Przetargi.pl
PRZEBUDOWA Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU NR 23, 23A I 23B NA POTRZEBY ODDZIAŁU OGÓLNOPSYCHIATRYCZNEGO V I VI ORAZ CAŁODOBOWEGO ODDZIAŁU PSYCHOTERAPII (OBECNA NAZWA: ODDZIAŁ LECZENIA ZABURZEŃ NERWICOWYCH) SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W CHOROSZCZY

Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg

  • Adres: 16070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7191091 w. 404 , fax. 857 191 405
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
    pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
    16070 Choroszcz, woj. podlaskie
    tel. 85 7191091 w. 404, fax. 857 191 405
    REGON: 5058045800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU NR 23, 23A I 23B NA POTRZEBY ODDZIAŁU OGÓLNOPSYCHIATRYCZNEGO V I VI ORAZ CAŁODOBOWEGO ODDZIAŁU PSYCHOTERAPII (OBECNA NAZWA: ODDZIAŁ LECZENIA ZABURZEŃ NERWICOWYCH) SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W CHOROSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych przebudowy z dostosowaniem budynku nr 23, 23A i 23B na potrzeby oddziału ogólnopsychiatrycznego V i VI oraz całodobowego oddziału psychoterapii (obecna nazwa: Oddział Leczenia Zaburzeń Nerwicowych) Szpitala Psychiatrycznego w Choroszczy, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót. 2. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu „Poprawa jakości świadczonych usług medycznych z zakresu psychiatrii dorosłych w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy”, złożonego do dofinansowania w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, naboru nr RPPD.08.04.01-IZ.00-20-002/18. 3. Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (patrz Rozdział XIII SIWZ). 4. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie robót budowlano-montażowych przebudowy z dostosowaniem budynku nr 23, 23A i 23B na potrzeby oddziału ogólnopsychiatrycznego V i VI oraz całodobowego oddziału psychoterapii (obecna nazwa: Oddział Leczenia Zaburzeń Nerwicowych) Szpitala Psychiatrycznego w Choroszczy zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót. 2) Planowana inwestycja będzie realizowana na działce nr 101/26 wpisanej do rejestru zabytków oraz części działki 105/1, na których działalność prowadzi SPP ZOZ w Choroszczy. 3) Zgodnie z dokumentacją projektową, zakres robót obejmuje przebudowę budynku, a w szczególności: Branża budowlana a) Roboty rozbiórkowe b) Roboty konstrukcyjne c) Roboty murowe d) Dach-nadbudowa kominów 5 Ścianki i zabudowy z płyt g-k e) Stolarka okienna i drzwiowa f) Tynki i okładziny wewnętrzne g) Sufity podwieszane h) Malowanie ścian , sufitów i) Posadzki j) Elementy wykończeniowe Branża elektryczna a) Demontaże b) Zasilanie obiektu c) Rozdzielnice nn d) Wewnętrzne linie zasilające e) Instalacja oświetleniowa f) Instalacja gniazd 230V i siłowa g) Instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych h) Instalacja odgromowa i) Instalacja okablowania strukturalnego j) Instalacja TV k) Instalacja domofonowa l) Instalacja KD ł) Instalacja CCTV m) Badania i pomiary System SSP a) Demontaże b) Okablowanie c) Urządzenia liniowe d) Centrala SSP e) Uruchomienie SSP f) Dokumentacja powykonawcza Branża sanitarna a) Instalacje co b) Instalacje wentylacji c) Instalacje wodociągowe i kanalizacji sanitarnej 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ 6. Wszystkie prace należy skalkulować i wykonać w oparciu o przedmiary, dokumentacje projektową i Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 7. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 8. Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 856 z dnia 23 06.2017 r. 9. Wykonawca w ramach zawartej umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Zamawiającego i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń, systemów i instalacji specjalistycznych montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia. Wykonawca przeprowadzi w obecności Inspektorów Nadzoru Zamawiającego próby funkcjonalne działania urządzeń, systemów oraz instalacji na obiekcie, z których sporządzi protokoły, które będą stanowiły załączniki do dokumentacji powykonawczej. Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą i przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa Projekt umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca inwestycji, oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00, w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie pod numerem tel. 85/7191091 wew. 238 z: Ireneusz Ordziejewski – Z-ca dyrektora ds. inwestycji i remontów Marek Gogol – kierownik Działu Techniczno-Gospodarczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824, 2004r. Nr 145, poz. 1537 i Nr 281, poz. 2785, z 2005r. Nr 132, poz. 1110, Nr 179, poz.1484 i Nr 249, poz.2104 oraz z 2006r. Nr 149, poz. 1074). 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Choroszczy 57 8060 0004 0130 0127 2000 0020 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na przebudowę z dostosowaniem budynku nr 23, 23A i 23B na potrzeby Oddziału Ogólnopsychiatrycznego V i VI oraz Całodobowego Oddziału Psychoterapii (obecna nazwa: Oddział Leczenia Zaburzeń Nerwicowych) Szpitala Psychiatrycznego w Choroszczy”. 2. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b)-e)) należy złożyć w formie oryginału w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz - Kancelaria Zakładu - budynek administracji (parter) Prosimy nie wkładać oryginału dokumentu do oferty. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane na dzień składania ofert: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną 2) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – Załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał); 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wymagany oryginał); 5) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ jeżeli dotyczy (wymagany oryginał). 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg Załącznika nr 10 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań, t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. W przypadku zastosowania innej niż tradycyjna metoda wykonania prac instalacyjno-budowlanych, Wykonawca do oferty dołączy szczegółowy opis prowadzenia robót jak również Specyfikację Wykonania i Odbioru Robót właściwą dla zastosowanej technologii. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań, w szczególności poprzez porównanie parametrów określonych przez Wykonawcę w oświadczeniu dotyczącym równoważności ofert z istotnymi parametrami przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach