Gmina Święciechowa ogłasza przetarg
- Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5333510 , fax. 065 5299548
- Data zamieszczenia: 2016-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4 4
64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
tel. 065 5333510, fax. 065 5299548
REGON: 41105071200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieciechowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Święciechowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Święciechowie polegająca na : 1. Przebudowa następujących pomieszczeń budynku głównego i klatki schodowej - numeracja pomieszczeń zgodnie z projektem zamiennym z marca 2016r (zał. nr 9c do SIWZ): 1) parter - pomieszczenia nr 0.00 hol, 0.01 korytarz, 0.07 hol, 0.08 pomieszczenie gospodarcze, 2) I piętro - pomieszczenia nr 1.01 korytarz, 1.02 biuro 1, 1.03 biuro 2, 1.04 biuro 3, 1.05 przedsionek wc, 1.06 toaleta, 1.07 toaleta, 1.08 sekretariat, 3) II piętro - pomieszczenia nr 2.01 komunikacja, 2.02 biuro 1, 2.03 biuro 2, 2.04 biuro 3, 2.05 przedsionek wc, 2.06 toaleta, 2.07 toaleta, 2.08 biuro 4. Roboty należy wykonać wg projektu z czerwca 2013r (zał. nr 9a do SIWZ) oraz projektów zamiennych (zał. nr 9b, 9c i 9d do SIWZ). 2. Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem zamiennym z października 2015r. (zał. nr 9b do SIWZ) i marca 2016r. (zał. nr 9c do SIWZ). Należy rozebrać istniejący budynek gospodarczy i na jego miejscu wybudować nowy wraz z łącznikiem łączącym go z klatką schodową. W celu połączenia klatki schodowej budynku głównego z łącznikiem należy dokonać rozbiórki ścian klatki schodowej parteru i I piętra ( ścianka z bloczków gazobetonowych ). W celu wykonania robót rozbiórkowych i budowlanych należy uzyskać zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości na wejście na jego teren. 3. Pozostałe roboty, w szczególności: 1) Szpachlowanie i malowanie klatki schodowej, 2) Docieplenie i elewacja klatki schodowej, 3) Wykonanie izolacji poziomej ścian piwnicznych budynku głównego metodą iniekcji wraz z reperacją uszkodzeń i robotami malarskimi, 4) Elementy zewnętrzne ( pergola, podjazd dla niepełnosprawnych itp. ), 5) Przebudowa pionów c. o. w budynku głównym. Roboty należy wykonać wg projektu z czerwca 2013r. (zał. nr 9a do SIWZ) oraz projektów zamiennych (zał. nr 9b, 9c i 9d do SIWZ). Roboty należy wykonać w branżach budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. 4. Zamówienie obejmuje również: urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, oznakowanie robót i ich zabezpieczenie, wywóz i zagospodarowanie gruzu zgodnie z obowiązującymi przepisami, pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, powiadomienie mieszkańców o zamiarze prowadzenia robót, ponieważ roboty będą prowadzone na granicy działki należy współpracować z właścicielem sąsiedniej nieruchomości oraz minimalizować skutki ingerencji inwestycji na jego nieruchomość, po zakończeniu prac uporządkowanie terenu budowy oraz sąsiednich nieruchomości i doprowadzenie go do stanu pierwotnego, pokrycie kosztów związanych z odbiorami, Wykonawca jest zobowiązany tak wykonywać prace, aby nie zakłócać funkcjonowania urzędu, Wykonawca w ciągu 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje i przedstawi Zamawiającemu Harmonogram realizacji robót. Harmonogram jest niezbędny między innymi ze względu na koordynację opuszczania pomieszczeń biurowych przez pracowników na czas robót. Ponieważ przebudowa budynku jest realizowana od 2014 r. w celu uściślenia zakresu robót Oferent zobowiązany jest do dokonanie niezbędnej wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy. Wykonawca zobowiązany tak wykonać prace, aby nie zakłócić funkcjonowania urzędu, pracy urzędników i obsługi interesantów. Pracownicy wykonawcy zobowiązani są do utrzymywania porządku i czystości na ciągach komunikacyjnych i w remontowanych pomieszczeniach. Prace szczególnie uciążliwe wykonawca zobowiązuje się wykonywać po godzinie 14.00 oraz w soboty. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany- załącznik nr 9a (projekt czerwiec 2013), 9b (projekt zamienny październik 2015), 9c (projekt zamienny marzec 2016), 9d (projekt instalacje teletechniczne) do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ, przy czym przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym w przedmiarze robót - załącznik nr 2.1-2.10 do SIWZ. Prace wymienione poniżej należy wycenić, a następnie rozliczyć kosztorysowo: 1) wszystkie prace objęte zał. nr 2.2 do SIWZ (rozbudowa pionów C.O.), 2) następujące pozycje zał. nr 2.3 do SIWZ ( roboty budowlane projekt zamienny marzec 2016): posadzki w budynku głównym tj. pozycje 142 - 148, elewacja frontowa budynku głównego od ulicy tj. pozycje 149 - 166. Pozostałe prace niewymienione powyżej należy wycenić, a następnie rozliczyć ryczałtowo. Wszystkie przedmiary związane z rozliczeniem ryczałtowym należy traktować jako materiały pomocnicze do sporządzenia wyceny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 15 000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) i należy je wnieść przed upływem terminu do składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swieciechowa.pl/informacje/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń Filii Nr 9 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Serbinowskiej 1a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana technologii kotłowni w Urzędzie Skarbowym w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku przy ul. Krótkiej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Zmiana sposobu użytkowania, rozbudowa i przebudowa przedszkola publicznego na bibliotekę publiczną wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Dodano: 2016-07-05 - Rozbudowa budynku komunalnego w miejscowości Bądków Pierwszy
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja budynku przedszkola w Górce Duchownej
Dodano: 2016-06-24 - Remont w budynku Zespołu Szkół Gminy Kościan, Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
Dodano: 2016-06-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie
Dodano: 2016-06-02 - Odnowienie powłok malarskich i wymiana okładzin podłogowych w bud. 2/925, 252/6015, 2/936 i 1/6015
Dodano: 2016-05-17