Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Podchorążych 33
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
REGON: 09057078200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku nr 7 WSzW Łódź – zadanie 11707. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku nr 7 k-4645 WSzW Łódź”– zadanie 11707 Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem: przebudowę wraz z termomodernizacją budynku nr 7 w kompleksie wojskowym nr 4645 w Łodzi. Zakres rzeczowy zamierzenia obejmuje m.in. wyburzenia i demontaże (demontaż zużytej stolarki drzwiowej oraz demontaż drzwi w niektórych pomieszczeniach, demontaż sufitu podwieszonego w holu głównym oraz sanitariatach, skucie części tynków wewnętrznych w przebudowywanych pomieszczeniach, wyburzenie części ścian działowych, wykucie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych, skucie terakoty w komunikacji ogólnej oraz w pomieszczeniach, gdzie posadzka wymaga wypoziomowania, skucie wierzchniej warstwy schodów wewn., demontaż balustrad schodów wewn. i tarasów zewn. zdjęcie wierzchniej warstwy w pomieszczeniach z posadzką niższą niż poziom ogólny kondygnacji, demontaż ścianek aluminiowych w korytarzu przy pomieszczeniach, demontaż okna wraz z parapetami w ścianie północnej, demontaż krat w oknach, demontaż rynien, rur spustowych oraz opierzeni, demontaż elementów klimatyzacji, demontaż czap kominowych, skucie terakoty na tarasach); roboty budowlane (wykonanie ścian murowanych i z płyt GK, wykonanie nadbudowy ścian attyki i kominów, wykonanie czap żelbetowych nad kominami, wykonanie izolacji ścian fundamentowych, wykonanie podkładów podposadzkowych, wykonanie ocieplenia ścian i dachu budynku); roboty wykończeniowe (wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej: PCV, drewnianej i stalowej; wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie wykończenia posadzek: gres, terakota, wykładzina elastyczna; wykonanie wykończenia ścian, wykonanie balustrad klatek wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie stropów podwieszanych, wykonanie ocieplenia dachów wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, wykonanie tynku na ociepleniu ścian zewnętrznych wykonanie ocieplenia ścian budynków oraz kominów metodą lekką mokrą, wykonanie opierzeń blacharskich, wykonanie rynien i rur spustowych, wykonanie opaski wokół budynku); instalacje elektryczne (urządzenia rozdzielcze i wewnętrzne linie zasilające, siłowe, oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, sterownicze-wyłączniki pożarowe i automatyki, połączeń wyrównawczych, instalację ochrony przeciwprzepięciowej); instalacje sanitarne (w zakresie instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej z instalacją hydrantową, c.o, wentylacji i klimatyzacji). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: − wykonanie prac przygotowawczych, − wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, − wykonanie prac porządkowych, − zgłoszenie właściwemu organowi (ZUW) robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub zawiadomieniu ZWINB na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót lub uzyskaniu decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (o ile taka będzie wymagana), − przeprowadzenie na własny koszt badania termowizyjnego i przesłanie do Zamawiającego protokołu wraz z wynikami badań − przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty, − odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu, − opracowanie dokumentacji powykonawczej, UWAGA: W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wykonanie robót budowlano – montażowych ujętych w poniższych pozycjach kosztorysowych branży elektrycznej poz. 22 – korekta o -100 m poz. 42 – do wykreślenia w całości poz. 44 – korekta o -2 szt poz. 49 – korekta o -3 szt. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (dostępne na stronie internetowej Zamawiającego)do SIWZ: a) szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 b) projekt umowy z załącznikami– załącznik nr 8 c) dokumentacja projektowa (projekty wykonawcze, projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) – załącznik nr 11, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 38.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty – załącznik nr 1A do SIWZ 4.6. dokumenty dotyczące obliczenia ceny oferty, tj.: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów; b) Harmonogram rzeczowo-finansowy z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość robót brutto) i 4 (ilość roboczodni) z naniesionym czasookresem realizacji poszczególnych elementów robót - załącznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: W przypadku załączenia do oferty błędnie wypełnionych dokumentów tj. harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz formularza cenowego, które nie będą mogły być poprawione w trybie art. 87 ust. 2 skutkować będą odrzuceniem oferty z art. 89 ust.2. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa ulicy Żeromskiego w Wąbrzeźnie.
Dodano: 2024-04-10 - Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie”.
Dodano: 2024-04-09