie ubytków, wykruszeń, poprzez wykonywanie remontów cząstkowych; 15) Zapewnienie utrzymania ulic przez Wykonawcę obowiązywać będzie od momentu przekazania placu budowy do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 16) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia; 17) Zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego; 18) Zapewnienie bieżącej czystości w otoczeniu terenu, na którym wykonywane są roboty oraz uporządkowania go po zakończeniu robót; 19) W ramach wynagrodzenia umownego, Wykonawca zapewni i zrealizuje: a) pełną obsługę geodezyjną budowy, w tym mapę zasadniczą po zakończeniu robót, b) wszelkie badania i pomiary, przeglądy i odbiory wynikające z zapisów dokumentacji projektowej i STWiORB, niezbędne do wykonania kompletnego obiektu budowlanego i przekazania go Zamawiającemu. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego/Inspektora Nadzoru badań sprawdzających, które nie potwierdzą osiągnięcia wymaganych parametrów, określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB, koszt wykonania tych badań poniesie Wykonawca. 20) Zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacji o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą należy przekazać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w formie zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie bmp lub tiff bez kompresji - w jednym egzemplarzu; 21) Zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót; 22) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym i działania na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia; 23) Zawarcie, na czas realizacji zamówienia, nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu budowy, umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją zamówienia. 5. GWARANCJA I RĘKOJMIA NA WYKONANE ZAMÓWIENIE. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. 2) Przedmiot zamówienia będzie objęty rękojmią przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji na wykonane zamówienie. 3) Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji na wykonane zamówienie. 4) Okres gwarancji na wykonane zamówienie stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawców, osób wykonujących wszystkie prace w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia tj. pracowników wykonujących czynności zasadnicze oraz prace pomocnicze w zakresie robót branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej odpowiednio pod kierownictwem i nadzorem Wykonawcy lub podwykonawców. Osoby te zobowiązane są do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę i winny być zatrudnione co najmniej na czas wykonywania określonej czynności. Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały w rozdziale III pkt 15 SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożony przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.3) i III.4) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.5.1) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach