Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową obiektu przy ul. Dambonia 3 na cele polityki społecznej – etap II

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz -
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
    REGON: 53141266800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową obiektu przy ul. Dambonia 3 na cele polityki społecznej – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa z rozbudową obiektu przy ul. Alojzego Dambonia 3 w Opolu na cele polityki społecznej – etap II. Inwestycja dotyczy wykonania robót budowlanych polegających przebudowie budynku użyteczności publicznej w zakresie dostosowania do nowych funkcji i obowiązujących przepisów. Budynek jak i zagospodarowanie terenu w całości dostosowane będą dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Po modernizacji budynek zaopatrywany będzie w poszczególne media z istniejących przyłączy z wykorzystaniem istniejącej wymiennikowni oraz systemu przygotowania cwu. Zasadnicza wysokość budynku oraz kąt nachylenia dachu nie zmieni się. Zakres robót:  wyburzenie wschodniego zdegradowanego i nieużytkowanego skrzydła obiektu,  wyburzenie klatek schodowych,  wykonanie dwóch klatek schodowych, w tym jednej wyposażonej w dźwig dla osób niepełnosprawnych,  wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych dachu oraz nowe pokrycie dachu,  docieplenie pokrycia dachu, wykonane z papy asfaltowej,  wykonanie nowego układu ścian wewnętrznych,  wykonanie i przebudowa otworów okiennych,  przebudowa otworów drzwiowych,  wykonanie okładzin elewacyjnych,  wykonanie pochylni dla wózków inwalidzkich w podziemnej części budynku,  termomodernizacja budynku, w tym wymiana instalacji c.o. i stolarki okiennej i drzwiowej,  zmodernizowanie wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej, cwu, instalacji elektrycznej, gazu ziemnego, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego dla zasilania central wentylacyjnych,  przebudowa kominów wentylacyjnych, wentylacji grawitacyjnej i odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej,  wykonanie dla części pomieszczeń instalacji wentylacji mechanicznej,  przebudowa wejść do budynku,  likwidacja drogi dojazdowej, parkingów i murków oporowych, schodów zewnętrznych,  wykonanie drogi pożarowej oraz placu manewrowego i nowego układu parkingów,  wykonanie elementów małej architektury takich jak: altana, zadaszony kosz na śmieci, ławki, kosze na śmieci, plac do ćwiczeń rehabilitacyjnych, siłownia zewnętrzna, plac zabaw,  wycinka uschniętego drzewa, kolidujących krzewów, przesadzenie niskich dekoracyjnych drzew,  nasadzenie zieleni niskiej i wysokiej,  wykonanie nowego ukształtowania terenu,  modernizacja oświetlenia terenu,  wykonanie częściowego ogrodzenia terenu,  wykonanie monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 150 000 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie (pkt III.3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - W przypadku wykazania doświadczenia lub zdolności zawodowej, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia lub zdolności zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. - Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach