Przetargi.pl
Przebudowa wnętrza podwórzowego w zakresie układu komunikacyjnego, dojść i dojazdów do budynków, budowy miejsc postojowych, rekultywacji zieleni, odwodnienia i oświetlenia terenu oraz rozbiórki obiektów istniejących w kwartale ulic Traugutta 93-97, Prądzyńskiego 4-24a, Komuny Paryskiej 82-84 we Wrocławiu.

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 2061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wnętrza podwórzowego w zakresie układu komunikacyjnego, dojść i dojazdów do budynków, budowy miejsc postojowych, rekultywacji zieleni, odwodnienia i oświetlenia terenu oraz rozbiórki obiektów istniejących w kwartale ulic Traugutta 93-97, Prądzyńskiego 4-24a, Komuny Paryskiej 82-84 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wnętrza podwórzowego w zakresie układu komunikacyjnego, dojść i dojazdów do budynków, budowy miejsc postojowych, rekultywacji zieleni, odwodnienia i oświetlenia terenu oraz rozbiórki obiektów istniejących w kwartale ulic Traugutta 93-97, Prądzyńskiego 4-24a, Komuny Paryskiej 82-84 we Wrocławiu /działki nr 3, 4/13, 16, AM-11, Obręb Południe/. 3. Zadanie będzie realizowane w ramach Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0013/17 o dofinansowanie projektu pn. "Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych w obrębie ulic: Pułaskiego, Kościuszki, Prądzyńskiego oraz Traugutta, Komuny Paryskiej, Prądzyńskiego we Wrocławiu”. 4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, w tym: a) Projekt Budowlany – załącznik do decyzji nr 729/2017; b) Decyzja nr 729/2017 z dnia 15.02.2017 r. pozwolenie na budowę; c) Zaświadczenie nr 2851/2017 z 21.03.2017r. - o ostateczności decyzji nr 761/2017, d) Decyzje nr 2415/2016 z dnia 02.11.2016r. oraz 2631/2016 z dnia 29.11.2016r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych, e) Decyzja nr 376/16 z 15-11-2016r. Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta;f) Projekty wykonawcze – Architektura, branża drogowa, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne; g) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; h) Przedmiar robót; i) Informacja BIOZ; j) Dodatkowe wyjaśnienia Zamawiającego do treści opisów i przedmiarów; 2) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dotyczącej tablicy informacyjno–pamiątkowej – załącznik nr 9 do SIWZ; 3) Harmonogram rzeczowo–-finansowo-terminowy robót – załącznik nr 10 do SIWZ; 4) Projekt umowy – załącznik nr 11 do SIWZ; 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Rozbiórkę i demontaż (wraz z kosztem wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórek); 2) Prace przygotowawcze (zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów); 3) Wywiezienie i utylizację zanieczyszczonych warstw gruntu z pozostałościami gruzu; 4) Wytyczenie ciągów komunikacyjnych, dróg i placów manewrowych, ścieżek i dojść; 5) Korytowanie gruntu pod ciągi komunikacyjne, wywiezienie i utylizacja gruntu; 6) Profilowanie terenu, kształtowanie spadków podłużnych i poprzecznych; 7) Wykonanie zabezpieczenia kanałów ciepłowniczych pod drogami; 8) Wykonanie podbudowy pod ciągi komunikacyjne i miejsca postojowe; 9) Wykonanie systemu retencjonowania i odprowadzania wód opadowych z nawierzchni utwardzonych; 10) Prace nawierzchniowe (drogi manewrowe, place i miejsca parkingowe, nawierzchnie przepuszczalne, komunikacja piesza, utwardzenia pod miejscami gromadzenia odpadów, opaski z kostki brukowej i żwirowe wokół budynków, krawężniki i obrzeża); 11) Wykonanie oświetlenia terenu; 12) Regulację studzienek telekomunikacyjnych, wpustów ulicznych, demontaż i prace zabezpieczające istniejących instalacji podziemnych; 13) Remont komór c.o.; 14) Budowę składu opału; 15) Wykonanie zjazdu do ul. Komuny Paryskiej; 16) Nawiezienie warstwy ziemi urodzajnej, plantowanie, przygotowanie do nasadzeń zieleni; 17) Budowę śmietników podziemnych i półpodziemnych; 18) Budowę placu zabaw; 19) Prace pozostałe (wykonanie studzienek i krat okien piwnicznych, balustrad i schodów skarpowych); 20) Zieleń (wykonanie nasadzeń żywopłotów, założenie trawników, wykonanie zielonych ścian); 21) Dostawa i montaż elementów małej architektury jak ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery; 22) Pielęgnację zieleni /nasadzeń i zasiewów/ przez okres gwarancji, o którym mowa w § 7 ust. 4 umowy; 23) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. 7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną terenu budowy – podwórko w kwartale ulic Traugutta 93-97, Prądzyńskiego 4-24a, Komuny Paryskiej 82-84, która odbędzie się w dniu 25 stycznia 2019 r. od godz. 14.00 do 15.00. Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny być zapisane przez Wykonawcę i następnie przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art.38 ust.1 ustawy Pzp. Wszelkie bieżące wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji, a stają się takie i są wiążące dla wszystkich stron dopiero po ich potwierdzeniu w trakcie procedury przetargowej. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Janusz Sudół, tel. 71 326 41 25. 8. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane”. 9. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkich robót budowlanych na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisanych w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy, kierownika robót, archeologa, uprawnionego geodety i osoby pełniącej nadzór dendrologiczny nad ochroną drzew, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zwanej dalej „Kodeksem pracy”. 10. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia – wykazu umów dotyczacych osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, z wyłączeniem kierownika budowy, kierownika robót, archeologa, uprawnionego geodety i osoby sapełniącej nadzór dendrologiczny nad ochroną drzew, zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W wykazie należy wymienić umowy dotyczące wszystkich pracowników zobowiązanych do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, dla udokumentowania faktu zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawców osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeku pracy - wykaz stanowił będzie załącznik nr 5 do umowy. 11. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 9 rozdz. III SIWZ przez cały okres wykonywania przez nich czynności poprzez żądanie, aby Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 i nie dłuższym niż 15 dni roboczych, złożył zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne i/lub zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające bieżące opłacanie należnych podatków, z tytułu zatrudnienia osób wykonujących prace bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowalne na terenie budowy w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy, kierownika robót, archeologa, geodety i osoby pełniącej nadzór dendrologiczny nad ochroną drzew. 2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, dokumentów o których mowa w ust. 11 pkt 1) rozdz. III SIWZ we wskazanym terminie, bądź zaistnienie uzasadnionych podejrzeń niewypełnienia obowiązku zatrudnienia osób do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkich robót budowlanych na terenie budowy w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy, kierownika robót, archeologa, geodety i osoby pełniącej nadzór dendrologiczny nad ochroną drzew, na podstawie umowy o pracę, będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt 14 i 15 umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 13. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 14. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. W momencie faktycznego rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy informacyjno-pamiątkowej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 100cmx150cm. W przypadku uszkodzenia tablicy Wykonawca zobowiązany będzie ją wymienić na nową. Wytyczne wykonania tablicy określa załącznik nr 8f) STWIOR-część dotycząca tablic, projekt wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. 15. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2019 r. od dnia podpisania umowy przez strony, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym. Wskazany termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym. Zamawiający przewidział w postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „skrócenie terminu wykonania zamówienia”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na ostateczne składanie ofert – podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dowód jego wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy została trwale złączona z ofertą. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zapłacić Zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wzór zał. nr 2a, 2b do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 2) Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (wzór zał. nr 6a, 6b, 6c do SIWZ), lub inny stosowny dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: d) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; e) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane , których wskazane zdolności dotyczą. 2. Oświadczenie składane przez Wykonawcę w formie pisemnej w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach