Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1385 B w miejscowości Pogorzałki ( gm. Dobrzyniewo Duże) - dokumentacja projektowa na rozbudowę drogi o dł. odcinka ok. 300 m

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 740-21-49, 740-22-17 , fax. (085) 740-22-19
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
    Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
    15522 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19
    REGON: 5066810100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1385 B w miejscowości Pogorzałki ( gm. Dobrzyniewo Duże) - dokumentacja projektowa na rozbudowę drogi o dł. odcinka ok. 300 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stan istniejący 1.1 Szerokość istniejącej jezdni i korona (dane do weryfikacji przez Projektanta) Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na końcu opracowania firmy BIPRO dot. przebudowy z rozbudową wcześniejszego odcinka drogi w m. Pogorzałki. Koniec opracowania - km rob. ok. 0+ 300 na wysokości Ośrodka Kultury w m. Pogorzałki. - od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+300 - przekrój szlakowy, szer. jezdni 5,5m, nawierzchnia jezdni bitumiczna. 1.2 Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię drogi przewidzieć do poszerzenia do 6,0m i wzmocnienia. 1.3 Sytuacja trasy Nie przewiduje się korekt przebiegu trasy. 1.4. Obiekty inżynierskie Przepusty: - 1 przepust betonowy pod koroną drogi, przeprowadzający wody opadowe ze zlewni terenowej z jednej strony drogi na drugą - do przebudowy 1.5. Niweleta drogi Nie przewiduje się przebudowy jezdni drogi. 1.6. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających. Wymagana budowa/przebudowa/odbudowa rowów przydrożnych. 1.7. Urządzenia obce w obrębie inwestycji - sieć telefoniczna - sieć kanalizacji sanitarnej - wodociąg 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 2.2. Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - w terenie zabudowy – 40 km/h - poza zabudową – 50 lub 40 km/h 2.2.2. Klasa drogi - Z 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - przekrój szlakowy, szer. jezdni 6,00m, szerokość korony drogi 8,50m; ciąg pieszy szer. min. 1,25m, zlokalizowany za rowem przydrożnym, po lewej stronie drogi, na oddzielnym korpusie. Na krótkim odcinku, na wysokości Domu Kultury ciąg pieszy szer. min. 2,0m przy jezdni za projektowanym krawężnikiem. 2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni: 2.3.1. Kategoria ruchu – KR 1 2.3.2 Podbudowa – istniejąca jezdnia drogi, na poszerzeniach kruszywowa 2.3.3. Nawierzchnia – beton asfaltowy 2.3.4. Chodnik i zjazdy z kostki betonowej typu „Polbruk”. 2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Odwodnienie drogi poprzez powierzchniowy spływ wód do rowów przydrożnych. Budowa przepustu pod korpusem ciągu pieszego. Sugerowana konstrukcja - przepust z rur karbowanych w murkach czołowych wyposażonych w poręcze. Przebudowa przepustu pod koroną drogi. Budowa/przebudowa rowu odprowadzającego wody od przepustu do rowu melioracyjnego na dł. ok. 450m. Jeden zjazd do 1 działki utwardzony w obrębie projektowanego ciągu pieszego. 2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z rozbudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze. 2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. Regulacji będą wymagały studnie urządzeń obcych. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach „Specustawy drogowej”. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno – wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno – wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operaty wodnoprawne/zgłoszenia wodnoprawne – przebudowa/budowa/przepustów, budowa/przebudowa/odbudowa rowów, odprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - badania geotechniczne dla potrzeb posadowienia przepustów - projekt stałej organizacji ruchu uwzględniający ew. przejścia dla pieszych. - plan wyrębu drzew i krzewów. Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze „Specustawy drogowej” wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz. 2. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarowo - kosztorysową i ST - 5 egz. 5. Operaty wodnoprawne/zgłoszenia wodnoprawne - wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna – po 2 płytki 6. Badania geotechniczne gruntów - 2 egz. 7. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 8. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.08.2018r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu dziesięciu dni roboczych (uwzględniono czas na uwagi Gminy Dobrzyniewo Duże). Obowiązuje przedstawienie do dnia 17.09.2018r.. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu dziesięciu dni roboczych (uwzględniono czas na uwagi Gminy Dobrzyniewo Duże). Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Termin przekazania Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej 07.12.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – dołączone do oferty 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach