Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249

Nadleśnictwo Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 247B
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6729801 , fax. 58 6729800
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wejherowo
    ul. Sobieskiego 247B 247B
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 58 6729801, fax. 58 6729800
    REGON: 19003684928001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wejherowo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji parteru oraz budowa schodów zewnętrznych wraz z urządzeniami budowlanymi budynku administracyjno - mieszkalnego położonego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 249. Wspólny Słownik Zamówień: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe, 45262522-6 - Roboty murarskie, 45410000-4 - Tynkowanie, 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych, 45422000-1 - Roboty ciesielskie, 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg, 45431200-9 - Kładzenie glazury, 45442100-8 - Roboty malarskie, 45421131-1 - Instalowanie drzwi, 45421132-8 - Instalowanie okien, 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego, 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne , 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45331210-1 - Instalowanie wentylacji, 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dokumentacja Projektowa - Załącznik nr 1: - Załącznik nr 1a - Projekt budowlany, - Załącznik nr 1b - Projekt aranżacji wnętrz, - Załącznik nr 1c - STWiORB, - Załącznik nr 1d - Przedmiar, - Załącznik nr 1e - Dokumentacja konserwatorska dotycząca zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 249 w Wejherowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3. Miejsce realizacji: Wejherowo, ul. Sobieskiego 249 3.4. Budynek znajduje się w układzie urbanistyczno-krajobrazowym miasta Wejherowo wpisanego do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod numerem 957, dawny numer rejestru 818, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dn. 26.02.1979r., zmienioną decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 04.10.2011r., oraz wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków Wejherowa. Decyzja Miejskiego Konserwatora zabytków w Wejherowie nr 27/2016 z dnia 26.02.2016r., stanowiąca załącznik do SIWZ. 3.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi realizacji robót zawartymi w przedmiarze robót. Jednakże przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 3.6. Zgodnie z decyzją nr 27/2016 Miejskiego Konserwatora Zabytków wykonany projekt nowej stolarki okiennej i drzwiowej werandy należy przedłożyć do zaopiniowania przez MKZ w Wejherowie, a pozytywna opinia jest warunkiem przystąpienia do wykonywania tej stolarki i prac montażowych. 3.7. Przed podjęciem robót budowlanych związanych z pracami wykończeniowymi elewacji budynku, schodów i otoczenia należy uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Wejherowie szczegóły materiałowe i kolorystyczne stosowanych materiałów budowlanych. 3.8. Informacje szczegółowe: a) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. b) Technologia wykonania robót budowlanych określona została w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Podane w przedmiarach w kolumnie podstawy oznaczenia, są jedynie pomocnicze i nie określają technologii budowy. 3.9. W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) wykonanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, m.in. w przypadku awarii pojazdów oraz urządzeń silnikowych w wyniku której wystąpił niekontrolowany wyciek materiałów ropopochodnych, Wykonawca winien postępować zgodnie z Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Wejherowo nr 29/2013 z dnia 01.08.2013r., stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ g) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, h) wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami. i) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.10. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - min. 36 miesięcy. 3.11. Warunki zapłaty za wykonane roboty: a) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót. c) Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktur przejściowych i faktury końcowej, po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. d) Faktura płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia na konto bankowe wskazane na fakturze i w umowie. e) Do faktury Wykonawca zobligowany będzie doręczyć protokół odbioru częściowego lub końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.12. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30 i 7 ustawy z dnia 29 stycznie 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizacje robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane prawem decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. 3.13. Ze względu na specyfikę zamówienia tj. przebudowę obiektu wpisanego do rejestru zabytków prowadzonych pod nadzorem konserwatorskim w projekcie budowlanym, STWiORB , opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót wskazano nazwy własne produktów i materiałów, które służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych materiału(ów) innych producentów niż podane w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowany(-e) materiał(-y) odpowiada(-ją) wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczególności w zakresie parametrów technicznych i kolorystyki. 3.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000.00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 PLN). 10.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-03-29 do godz. 12:00. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP PARIBAS S.A. O/Gdańsk 19 2030 0045 1110 0000 0013 6630; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2014r., poz. 1804). 10.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 10.3 lit. a: rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 10.5. W przypadku wadium wnoszonego w innych niż pieniężna formach dopuszczonych w treści art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, załączając jednocześnie do oferty informację gdzie złożono oryginał. 10.6. Poręczenie i gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 10.7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 10.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 10.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_wejherowo/zamowienia_publiczneprzetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach