Przetargi.pl
„Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1977 B na odcinku Cibory Gałeckie – Nowe Grabowo w tym opracowanie dokumentacji projektowej (Gm. Zawady) - opracowanie dokumentacji projektowej”

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 740-21-49, 740-22-17 , fax. (085) 740-22-19
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
    Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
    15522 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19
    REGON: 5066810100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.bialystok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1977 B na odcinku Cibory Gałeckie – Nowe Grabowo w tym opracowanie dokumentacji projektowej (Gm. Zawady) - opracowanie dokumentacji projektowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1977 B na odcinku Cibory Gałeckie – Nowe Grabowo. 1. Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji) 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona ODCINEK PIERWSZY: Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na końcu nawierzchni bitumicznej, za skrzyżowaniem z drogą gminną w m. Cibory Gałeckie (dz. nr ewid. gr. 142/4) Koniec opracowania km rob. około 1+850 - za skrzyżowaniem z drogą gminną w m. Stare Grabowo (dz. nr ewid. gr. 98); - na odcinku dł. około 1,550km – droga gruntowa (wykonywana poprawa przejezdności z użyciem kruszyw jak dla nawierzchni żwirowej), szerokość korony 6,0m - na odcinku dł. około 0,250km – nawierzchnia brukowcowa, przekrój szlakowy, szerokość jezdni 4,0m, szerokość korony 8,0m - na odcinku dł. około 0,05km (skrzyżowanie z drogą gminną) – nawierzchnia bitumiczna, przekrój szlakowy, ODCINEK DRUGI: Początek opracowania km rob. około 2+300 należy założyć na końcu nawierzchni bitumicznej w m. Nowe Grabowo Koniec opracowania km rob. około 2+650 (na wysokości zabudowań w m. Nowe Grabowo); - droga gruntowa (wykonywana poprawa przejezdności z użyciem kruszyw jak dla nawierzchni żwirowej, szerokość korony 6,0m 1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię gruntową należy potraktować jako podłoże. Istniejącą nawierzchnię brukowcową przewidzieć do rozbiórki 1.3. Elementy odwodnienia - 2 przepusty żelbetowe o średnicy 80 i 100cm 1.4. Niweleta drogi - Niweleta drogi wymaga zaprojektowania. 1.5. Stan rowów - brak; odcinkowo, wzdłuż drogi, rowy melioracyjne 1.6. Urządzenia obce w pasie drogowym - linia energetyczna napowietrzna i oświetleniowa - sieć telekomunikacyjna doziemna (w tym światłowód) - sieć wodociągowa 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowy, 50 lub 40 km/h – teren poza zabudową 2.2.2. Klasa drogi - L (odcinki przebudowy drogi powiatowej) - Z (odcinki rozbudowy drogi powiatowej) 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - szlakowy, szer. jezdni 5,5m, szerokość korony 8,0m, w obrębie przepustów szerokość korony drogi 8,5m 2.2. Konstrukcja (technologia) nawierzchni: 2.2.1. Kategoria ruchu – należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2020 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu. 2.2.2. Podbudowa: kruszywowa , 2.2.3. Nawierzchnia – beton asfaltowy 2.2.4. Zjazdy do działek i na drogi boczne w obrębie zabudowy o nawierzchni z kostki betonowej typu „Polbruk” na podbudowie kruszywowej, poza terenem zabudowy o nawierzchni brukowcowej na podbudowie kruszywowej. 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi. Przebudowa skrzyżowania z drogą gminną w m. Grabowo Stare skanalizowane w postaci ronda z wyspą przejezdną (średnica wyspy 3,0m). Oświetlenie ronda. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Poza terenem zabudowy odwodnienie w postaci projektowanych rowów, w tym ew. rowów odparowujących o poszerzonym dnie. 2.4. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. 2.5. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Przewiduje się przebudowę: - sieci telekomunikacyjnej – na długości około 900m - sieci wodociągowej – na długości około 200m W przypadku stwierdzenia innych kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. W zakresie opracowania należy uwzględnić regulację wysokościową istniejących studni urządzeń obcych. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do: - zgłoszenia przebudowy drogi (odcinki: od km rob. 0+000 do km rob. około 0+750, od km rob. ok. 1+550 do km rob. ok. 1+900) - pozwolenia na budowę Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach „Specustawy drogowej” - odcinek od km. rob. ok. 0+750 do km rob. ok. 1+470. Koszt uzgodnień (w tym opłaty związane z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego/ zgłoszenia zgodnie z ustawą Prawo Wodne) ponosi wykonawca dokumentacji projektowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno – wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno – wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny/zgłoszenie wodnoprawne – budowa rowów, w tym rowów odparowujących, usługi wodne – odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub urządzeń wodnych, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i ew. poziome), - plan wyrębu drzew i krzewów uwzględniający wycinkę drzew i krzewów z terenów leśnych. - projekty branżowe – oświetlenie ronda, usunięcie kolizji z istniejącą siecią wodociągową i telekomunikacyjną Dokumentację należy przekazać: 1. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 2. Materiały do opiniowania ze „Specustawy drogowej” wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 7 egz. 3. Projekt budowlany (odcinek objęty rozbudową drogi) - 4 egz. 4. Projekt budowlany (przebudowa wodociągu) - 4 egz. 5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarowo - kosztorysową i ST (odcinki objęte przebudową drogi) - 4 egz. 6. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarowo - kosztorysową i ST (odcinek objęty rozbudową drogi) - 4 egz. 7. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna (oświetlenie ronda) z częścią przedmiarowo - kosztorysową i ST - 4 egz. 8. Projekt wykonawczy (techniczny) branża teletechniczna z częścią przedmiarowo - kosztorysową i ST - 4 egz. 9. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (przebudowa wodociągu) z częścią przedmiarowo - kosztorysową i ST - 4 egz. 10. Operat wodnoprawny/zgłoszenie wodnoprawne wersja papierowa – po 3egz. + wersja elektroniczna – po 2 płytki 11. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz. 12. Projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz. 13. Pomiary ruchu i prognoza ruchu - 2 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 21.12.2018r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu dziesięciu dni roboczych (uwzględniono czas na uwagi Gminy Zawady). Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.02.2019r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu dziesięciu dni roboczych (uwzględniono czas na uwagi Gminy Zawady). Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt. 7.1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 1 i 2 do SIWZ). 11.2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 11.2.1. zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, 11.2.2. złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, 11.2.3. złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: 11.2.3.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 11.2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 11.2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 11.2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 11.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 11.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 11.5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 11.5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 11.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 11.7. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach